Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 50 ... 226 227
JvdBrink

Kelderman natuurlijk. Kopman, in goede doen en 5 ton goedkoper.

matey

Ik twijfel tussen Schwarzmann en Reguigui. Die tweede wordt duidelijk als sprinter bij DDD uitgespeeld, terwijl die eerste geen zekerheid is. Heb ik het goed zo? Die Koller (of hoe heet ie) is een tweede mogelijkheid bij Bora, dacht ik?

bart1e

Mensen die Aru en Bardet Beiden nemen en Lopez en pozzovo niet?

BarryE1

Op een schaal van 1 tot 10 ( 1 slim, 10 dom)
Wat vinden jullie van het wel of niet hebben van Nibali?

Wielrennertje

Ik denk eerlijk gezegd dat onze Kevin gewoon een kind is..

Laatst gewijzigd
Diede34

'@Bart1e ik zit met ongeveer hetzelfde dilemma.

Contador/Bardet/Aru en Lopez/Pozzo

Heb nu contador en Lopez staan omdat ik die ook wel veel zie aanvallen dus af en toe wat hogere klasseringen rijden, en daarbij een goede tijdrit hebben.
Maar ik verwacht dat Aru en Pozzo een constanter klasement zullen neerzetten, dus meer punten in de eindafrekening.

El Mel

'@BarryE1

1

Ceramiche Ariostea

Ik verwacht van Bardet eerlijk gezegd helemaal niets in de Vuelta en zal zeker niet zijn prestaties in de tour evenaren. Ik zie nu nog de tijdrit voor me waar hij aan het einde van de tour niet meer vooruit kwam en kies lekker voor de degelijke Pozzovivo zal geen podium worden maar bijna een zekerheidje voor top 10.

JvdBrink

'@barry 10 (afdalen!!!)

Timeas

'@BarryE1

2 voor het wel hebben
7 voor het niet hebben

P.S. Ik vind je vraagstelling verwarrend ;-)

Raafje

Is er iemand die Soren Kragh Andersen in z'n ploeg opneemt? ik vond hem wel goed ogen in de BinckBankTour en is maar 500,00 en is zeker de man die uitgespeeld gaat worden in de sprint bij Sunweb.

Starlynk

Pozzovivo vs. Lopez is inderdaad best een lastige. Gezien het seizoen van Pozzo kun je hem wel met enige vorm van zekerheid (voor zover dat bestaat in het wielrennen) voor plek 6 t/m 10 opschrijven, maar die fel begeerde top 5 (met shitload aan Scorito punten) lijkt me minder waarschijnlijk. MAL is veel onzekerder. Kan podium worden maar ook zomaar 25e (of vallen, daar is ie ook goed in). Het lijkt er op dat ze hem nu in de schaduw van Aru de eerste grote ronde willen laten uitrijden. Lijkt me een verstandige keuze, maar veel Scorito punten zal het in dat geval niet opleveren. Daarom neig ik nu toch nog naar Pozzo... Of gewoon allebei niet :)

Bardet komt er sowieso niet in. Aru zou ik in principe wel willen, maar krijg ik budget wise niet voor elkaar zonder er iemand uit te halen die ik liever dan Aru heb ;)

JvdBrink

'@Raafje Ik heb gekozen voor een ander ongeslepen pareltje voor 5 ton (en nee niet onze Algerijnse vriend), maar Kragh Andersen is voor mij ook nog een serieuze optie geweest, zou zeker leuke resultaten neer kunnen gaan zetten.

Raafje

En wat denken juliie van Oomen, zou die veel punten binnenhalen? (voor onze poultjes natuurlijk)

Mardai

Oomen gaat een top 5 klassement rijden. Kelderman knalt deze keer tegen een helikopter aan. Hierdoor verliest hij flink wat tijd. Hierna gaat hij knechten voor Oomen. Let maar op Raafje

Starlynk

'@Raafje: Kragh Andersen staat zeker op mijn shortlist. In de sprints moet ik het nog zien, maar heeft ook een leuke tijdrit en is in vorm. Mooie 20e man voor 500k, maar de vraag is meer of ik wel een 20e man voor 500k wil of dat ik dat plekje beter kan gebruiken ;)

Oomen kan best top 20 rijden, maar veel Scorito punten verwacht ik niet. Beetje op zijn Buchmann's in de tour.

eropenerover

'@bart1e

Wat Contador/Bardet/Aru betreft zie ik ze allen hun prijskaartje niet terugbetalen om eerlijk te zijn. Contador is gewoon op, zal wel gebrand zijn om goede resultaten te rijden maar als ik hem in de Tour (en eerdere rondes) zag rond rijden denk ik dat je er verstandig aan doet om de beste man thuis te laten voor 3,5 m(!).

Bij Bardet vrees ik voor het scenario Pinot, lekker uitgeblust rond peddelen na een zware Tour. Daarnaast heeft Bardet nog niet eerder aangetoond twee rondes aan te kunnen in een jaar en Tot slot heeft de ploegleiding aangegeven voor Pozzo te gaan, voor 1 miljoen minder lijkt me dat dan een makkelijke keuze. Ik ben wel de eerste die zichzelf voor zijn kop slaat mocht ik er compleet naast zitten want persoonlijk erg van Bardet gecharmeerd.

Het meeste vertrouwen heb ik dan in Aru, eerder twee grote rondes gereden in een jaar en het parcours is wel op zijn lijf geschreven, daarnaast kan Aru goed aankomen en bijna altijd wel goed voor een etappe in een grote ronde, met Lopez een sterk koppel. Iemand enig idee of Zakarin zijn prijskaartje waard is? Erg genoten van zijn optreden in de Giro maar niet echt overtuigende resultaten in Polen gereden, ik vind het moeilijk gissen naar zijn vorm.

Hunneman180

Hij is hier volgens mij nog helemaal niet benoemd in het forum, maar wat te denken van Visconti? Is dat de aanvaller voor 750.000 waar het meest verwacht van mag worden of moet ik voor De Gendt of Betancur gaan?

Wielrennertje

'@Hunneman Zal ik je is wat zeggen? Jij 'moet' helemaal niks van ons.

Ondertussen is bij mij het 'verpest je hele team nog even een paar dagen voor de deadline' moment ingegaan.

Laatst gewijzigd
Hunneman180

Denk zelf dat De Gendt nog wel eens 'de piepe leug' kan hebben.

Ceramiche Ariostea

Klassementsrenner 10 € 30.500.000
Klimmer 4 € 4.750.000
Tijdrijder 1 € 1.500.000
Aanvaller 3 € 4.000.000
Sprinter 2 € 3.250.000

Totaal 20 € 44.000.000

Niks meer aan doen !

thesircurly

Visconti krijgt denk ik niet zo veel ruimte om te gaan.

Gladiool

'@ Wielrennertje: Die fase start ik ook zo.

Starlynk

'@Hunneman180: Visconti moet gewoon werken voor Nibali lijkt me.

Bidonhouder

Wie weet valt Nibali wel in etappe 3, of is hij niet goed genoeg en wordt het dé ronde van de Dolfijn :) !

1 2 ... 50 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.