Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 61 ... 226 227
hupske

'@tommy.

Die keus lijkt mij makkelijk. Aru laten afvallen voor Contador. Met Aru heb je de minste zekerheid op punten ivm de tour die hij heeft gefietst.

nasibal

'@Vasnd

Eigenlijk verwacht ik helemaal niets van contador en als ik had moeten besparen was het sowieso op hem geweest. Punt is een beetje dat ik die gratis 2 mil nog op de plank had liggen en niet van af kwam. Costa had ik wel in mijn team, maar voor hem had ik in principe in 9 van de 10 etappes geen plek. Die was puur mee om in die 1 of 2 300 procent aanval etappes als kopman te dienen. Op dat gebied miste ik in de vorige 2 rondes steeds een kopman en dus veel punten.

Afin, 1 en 1 is drie: Costa geupgrade naar Contador.

Overigens mis ik nog wel Nibali. Daarom overweeg ik bertje alsnog er uit te gooien, costa er weer in en zakarin te transformeren in Nibali. Maarja, dan komt die gevoelskwestie dus om de hoek...

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Ik heb nu kelderman en poels als hollandse glorie maar ik twijfel toch sterk om 1 van de 2 eruit te gooien

SlamSam111

Wie neemt er Oss mee in zijn selectie? Wat kunnen we daarvan verwachten?

zomaareens

Maakt het nog uit wie je kopman maakt de ttt? Of allen van het winnende team zelfde punten?

Awesem

Van Oss kun je verwachten dat die minimaal 30 pt oplevert tijdens de TT en vervolgens 1 keer meesprint voor een top 10 plek.

svsalads

twijfel slaat toe, Jungels wel/niet
moet ik iemand van Movistar nemen?!
enige die er vanaf het begin instaat is Reguigui, zekerheidje

Platje

Als dat de enige zekerheid is dan heb je wel meer twijfels dan Jungels wel of niet nemen

Platje

'@Zomaareens allen dezelfde punten, alleen de rode trui gaat naar de eerste renner van het winnende team maar die tellen niet dubbel

Laatst gewijzigd
janstof

Waarom denkt iedereen dat Costa voor het AK gaat?
Hij heeft toch gezegd dat hij gaat kijken hoever hij gaat komen, en het van dag tot dag gaat bekijken.
Dit is hetzelfde wat hij in de Giro deed. Eerst lekker meedoen voor het AK. naar 1 a 2 bergritten erachter komen dat je niet goed genoeg bent, om vervolgens in te aanval te gaan en veel punten te pakken!

svsalads

'@ platje haha, nee de rest staat wel aardig
vind jungels lastige, omdat quickstep voor de la cruz als kopman kiest (ondanks zijn move naar sky)
en heb nog geen renner van movistar

nasibal

Waarom denkt iedereen dat Costa voor het AK gaat?

Ik rakel de naam costa weer op en jij komt met deze opmerking. Ik daag je uit om het woord 'klassement' in mijn post te vinden. Sterker nog, daarbij geef ik je volledige toestemming om het volgende gedeelte te negeren:

Die was puur mee om in die 1 of 2 300 procent aanval etappes als kopman te dienen

Daarna daag ik je uit om die afgelopen 60 pagina's iemand te vinden die beweert dat hij Costa als AK man verwacht zonder daar zijn twijfels bij te zetten. Het spat er mogelijk niet zo van af, maar ik kan altijd een beetje sjaggie worden van mensen die in het wildeweg maar wat roepen. Al helemaal als het met een beetje negatieve ondertoon is naar anderen. ;)

@ Zomaareens


Maakt het nog uit wie je kopman maakt de ttt? Of allen van het winnende team zelfde punten?

Truipunten tellen niet dubbel voor de kopman. Dus zolang het iemand is uit het winnende team maakt het uiteraard niet uit wie :)

Laatst gewijzigd
TourdeRobin

Ik heb nog de keuze; Magnus Cort of Trentin?

yoeri

Nadat ik mijn team ben gaan transformeren. Door wat opofferingen in plaatsen om zo meer klassementsrenners te selecteren ben ik nu juist weer bang dat ik wellicht teveel klassementsrenners heb. Hierdoor vaak de verkeerde keuze op de verkeerde dag maak en dus punten misloop, heb ik geen onnodige overload? Heb al vier dagen niets meer veranderd, maar begin me nu toch weer zorgen te maken. Misschien toch Alaphillipe die ik niet in vorm acht?

De verdeling:

Klassementsrenner11 € 34.000.000
Klimmer 1 € 750.000
Tijdrijder 1 € 1.500.000
Aanvaller 3 € 4.000.000
Sprinter 3 € 3.000.000
Knecht 1 € 750.000
Totaal 20 € 44.000.000

Laatst gewijzigd
janstof

'@Nasibal,

dit was geen reactie op jou. maar je kan gerust terug bladeren en dat vind je opmerkingen zoals: ''Costa stond er bij mij in, maar met zijn AK ambities ga ik toch twijfelen'' of ''Costa er maar uit gehaald nu hij voor het AK gaat''.

Zelf twijfel ik hem ook mee te nemen, Costa is één van de beste aanvallers in dit veld naar mijn mening, die ook een garantie is voor punten als hij aanvalt. Maarja, straks staat hij wel rond plek 10-14 in het AK, dan ben ik benieuwd wat meneer Costa gaat doen

elstupidoloco

'@nasibal

Alaphilippe kan de rol van Costa toch prima overnemen? Vorig jaar tour zat hij ook in alle belangrijke kopgroepen (naast die krankzinnige ontsnapping met Tony Martin trouwens).
Ik heb tot op heden helaas ook Costa (en LL Sanchez) uit mijn ploeg moeten knikkeren

Geraint

Geen idee of het hier al gezegd is maar er zou toch een jongerenklassement zij deze Vuelta.

https://twitter.com/ProCyclingStats/status/898254380364742656/photo/1

Weet iemand of dit wordt opgenomen in Scorito?

Awesem

Wie bombaderen we tot favoriet voor de puntentrui met dit parcours?
Een sprinterstype of een Alaphilippe-tiep?

yoeri

'@Awesem; geen van beide. Een klassementsrenner. Nouja samen met Alaphillippe, mocht hij fitter zijn dan ik verwacht (hoop het niet). Een sprinter NOOIT VAN ZIJN LEVEN!

Sokker14

'@Geraint, het lijkt mij zeer zeer onwaarschijnlijk dat Scorito een dag voordat de Vuelta begint een verandering zal aanbrengen in de puntentelling van de Scorito poule. Het jongerenklassement kan je wel uit je hoofd zetten, tenzij je verwacht dat enkele jonge renners door dit besluit van de organisatie een gooi gaan doen naar het klassement en jou zo mogelijk meer punten opleveren.

janstof

Iemand een alternatief voor een renner zoals Alaphilippe? vind hem persoonlijk voor 3.5 miljoen toch teveel risico!
Ik kom niet verder dan een mogelijke Woods, L. Sánchez, Roche, misschien een Rosa?

Wielrennertje

'@janstof ”Costa stond er bij mij in, maar met zijn AK ambities ga ik toch twijfelen”
Dat was ik. Ik zat zeker met twijfels, maar ik kan je vertellen dat ik hem nog steeds heb. Sterker nog, ik heb hem er nooit uitgehaald. Precies om de reden die Nasibal noemde. Ik dacht nog steeds dat hij toch wel zou gaan aanvallen. Costa heeft namelijk zelf gezegd dat hij het dag voor dag gaat bekijken en niet perse voor het klassement wilt gaan. Stel hij gaat wel proberen een goed klassement te rijden en hij faalt, zie ik hem weer gewoon in de aanval gaan.

Geraint

'@Sokker14,

Dacht het ook niet maar een aantal wielerspellen zoals Wielerprono nemen het wel nog in aanmerking. Voor een Jungels zou het toch wel kunnen uitmaken tussen laten lopen of niet...

remcoach

#MasterPieter. Daar zou ik ook van schrikken. Toch heb ik ook maar 3 van dat rijtje wel in mijn team.

Jopster

Eindelijk mn team rond. Ben er totaal niet tevreden mee maar ik denk dat niemand denkt dat die een perfect team heeft. Vuelta is toch nooit te voorspellen. Ik ga voor rond de 80% dit jaar.

1 2 ... 61 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.