Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 53 ... 226 227
klumper

Dubio

Optie 1: Chaves + Roche
Optie 2: Alaphillippe+ Monfort

Heb nu optie 1, maar twijfel nogal.

Zegt u het maar

Cerebral36

'@Klumper Van Chavez twijfelt iedereen hoe hij het gaat doen dus dat is beetje alles of niets. Roche zal zich zeker wel een paar keer laten zien. Alaphilippe is voor mij persoonlijk een no brainer al kan het een grote 3.5 miljoen kostende fout worden, maar die gok durf ik wel te nemen. Montfort zal rond de 15e plek eindigen maar niet zo heel veel punten pakken. Welke gok vindt je groter dan heb je je antwoord :)

Lebbes

Gokken op een no brainer?

Cerebral36

'@Lebbes Voor mij is het een no brainer, voor hem dus duidelijk niet. Vandaar dat hij moet bepalen wie voor hem de grotere gok is.

Aadjenr11

Ik volg dit forum al enige jaren met plezier. Ik post eigenlijk nooit iets en breng daar nu verandering in ;-). Zit met het volgende dilemma:

Modolo + een 500k renner
L. Sanchez + Trentin

Zelf neig ik naar de optie Sanchez + Trentin, maar 2 miljoen is wat aan de hoge kant en heb ook Alaphilippe al in mijn team.

Casey

Geen plaats voor Alaphilippe in mijn selectie...
Tja..

Cerebral36

'@Aadje Ik zou dan toch voor optie 2 gaan. Trentin kan denk ik net zo goed scoren als Modolo en een van beide optie 2 renners zullen meer doen dan een 500k renner denk ik. Ik zou dan alleen een nieuwe keuze krijgen: Sanchez en Trentin of Costa en Trentin.....

hupske

Dan Costa - Trentin.

Costa mag eigenlijk doen wat hij wilt doen deze Vuelta. Voor het klassement. Is dat niks dan zal hij vrij zijn voor de aanval.

Sanchez zal veel meer rekening moeten houden met Aru en Lopez en veel minder een vrije rol krijgen.

elstupidoloco

'@Aadjenr11

Vind je Trentin in verhouding duurder dan Modolo? De keuze hangt natuurlijk ook van je 500k pareltje af

Aadjenr11

'@cerebral36 Bedankt ik had uiteindelijk wel voor optie met trentin gekozen. Maar Costa Sanchez is weer een ander verhaal.

@hupske Mijn voorkeur gaat dan idd naar Costa al had ik daar nog niet aan gedacht.

Aadjenr11

'@ elstupidoloco

Nou niet persé. Modolo is voor mij geen zekerheidje. Alleen keek ik even snel en dacht Trentin en Alaphilippe is dat niet een beetje dubbelop? Inclusief costa heb ik 3 aanvallers is misschien iets te veel van het goede. Maar Trentin kan ik ook als sprinter rekenen natuurlijk met wat extra kwaliteiten i.v.m. Modolo

wesley1983

Heb nog 2 plaatsjes over voor 2 sprinters en een budget van 3.500 000

optie 1: Cort en Manzin (wel 250.000 over)
optie 2: Theuns en Lobato

Ik ben geneigd naar optie 2 omdat ik ondanks de selectie van Degenkolb echt wel geloof in Theuns die in een goede vorm steekt, Plus dat Lobato gemakkelijk Cort kan vervangen in de ploegentijdrit en niet echt geloof dat Cort de trui kan pakken in etappe 2.
Iemand die hier verder op in wil gaan? Vind het een verschrikkelijke keuze, ook al omdat juist Degenkolb en Theuns alle 2 meegaan voor Trek.

Richie Dumoulin

Ik ben eigenlijk niet heel overtuigd van de 1 miljoen renneres. Op twee na, maar die heb ik al in mijn team. Probleem is dat ik nog 1 plekje open heb en 1 miljoen heb te besteden.

Rest van mijn team staat. Twijfel alleen nog tussen Contador, Zakarin en Alaphillipe. Heb plek voor 2 van de 3.

Laatst gewijzigd
gesink/dekker

'@Wesley1983,
Ik verwacht dat Cort in de "massasprints" korter eindigt dan Lobato

Aadjenr11

'@wesley1983

ik zou ook voor de optie met Cort gaan.

wesley1983

Cort, Lobato en dan Pozzovivo(2.5mil) vervangen Barguil(2mil, heb al Kelderman) kan ook nog maar dan verminder ik mijn bergploeg, maar de combinatie Barguil-Kelderman kan zomaar goed uitpakken. Altijd moeilijk de laatste plaatsjes, vroeger had je dit niet toen je maar tussen de 16 en 20 renners moest selecteren. Mijn ideale ploeg van nu zou eigenlijk bestaan uit 19 renners en heb altijd wel bedenkingen als ik er 20 moet selecteren.

jp.vanoosterhout

ik denk dat met dit sprintersveld zowel theuns als degenkolb gaan sprinten !

wesley1983

'@jp: denk ik eerlijk gezegd ook, zou met spijt in het hart zijn als ik Theuns niet selecteer, nog eens goed nadenken voor mijn laatste plaatsjes!
Moest Quickstep nog een sprinter meehebben zou Trentin ook niet vaak meegenomen worden, dit is mijn probleem met Theuns nu maar heb wel volledig vertrouwen in zijn kunnen en vind Degenkolb zowiezo te duur voor het aantal kansen dat hij maar heeft.

Laatst gewijzigd
Casey

'@Wesley,

Degenkolb is prijzig, maar naar mijn mening garantie voor succes!
Je zou natuurlijk 3 andere ' sprinters ' kunnen selecteren voor dat bedrag, alleen is er niet ruimte voor iedereen!

wesley1983

'@casey: ach ik zit ook heel de tijd in mijn hoofd dat ze in de tour de kans gegeven hebben aan Degenkolb en Theuns verdient ook gewoon zijn kans, maar je kan wel gelijk hebben want Degenkolb heeft het al bewezen in de Vuelta.

JimKro

Zijn er meer mensen die geen sprinter hebben van meer dan 2 miljoen? ;)

wesley1983

'@jimkro: als ik Cort niet selecteer gaat dat zo zijn, de laatste plaatsjes aan het verdelen nog.

elstupidoloco

'@Jimkro

Vingertje in de lucht!

Dumoulist

Met de relatief korte TTT verwacht ik eigenlijk het meest van Quick-Step. Ze zijn allemaal net wat explosiever dan bij BMC. Als de tijdrit 10 km langer was geweest dan was voor mij BMC wel de grote favoriet. Met deze afstand is de winnaar sowieso moeilijk te voorspellen. Voor mij nu wel de reden om maar een renner te pakken van BMC. Of zeg ik nu iets heel geks?

steefje9

Helemaal mee eens @dumoulist.voor mij ook een reden om 4 renner van QSF te selecteren en maar 1 van Bmc.

1 2 ... 53 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.