Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 54 ... 226 227
didapize

1)Jungels(of Pozzovi)+Roche+Blyth

of

2)de la Cruz+Corte+de Marchi

Optie 1 heeft het voordeel van de TT, Roche gaat eventueel ook meedoen met het AK en Blyth kan eventueel een paar keer top 10 rijden

Optie 2 heeft de gekozen kopman van Quickstep die wss sterker is in de bergen, een betere sprinter en potentiele rittenkaper in de overgangsetappes

Optie 3: Pozzovi was vrij sterk in de Giro en in Polen kon hij ook mee doen. Top 10 hoogswaarschijnlijk, maar zijn twee grote rondes niet te zwaar voor hem

Wat is jullie mening wat een betere keuze is? En zijn mijn afwegingen correct?

vogelaar60

geen Formolo aan de start

Ab Normaal

Kijk, we zijn weer in de fase 'die of die, wie moet ik nemen' beland. Alsof iemand een glazen bol heeft.
Voor mij altijd de irritante fase dus ik haak maar af. Wens iedereen succes de laatste dagen en een fijne pool toe met vooral mooie sport.

Starlynk

Met Van Asbroeck wel een potentieel interessante sprinter erbij! Ff de prijs afwachten

Ceramiche Ariostea

Irritant. Ik was tevreden met de 20 nu toch door het niet meedoen van Formolo een aanpassing doen. Misschien dan toch maar Caruso ?

hupske

Kan je doen, maar je kan het ook niet doen.

Onderbouw je vraagteken.

El Mel

Klassementsrenner 10 € 30.000.000
Klimmer 1 € 1.000.000
Tijdrijder 1 € 1.500.000
Aanvaller 2 € 2.500.000
Sprinter 4 € 7.500.000
Knecht 2 € 1.500.000
Totaal 20 € 44.000.000

Ceramiche Ariostea

Ik twijfel of Caruso na zich in Zwitserland en Frankrijk uit elkaar te hebben getrokken dit nog 3 weken in de Vuelta kan voor een top 10 notering. In het verleden heeft hij bewezen wel een top 10 in de Vuelta en de Giro te kunnen rijden maar dat was niet met een grote zware ronde ervoor

hupske

Persoonlijk zal ik er niet voor kiezen. Ik neem geen enkele renner mee die de tour heeft gefietst. Behalve Froome.

Voor die miljoen zal ik dan eerder een Atapuma mee nemen. Of nog eerder Roche, ondanks dat die ook de tour heeft gefietst, maar minder heeft gedaan dan Caruso.
Of Woods die vrij mag gaan voor een overwinning.

De bavariaan

'@park voor 1.000.000 heb je ook een atapuma, is in principe beter als je ervan uit gaat dat tejay z'n best gaat doen en Caruso miss moet rijden/inhouden voor hem.

ronddraaien

'@park
Gemotiveerd is hij wel, hij is kopman en zijn doel is... de eindzege. (werd toen toch het kopmanschap beloofd, maar dit is al een paar maanden geleden)
http://www.wielerflits.nl/nieuws/267433/damiano-caruso-ik-wil-in-de-italiaanse-driekleur-naar-de-tour.html

Ceramiche Ariostea

Ledanois schuift met Tejay Van Garderen, Nicholas Roche en Samuel Sanchez drie renners naar voren voor het algemeen klassement. "We gaan de zaken dag na dag bekijken, maar in eerste instantie zullen Van Garderen, Roche en Sanchez zich focussen op het klassement", aldus de Fransman. "Met aanvallend geweld als Caruso, De Marchi en Dennis zie ik verder een sterke kans op ritwinst. Ventoso en Oss zullen zich schikken in een knechtenrol, terwijl Frankiny voor zijn eerste grote ronde staat en vooral ervaring moet opdoen."

Oss dan toch niet als sprinter maar de vertrouwde rol als knecht, Caruso als aanvaller en Roche voor het AK

zomaareens

kelderman+cort of teuns+lopez?

cort en lopez samen kan ook, als ik contador downgrade naar chavez..

hupske

Oké. Heb de setjes genoteerd.

timoo

Ik zit toch erg te denken aan Rojas. Als die zich op zijn oude dag nog gaat mengen in de sprint en hij rijdt nog verdienstelijk de korte klimmetjes op kan hij nog veel punten pakken. Daarnaast heeft hij geen quintana/valverde als kopman waardoor hij misschien wel meer vrijheid heeft.

Ceramiche Ariostea

'@timoo - ik vind dat helemaal geen gekke gedachte. De snelheid heeft hij nog wel. Dit jaar ook nog de nummer 5 van de Amstel

Jasperdewaal11

Oke ander dilemma-tje Zakarin vs Contador. Zakarin die het als hij het op zijn heupen heeft top 5 rijd maar ook nog weleens een afslagje wil missen, Contador will passend afscheid nemen dus zal motivatie genoeg hebben en heeft voor mij de gun-factor. malen malen malen......

janstof

Heeft iemand iets kunnen vinden met welk doel Jungels naar de Vuelta komt? Er wordt duidelijk gezegd dat de la Cruz kopman is, ik heb zelf het idee dat Jungels de 2e kopman is, maar kan het niet echt vinden. Of heeft hij andere ambities om eventueel aan te gaan vallen en voor etappes te gaan?

Ceramiche Ariostea

Ja, nu ben ik er echt uit !

Klassementsrenner 8 € 27.000.000
Klimmer 5 € 5.750.000
Tijdrijder 1 € 1.500.000
Aanvaller 2 € 3.500.000
Sprinter 4 € 6.250.000

Totaal 20 € 44.000.000

8 AK mannen lijkt weinig maar voor mijn gevoel zitten er ook nog 3 in het rijtje klimmers

Awesem

Ik heb in de Tour mijn vorm proberen te vinden, maar nu ben ik 100% overtuigd van mijn team. Ook niet meegedaan aan pools voor de Olympische spelen o.i.d. Mijn grootste concurrenten zijn denk ik Zadelpen en nasibal, al geef ik jvsprunk ook zeker een kans. Ik denk dat kevinraar er met de puntentrui vandoor gaat.

JvdBrink

'@JasperdeWaal Ik heb Zaka gekozen, renners met gun-factor zijn leuk en aardig maar pakken ze ook punten? :D. Ik denk dat Contador z'n zinnen zal zetten op een mooie overwinning in één van de koninginnenritten; maar dat is slechts mijn inschatting.

El Matador

Kunnen we eens stoppen met het woordje oud te koppelen aan Rojas? Is van dezelfde leeftijd als Froome (net 32) dus volgens mij valt dat reuze mee.

Met welk doel hij naar de Vuelta komt is mij niet bekend, maar je zou zeggen dat hij met dit parcours en deelnemersveld i.c.m. geen kandidaat-winnaar in zijn ploeg, een eind kan komen in het puntenklassement. Dat maakt hem direct een interessante optie voor €1.5 miljoen.

Ragnar Lolbroek

Ik heb nog 1 miljoen om te besteden aan een renner.
ik zit echter te twijfelen tussen Atapuma, Roche of Woods.
Welke lijkt jullie de beste optie?

Awesem

'@Senne, Woods is een overhyped renner voor grand tours. Atapuma en Roche zijn beiden prima keuzes, gezien hun eerdere prestaties in de Vuelta. Roche scoort minimaal 20 punten in de TT :)

Laatst gewijzigd
timoo

Ik dacht dat Rojas al rond de 36 was haha. Hij gaat er bij mij in heb ik besloten, hopelijk kan hij mij verassen net als hagen en uran dat voor mij deden in de tour.
Jungels vind ik ook een groot vraagteken de enorme hoeveelheid punten die hij in de giro scoort zie ik hem bij lange na niet halen in de Vuelta. Met een veel breder en sterker deelnemersveld zie ik hem in de bergetappes te kort komen. Hij heeft dan wel weer het voordeel met de tijdritten. Ik heb hem nog in mijn team staan, maar ik zit nog te twijfelen of ik hem zal ruilen voor Soler(minder zekerheid, maar kan verassen).

Laatst gewijzigd
1 2 ... 54 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.