Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 64 ... 226 227
Poeksel

Een van beiden.

Maar voor wat het waard is: Sunweb doet het beter bij de bookmakers.

Laatst gewijzigd
Awesem

No risk no glory! Ga de kansen niet spreiden natuurlijk :)

(ok ik doe het toch)

De bavariaan

Trek

thijs1984

Kelderman, soler, d. Moreno VS Dennis, majka, Woods.
Ik verwacht dat Kelderman en soler wel presteren, maar vaak rond positie 7-12 eindigen en dat Dennis en majka betere uitschieters hebben. Wat denken jullie?

Amigo de Birillo

Ik zou voor de laatste 3 gaan. Dennis heb je ook nog wat aan tijdens de tijdritten en Majka pakt altijd zijn puntjes mee.

Ik twijfel tussen LLS en Lobato. Voor de sprints heb ik ook al Degenkolb en Cort Nielsen en nog wat goedkope sprinters.
Komt Lobato een beetje een heuvel over? Of doet hij alleen mee in de echt vlakke ritten?

Platje

Persoonlijk zou ik voor Kelderman (of Soler), Majka en een opvulling van 500k kiezen. Dennis verwacht ik persoonlijk alleen in de TTT (voor 500k heb je bijv. ook iemand van BMC) en ITT, waar je ook andere captains voor kan selecteren (Froome)

hupske

Jep, mijn keuze zal ook Kelderman en Majka zijn en aanvullen met De Marchi ofzo zijn.

Platje

'@Amigo Lobato verteert de heuvels goed, zie voorbeschouwing wielerflits puntenklassement

master-pieter

Barguil hoor ik weinig..

hupske

Veel te moeilijk is om te bepalen hoe hij het gaat doen en wanneer je hem eigenlijk moet opstellen.

kaboutertje

Die Dennis, wat een flapdrol.

Platje

Weer wat anders dan de vraag wie je wel en niet moet nemen ☺

Bertsu

Waarom eigenlijk kaboutertje?

kaboutertje

'@Bertsu
Geen peil op te trekken. Ene keer rijdt hij met de besten/subtop mee omhoog (ToC, T-A), in andere rondes rijdt hij geen deuk in een pakje boter, buiten de TT. Wil hem graag in mijn team, maar dan zal dit ten koste gaan van mijn klassementsteam, dat nu staat als een huis. Daarnaast kan ik Dennis niet 1:1 vervangen. Kortom, hersenbreker.

Jori

Is er eigenlijk nog een ploegenpresentatie zoals bij de tour? moet zeggen dat dat toen erg hielp om bijvoorbeeld erachter te komen dat Swift van plan was om mee te sprinten en het toch altijd aardig is om een blik te werpen op de renners die je nou hebt geselecteerd

Wielrennertje

'@Jori Inderdaad. Je kon ook zien wie er scherp en fris bij stonden. Heb toen nog een paar knopen doorgehakt.

elstupidoloco

'@Jori
Ja die swift heeft echt de sterren van de hemel gesprint 😂 Ik had hem liever niet gehad haha

Timdepunter

Sommige deelnemers van dit forum zitten nog niet in de Wielerflits forum poule. Als je nog wil join dan via deze link:
https://www.scorito.com/cycling-manager/vuelta-2017/de-wielerflitsforum-poule?code=79653be3-bfdc-491c-8f67-da94d7212cb7

Timdepunter

Mijn opbouw van renners, zonder prijzen want dan geef je toch wel weg wie je kunt hebben.
Dit is mijn uiteindelijke team! Pff wat een werk en tijd heeft hier weer ingezeten. Eindelijk een rustig weekend :)
Nu nog de opstellingsstress. Ohh wat hou ik toch van Scorito!
Klassementsrenners: 10
Klimmer: 3
Tijdrijder: 0
Aanvaller: 3
Sprinter: 3
Knecht:1

Jori

'@elstupido: Tja, achteraf kijk je een koe in de kont. Maar voor de tour leek het gewoon een hele mooi goedkope sprintaanwinst. en Swift heeft het qua budget en punten nog steeds beter gedaan dan Sagan en Cavendish, dus waar praten we over ;)

@Tompot: Teampresentatie hoort niet als rode draad door je team heen te lopen, maar iets extra informatie kan geen kwaad. Als Kelderman en Lopez het podium oprijden met zijwieltjes, weet je bijvoorbeeld zeker dat ze niet gaan vallen ;)

Maar niemand dus een idee of het nog komt?

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

'@Tompot Noemde ik de naam Swift dan, toen ik zei dat je ook kon zien wie er fris waren? Daarnaast is Swift gevallen in rit 4 dus zo gek was het niet dat hij niet goed reed. Best vroeg ook om bij rit 5 al conclusies te trekken. Rit 1 was een proloog, rit 2 was een sprint en reed hij top 10, rit 3 was een punchetappe en rit 4 was hij gevallen. Allemaal nonsens die je nu uitkraamt dus en alleen een poging om grappig proberen te zijn..
Op wat voor plek ben je eigenlijk uiteindelijk beland in de Tour als ik vragen mag?

Laatst gewijzigd
MatthiasVDH

'@tompot
Het was sowieso een keuze van Swift om zwaar te vallen waardoor hij geen risico's meer wou nemen in de sprint. Jammer dat ik dat niet uit zijn non-verbaal taalgebruik op de presentatie kon afleiden.

kevinraar

poels kopman voor morgen?

Gids05

Van genechten kan die ook een heuvel over ???

Stuff

'@kevinraar

Als je denkt dat sky morgen wint wel. Of iemand anders van sky, dat maakt niks uit voor de punten.

1 2 ... 64 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.