Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 47 ... 226 227
GaitBeel

Karim Reguigui

Lowland

Klassementsrenner 7 € 24.000.000
Klimmer 5 € 5.250.000
Tijdrijder 1 € 1.500.000
Aanvaller 1 € 2.000.000
Sprinter 3 € 9.000.000
Knecht 3 € 2.250.000
Totaal 20 € 44.000.000
-------------------------------------------------------- +
Eeuwige roem.

Jori

'@gaitbeel.
Nee man, Bol omdat die naam zoveel lijkt op Ball, de verdediger die 2 seizoenen voor Eindhovenaren speelde.
Of ze zijn helemaal geen voetbalkenner en bedoelde niet een oud-verdediger van PSV, maar de oud-fc Utrecht spits Haller.
Of natuurlijk Moreno die is vertrokken, die was ook PSV en is verdediger. Of Hofland, maar die stond stiekem niet op de startlijst.
Kan ook natuurlijk de verdediger van Ajax zijn die al lijkt vertrokken, Sanchez.
Om nog maar te zwijgen over iedereen die de naam Alex (gedeeltelijk) draagt

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Ik krijg gewoon de hongerklop als ik al die etappes zie. Wat een helse rittenreeks. Volgens mij gaat dit echt een uitputtingsgevecht worden. Ik hoop dat ik de derde week nog bij machte ben om fatsoenlijk te selecteren.

elstupidoloco

'@gaitbeel
Karim reguigui/rekiki, de nieuwe Barbero, krijg ik maar niet uit mijn team voorlopig.

@nasibal
Die 2,5 miljoen van die kleine is vermoedelijk gaan zitten in Zakarin, de man die iedere grote ronde minimaal 25% meer kilometers aflegt (en ter compensatie soms een bocht afsnijdt). Nog geen keuze waar ik helemaal gerust op ben.
In mijn hoofd heeft zich echter het idee genesteld dat ook een sprinter van 750k een prima kopman kan zijn in sprintetappes, zeker als het een sprinter betreft die iets meer ondersteuning heeft dan die kleine. Maar goed, die kleine is wel in vorm!

Richie Dumoulin

Die kleine blijft in mijn team. Net als ik met klimmers/AK een buffer heb, heb ik dat ook met sprinters. Heb naast de kleine ook het volle vertrouwen in een van mijn goedkopere sprinters. Kan beide kopman maken, dus zou niet heel 'erg' zijn als een van de twee uitvalt. Mocht dit gebeuren en ik heb alleen een goede 750k sprinter, ben ik wel de sjaak.

steefje9

Die kleine...hmmm

Casey

Wat vinden we van die grote?...

zomaareens

toch ff een koppeltje...:
1contador+ kelderman
2chavez+jungels of
3chaves+pozzo

GaitBeel

Pozzovivo of Cort? :p

Chaba

Vooral de keuze voor welke Chaves / Chavez je moet gaan is een lastige ;)

Timeas

Sowieso alleen maar Spaanse renners selecteren! Die kunnen alles in eigen land..

Bode80

Zijn er nog andere renners waar we het collectief over eens moeten worden of we die wel of niet opnemen in onze selectie?

hupske

Monfort.

Rijd altijd in de top 20.

Laatst gewijzigd
Lattiv

Betancur is ook een leuke renner. Goedkoop en heeft een vrije rol. Lijkt er zowaar weer een beetje doorheen te komen dit jaar. Was toch 18e in het AK van de afgelopen Tour, dus met de basiscondititie zit het wel goed. Een goedkope versie van TJ, wordt waarschijnlijk anoniem 54e maar kan ook zomaar in de top-10 in Madrid..voor 750.000 wel een gokje waardig..

janstof

Klassementsrenner 1 € 32.500.000
Klimmer 3 € 3.250.000
Tijdrijder 0 € 0.000.000
Aanvaller 2 € 3.500.000
Sprinter 4 € 4.750.000
Knecht 0 € 0.000.000
Totaal 20 € 44.000.000

en we zijn klaar! niks meer aan doen! of toch? nog 3.5 dag te gaan!

Stuff

Dat is een dure klassementsrenner van 32,5M!

elstupidoloco

'@stuff

dat zal Raul Alorcon wel zijn. Die wint de Vuelta met een halfuur voorsprong

El Mel

Toch wel opmerkelijk dat Ala de Flipper in zoveel teams ontbreekt. In mijn ogen een kandidaat voor de puntentrui en een troef in de punch aankomsten.

Stuff

Alleen zijn er bijna geen punchaankomsten.

JvdBrink

Ik zie eerder een klassementsman met een sterk eindschot of een sprinter die moeilijke aankomsten aankan; zoals een Trentin de puntentrui winnen. Ala de Flipper zwemt daar een beetje tussen.

jp.vanoosterhout

maar er zijn wel 14 bergetappes en je word wel gedwongen om te kiezen klassementsmannen of aanvallers,en je zal zien dat als je de aanvallers opstelt dat dan de klassementsmannen vol gaan en andersom ook !!

Stofzuigert

Klassementsrenner 10 € 29.500.000
Klimmer 0 € 0
Tijdrijder 0 € 0
Aanvaller 6 € 10.000.000
Sprinter 3 € 4.000.000
Knecht 1 € 500.000
Totaal 20 € 44.000.000

jp.vanoosterhout

allaphilippe kan ook klimmen van 5km aan,en heeft dan nog de punch !als de vorm er is ?

Phoenix0000

Dat idee dat Flipper alleen steile pukkeltjes aankan...beetje vreemd.

1 2 ... 47 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.