Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 49 ... 226 227
fringale

Op basis waarvan wordt Reguigui hier de hemel ingeprezen ?

Kpenty

'@fringale omdat het een sprintertje van Dimension Data is. Die in de Giro deed het ook zo goed.

Betancur de nieuwe Uran huh?

raymankapeens

'@stofzuigert omdat die 250.000 duurder is :)

Stofzuigert

'@rayman: Mas is even duur

raymankapeens

Ok omdat ik al 4 QS heb dan :P

Lassayd

'@janstof ik worstel met hetzelfde maar chaves en alaphilippe nemen voor 6,5 mil is mij iets teveel risico.

bartje

Getverdemme, PING! weer een rood uitroeptekentje op Scorito, weer een renner die niet meegaat, weer puzzelen. En het was al zo'n volledig 'uit balans team'.

Welnu, ik ga helemaal opnieuw beginnen en ik neem: alle controversiële renners hier besproken dus:
Betancur, TJ, Reguigui, de brekenbeentjes Kelderman en Lopez. Aangevuld met alle te dure, risicovolle renners: Modolo, Degenkolb, Alaphillipe, en uiteraard de nieuwe Uran. Verder een riedeltje aanvallers en maar 1 klassementsman. Succes verzekerd. Kan niet misgaan. Ik laat jullie weten wat de uitkomst is.

Flowtosti

Poll: wie krijgt deze Vuelta de Buchmann-award? nooit top20 rijden en toch 15e in AK en dus alleen daar punten halen...

Toegegeven; is kleine frustratie vanuit de Tour

zomaareens

majka, pozzo, kelderman, jungels. 2 daarvan.. welke?

Awesem

Poels krijgt de Buchmann-award.

Lattiv

'@Bartje, Reguigui, nooit eerder van gehoord? Is dat een soort Kittel?

Verder mis je de Schwarzmann hype-train, en de must-have-Mas

kevinraar

Brambilia gaat niet mee wie in zijn plaats kiezen

CFC

Froome

bart1e

Ik moet de keuze maken tussen of Bardet / Pozzovivo , of Aru / Lopez, of toch geld vrij maken om voor Aru+Bardet te gaan..
Bardet is in mijn ogen de betere renner, maar zal misschien meer gaan aanvallen of toch voor een klassement gaan..
Aru toch heel fris aan de ronde, en moet lopez gaan knechten? Of valt Aru tegen en neemt Lopez de kopmanschap over.

Wie kan mij helpen?

kevinraar

Heb ik zoek iemand van 750000 heb 6 springen ter 2 aanvallers 1 tijdrijder klimmer 9 klassenments renners betaler nemen?

Flowtosti

Gast, hier kan niemand toch wat van maken zonder vertaling

Elpiedro

hahah Kevin doet zijn naam weer eer aan

Stofzuigert

kevinraar probeer het eens in het Nederlands

Bidonhouder

Kevin loopt gewoon te fucken. Snap niet dat jullie nog steeds op hem reageren, haha.

ChrisSnC

Het feit dat hij soms namen perfect typt en andere momenten weer verbastert (vb. Pozzovivo/Potzovivo) zegt genoeg.

Het is waarschijnlijk iemand hier die te veel tijd over heeft.

Laatst gewijzigd
CFC

oh in dat geval zou ik voor Makienok gaan

Platje

Is die weer hersteld van zijn blessure? Is wel een hele rappe

fringale

Pozzo of Lopez voor de laatste 2.500.000 ?

Guillaumao

Pozzo natuurlijk. Kopman en in goede doen.

Jori

Lopez natuurlijk. Kopman en in goede doen.

1 2 ... 49 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.