Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 60 ... 226 227
CFC

'@Dennis0-3, ik ben ook fan van Moreno. Redelijk stabiele factor voor een top 10, hoewel hij dit jaar nog niet echt grootse uitslagen gereden heeft.
Qua rituitslagen verwacht ik hem ook niet echt bovenaan. Weet niet of hij scoritogewijs z'n prijs waard gaat zijn, maar omdat ik fan ben en per sé een Movistar wilde staat hij er bij mij in.

eropenerover

'@CFC

Dat is ook de reden dat ik hem nog in mijn voorlopige selectie heb staan, ik wil toch graag een Moviestar renner meenemen. Eindigt de afgelopen jaren steevast rond de 10de stek in het AK en pakt altijd wel een paar top 10 noteringen mee gedurende Vuelta. Vorig jaar zelfs nog op een 8ste stek geëindigd met zowel Quintana als Valverde in de ploeg. Nu hij voor eigen kansen mag rondrijden denk ik dan ook dat hij zijn prijskaartje waard is, of misschien ben ik me blind aan het staren op het feit dat ik anders geen Moviestar meeneem in nota bene de Vuelta.

Bovendien zie ik voor 1,5m niet echt andere opties die voor meer zekerheid zorgen, een Rui Costa heeft nog nooit aangetoond in een grote ronde goed te kunnen presteren en laten we dan even het sterke deelnemersveld achter wegen laten, TJ blijft TJ en zal toch wel weer tegen vallen, Dennis vind ik moeilijk in te schatten (grote kans dat hij na de ITT afstapt) en tot slot Bennet rijdt in dienst van en heeft een zware Tour in de benen.

master-pieter

Ik schrik ervan dat ik Bardet, Aru, Contador, Zakarin, Majka, Kruijswijk, Lopez, Meintjes en S.Yates niet heb. 9 potentionele top 10 renners..
En ik baalde van Sanchez want dat gooide mijn hele ploeg overhoop.

eropenerover

Waar zouden ze bij Orica op gokken, die gooien gewoon 3 ijzers in het vuur. Zouden ze geen vertrouwen hebben in Chaves of nemen ze juist een ijzersterke ploeg mee om hem te ondersteunen? Ik zou ze bijna alle 3 mee te nemen gewoon omdat ik niet weet welke van de 3 het beste gaat presteren (Simon is weer een miljoen goedkoper en kan beter aankomen dan zijn broeder). Zul je net zien als ik er eentje selecteer dat ik precies het ijzer meeneem dat volledig door het ijs zakt.

kevinraar

Zie nu dat Formolo niet meedoet wie voor hem in de plaats nemen?
Zoek dus een renner van 1 miljoen fraile heb ik al

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@kevin

Heb je de la Cruz al eens overwogen?

nasibal

Bots, AL mijn geld op én Bertje er in.

vasnd

'@cfc @eropenerover

Relatief fris spreekt icm zijn palmares toch in het voordeel tov mannen als Roche.
Chaves moeilijk te duiden. Wel een TdF uitgereden en net zo hard de vernieling in als de rest alleen zonder resultaten. Geen dag echt vol gespaard ala knechten. Alaphillipe beetje net als Aru in de Tour.. Prima voorbereidingskoers, maar mist hij geen diepte en gaat hij niet ziek afstappen vanwege gebrek aan basis seizoen? Kan ook zomaar iedereen op een hoopje rijden. Twijfel twijfel.
Überhaupt is het punten halen lastig te voorspellen. Zo'n Kelderman en MaL kunnen prima mee, maar gaan ze ook genoeg punten scoren? Zo nee, wie dan wel?

@nasibal
Ik ben benieuwd wat je dan voor 3,5M van hem verwacht na een matige én uitgereden Tour. Of is het een gevoelsdingetje?

Edit: haha even het winnende team van 2016 opgezocht. 5x Movistar en de rest boeit amper :D.

Laatst gewijzigd
El Mel

'@Kevinraar Roche is ook een leuke optie voor 1 miljoen. TTT punten en heeft in het verleden bewezen top 10 daguitslagen te kunnen rijden in de Vuelta.

Awesem

'@kevinraar, als je net als iedereen tevreden bent met 30 punten voor 1 miljoen, zou ik Woods kiezen!

Karperdrol

Yo guys, denken jullie dat trentin zich gaat mengen in de massasprint??

Awesem

Ja zie hier een quote van Patrick Lefevere, de manager van QS:

"We zijn van plan Trentin te gebruiken in de massasprint. We verwachten dat hij de top 3 toch zeker in 4 etappes kan halen, wat pouleliefhebbers van Scorito toch minimaal 120 punten moet opleveren."

kevinraar

Bedankt heb de la cruz genomen

hupske

Ja

De bavariaan

Zouden jullie een jungels upgraden naar kruijswijk? Kom er zelf niet goed uit, iemand die me kan overtuigen van kruijswijk? :P

law93

Door het wegvallen van Sammy wordt het toch weer flink puzzelen om de selectie rond te krijgen. Begin nu ineens weer mannen te overwegen die ik al had afgeschreven, oh oh. Het is duidelijk dat de Vuelta bijna gaat beginnen haha.

kevinraar

bmc quickstep orica movistar en sky word deze ploegen in de top 5 of kan lotto jumbo verassen?

JvdBrink

'@kevinraar Het staat vast dat deze ploegen allemaal top 5 gaan rijden.

kevinraar

bedankt

snellerfietsen

Vooral Movistar heeft erg veel tijdrijders mee Kevin dus die moet je allemaal opstellen

Frankschlekopznbek

Bij de tour ging het over 100pnt per miljoen de hele tijd. Toen had de winnaar echter 6088 (ik 6086... )punten uit 51 miljoen. Wat is bij de Vuelta een redelijk doel? Of anders gesteld: hoeveel punten had de winnaar vorig jaar?

Laatst gewijzigd
Tommytom

Ergens op de eerste pagina's van dit forum is het winnende team van vorig jaar te zien, inclusief punten. Even terugzoeken dus!

Tot een minuut geleden heb ik geen seconden eraan gedacht om Contador mee te nemen. Totdat ik las dat nasibal s nachts een ingeving kreeg en het wel deed. En toen zag ik de voordelen ook: een betere punch dan bijvoorbeeld Zakarin, een goede tijdrit, in de ploegentijdrit ook goede kans op een goed resultaat, op te stellen in de sprintetappes ivm Degenkolb en Teuns, klassement of aanvallen.....

Nu nog beslissen wie zijn plaats af moet staan: Aru, Zakarin of Nibali. Maar contador is in!

Wouter van Diepen

'@JvdBrink: Die rijden in de TTT sowieso top 22!

CFC

sunweb

elstupidoloco

'@tommytom

niet nemen die Contador; oud, versleten, gaat een mooie rit uitzoeken, etc.
Voor mij echt een no brainer! (hij zit al vanaf het begin vast in mijn selectie, het is en het blijft toch Contador)

1 2 ... 60 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.