Ik zou voor de laatste 3 gaan. Dennis heb je ook nog wat aan tijdens de tijdritten en Majka pakt altijd zijn puntjes mee.
Ik twijfel tussen LLS en Lobato. Voor de sprints heb ik ook al Degenkolb en Cort Nielsen en nog wat goedkope sprinters.
Komt Lobato een beetje een heuvel over? Of doet hij alleen mee in de echt vlakke ritten?
'@Bertsu
Geen peil op te trekken. Ene keer rijdt hij met de besten/subtop mee omhoog (ToC, T-A), in andere rondes rijdt hij geen deuk in een pakje boter, buiten de TT. Wil hem graag in mijn team, maar dan zal dit ten koste gaan van mijn klassementsteam, dat nu staat als een huis. Daarnaast kan ik Dennis niet 1:1 vervangen. Kortom, hersenbreker.
Mijn opbouw van renners, zonder prijzen want dan geef je toch wel weg wie je kunt hebben.
Dit is mijn uiteindelijke team! Pff wat een werk en tijd heeft hier weer ingezeten. Eindelijk een rustig weekend :)
Nu nog de opstellingsstress. Ohh wat hou ik toch van Scorito!
Klassementsrenners: 10
Klimmer: 3
Tijdrijder: 0
Aanvaller: 3
Sprinter: 3
Knecht:1
'@elstupido: Tja, achteraf kijk je een koe in de kont. Maar voor de tour leek het gewoon een hele mooi goedkope sprintaanwinst. en Swift heeft het qua budget en punten nog steeds beter gedaan dan Sagan en Cavendish, dus waar praten we over ;)
@Tompot: Teampresentatie hoort niet als rode draad door je team heen te lopen, maar iets extra informatie kan geen kwaad. Als Kelderman en Lopez het podium oprijden met zijwieltjes, weet je bijvoorbeeld zeker dat ze niet gaan vallen ;)
Maar niemand dus een idee of het nog komt?
'@Tompot Noemde ik de naam Swift dan, toen ik zei dat je ook kon zien wie er fris waren? Daarnaast is Swift gevallen in rit 4 dus zo gek was het niet dat hij niet goed reed. Best vroeg ook om bij rit 5 al conclusies te trekken. Rit 1 was een proloog, rit 2 was een sprint en reed hij top 10, rit 3 was een punchetappe en rit 4 was hij gevallen. Allemaal nonsens die je nu uitkraamt dus en alleen een poging om grappig proberen te zijn..
Op wat voor plek ben je eigenlijk uiteindelijk beland in de Tour als ik vragen mag?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.