'@gaitbeel.
Nee man, Bol omdat die naam zoveel lijkt op Ball, de verdediger die 2 seizoenen voor Eindhovenaren speelde.
Of ze zijn helemaal geen voetbalkenner en bedoelde niet een oud-verdediger van PSV, maar de oud-fc Utrecht spits Haller.
Of natuurlijk Moreno die is vertrokken, die was ook PSV en is verdediger. Of Hofland, maar die stond stiekem niet op de startlijst.
Kan ook natuurlijk de verdediger van Ajax zijn die al lijkt vertrokken, Sanchez.
Om nog maar te zwijgen over iedereen die de naam Alex (gedeeltelijk) draagt
'@gaitbeel
Karim reguigui/rekiki, de nieuwe Barbero, krijg ik maar niet uit mijn team voorlopig.
@nasibal
Die 2,5 miljoen van die kleine is vermoedelijk gaan zitten in Zakarin, de man die iedere grote ronde minimaal 25% meer kilometers aflegt (en ter compensatie soms een bocht afsnijdt). Nog geen keuze waar ik helemaal gerust op ben.
In mijn hoofd heeft zich echter het idee genesteld dat ook een sprinter van 750k een prima kopman kan zijn in sprintetappes, zeker als het een sprinter betreft die iets meer ondersteuning heeft dan die kleine. Maar goed, die kleine is wel in vorm!
Die kleine blijft in mijn team. Net als ik met klimmers/AK een buffer heb, heb ik dat ook met sprinters. Heb naast de kleine ook het volle vertrouwen in een van mijn goedkopere sprinters. Kan beide kopman maken, dus zou niet heel 'erg' zijn als een van de twee uitvalt. Mocht dit gebeuren en ik heb alleen een goede 750k sprinter, ben ik wel de sjaak.
Betancur is ook een leuke renner. Goedkoop en heeft een vrije rol. Lijkt er zowaar weer een beetje doorheen te komen dit jaar. Was toch 18e in het AK van de afgelopen Tour, dus met de basiscondititie zit het wel goed. Een goedkope versie van TJ, wordt waarschijnlijk anoniem 54e maar kan ook zomaar in de top-10 in Madrid..voor 750.000 wel een gokje waardig..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.