Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 51 ... 226 227
thewout79

Welke combi gaat meer punten pakken denken jullie Jungels - De La Cruz - Haller - Molano
of de combi Jungels - Cort - Manzin - Roson
Zit erg in twijfel

Ceramiche Ariostea

Ik vermoed de 2e combinatie - Voor mij is het te twijfelachtig dat Haller daadwerkelijk gaat sprinten ten opzichte van Goncalves. Molano gaat Madrid vermoedelijk niet halen en De La Cruz blijft een mysterieuze factor voor mij

Bidonhouder

'@Thewout

De opties zijn qua budget niet gelijkwaardig.

Optie 1 = 4,75 miljoen
Optie 2 = 6,5 miljoen

Vanzelfsprekend is optie 2 de sterkere, stabielere optie.

JimKro

Ik heb mijn team eigenlijk al dagenlang rond en ik ben uiterst tevreden! Het is me zowaar gelukt om alle renners die ik wil mee te nemen.

Timeas

Klassementsrenner 9 € 27.500.000
Klimmer 4 € 5.000.000
Tijdrijder 1 € 1.500.000
Aanvaller 2 € 3.500.000
Sprinter 4 € 6.500.000
Knecht 0 € 0
Totaal 20 € 44.000.000

Als ik tot de start niks meer verander, dan trakteer ik iedereen hier op een kratje bier..

@JimKro #hoedan? :O

thombvb

'@Park
Waarom zou Molano Madrid niet halen?

Starlynk

'@thombvb: hij is dit jaar 6 rondes gestart waarvan hij er 1 heeft uitgereden ;)

Ceramiche Ariostea

'@thombvb - voor mij te jong, te onervaren te weinig zekerheid dat die al die muren overkomt en nog een 4e kans krijgt in Madrid om te sprinten. Voor mij persoonlijk een te groot risico om hem als sprinter in mijn team op te nemen.

Bidonhouder

'@Thom
Ik verwacht ook niet dat Molano gaat uitrijden. Denken jullie dat Cort uit gaat rijden?

Awesem

Wat denken jullie?

Flipje - V Garderen - Kragh
of toch

TJ - Andersen - Alaphilippe??

Laatst gewijzigd
Bidonhouder

Awesem.

kevinraar

ik zoek iemand van 750000 heb 6 sprinters ter 2 aanvallers 1 tijdrijder 1 klimmer 9 klassement renners betancur nemen?

Gladiool

'@ kevin: iedereen weg doen en alléén Betancur pakken.

kevinraar

haha

El Mel

Wie zou je zelf kiezen Kevin?

thombvb

'@starlynk, Park en Bidonhouder

Dank voor de uitleg. Begrijp je gedachte wel Park.

Quintana10

Ik denk dat Visconti dezelfde rol krijgt als in de Giro. Kan dus zeker veel punten gaan pakken + eventuele teampunten van Nibali.

Verder, als "onze Algerijnse vriend" überhaupt een keer top 5 fietst zou ik al stom verbaasd zijn.

Treenert

'@park 1 sprinter van 1,5 mln (Debuschere?) en 1 van 750k (Schwarzmann) en evt. een Trentin is echt te weinig, dus nog ff knutselen zeg ik.

Andere vraag; ik zie lijstjes langskomen met bijv. 3 sprinters, géén tijdrijders, 2 á 3 aanvallers en 14 á 15 (klassements)renners die je in pakweg 14 etappes ws allemaal mee kunt nemen en daardoor (ik althans) altijd de verkeerde kies. Wie stel je wanneer op? Kortom hoe dan?

Bidonhouder

'@Kevin
Als je 750.000 over hebt moet je altijd voor Nélson Oliveira gaan. Dat wordt de man van Movistar, kijk maar naar zijn vorige deelname aan de Vuelta. Niet meer verder kijken, neem van mij aan: Neem Oliveira.
Groetjes.

kevinraar

niks gepresteerd heeft hij de vorige keer

Bidonhouder

Toen heeft hij niet meegedaan, maar in 2015 liet hij al even zien wat hij kon. Nélson Oliveira gaat zeker top 10 rijden. Je moet hem echt nemen. Neem aan dat iedereen hem geselecteerd heeft (sorry als ik jullie darkhorse heb verklapt).

Dekenner01

Waar ben je nou mee bezig Bidonhouder? Het is niet eens grappig.

Bidonhouder

Bedankt voor je mening.

kevinraar

wat voor rol krijgt hij in de ploeg?

Treenert

'@kevin, vergeet Oliveira, die zal wellicht een paar punten met de ITT pakken verder niet.
Doe dan De Gendt of Monfort.

@bidonhouder; wat heb je er in zitten, Jägermeister?

1 2 ... 51 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.