Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 91 ... 226 227
zeewolde

'@springen
Elke dag zelfde 25-20-16 etc.

Zadelpen

Ik moet wel zeggen, ik had even een inzinking toen Bertje ontplofte. Daar zakte toch een zeer groot kampioen er finaal door heen. Blijft jammer dat zelfs de grootsten ook over de datum gaan. Maar hij zal niet in stilte afscheid nemen. Die gaat nog iets uithalen, strijdend ten onder.

Vamos Alberto!!!

zeewolde

'@Sprintgeit bedoel ik. Leve de Autocorrectie

Treenert

'@JDL75: Geen dank!

@Zadelpen: Ik vrees dat Alberto helemaal niets gaat uithalen en klaar is!!

@iedereen: ga vooral allemaal voor Trentin, dan doe ik Cort oké?

Edit: Degenkolb (heb hem zelf niet) voelt zich inderdaad k*t.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Ik houd het Cort, Trentin.

Roel92

Waarom was Manzin zo laat binnen? Gevallen ?

Jelmerbelkin

Ik ga tegen de Trentin, Cort.

snellerfietsen

Dankzij iemand hier op t forum die beweerde dat Dennis deze etappe had omcirkeld heb ik hem er nog ingezet en Chaves eruit.. 3 man uit de top10 op de bank en flipje als kopman. Man man man wat is dat frustrerend:(

Sta nog 30e algemeen en ga nu niet weer zeuren want als bestaat niet. Morgen mijn quicksteptrein er weer in want Trentin gaat em pakken en de puntentrui terug naar de blauwen brengen!

elstupidoloco

circa 100 punten mislopen en toch naar 99% stijgen, het moet niet gekker worden. Wat een bizarre etappe. De Vuelta is na 3 etappes al spannender geweest dan de Tour in 21 etappes. En had iemand al gezegd dat TJ heel goed de Uran van de Vuelta kan worden?

oborobo

Kelderman,Kruijswijk en Poels nu al zonde van je miljoenen?

bakfiets

Ik ga morgen voor theuns.

ivo001

Vanmorgen nog snel kopman Froome veranderd naar Nibali. Het werd eventjes spannend, maar pakte toch nog goed uit haha.
Voor morgen als kopman de keuze tussen Trentin, Theuns en Cort. Had van te voren Cort staan, Trentin lijkt me logischer, maar Theuns lijkt me slimmer, omdat daar waarschijnlijk het meest verschil mee te maken is.

vasnd

'@oborobo
Nee hoor, Madrid is nog ver.

Heerlijk al die premature conclusies hier. Chaves oogde sterk, maar ik vrees voor gebrek aan inhoud. Als hij het vol houdt en podium pakt dan is dat zonder meer een applausje waard. TJ kraakt op een van de vele klimmen op zn TJ-iaans. Dat kost hem steeds geen 1 of 2 minuten maar 8+ in één keer. Helaas. In de spaarzamer omhoog lopende Tour had ik hem meer kansen toegedicht. Vooralsnog goed bij de les tho.
Kelderman, Jungels en Kruijswijk hebben nog zat ruimte om tijd goed te maken op wat minder bruusk terrein. Verliezen ze nog wat tijd dan zelfs de mogelijkheid van een vlucht. Alles kan in de Vuelta. Majka evt voor bollen en ritwinst. Het is allemaal nog lang niet voorbij (of in de pocket).
Op naar hopelijk weer spektakel morgen! :D

Trentin/v Genechten/v Asbroeck/Lobato/Blythe met Froome/Nibali/Jungels/Yates erbij moeten het verlies beperkt houden.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Wat is er gebeurt met Jungels had hem als kopman komt binnen op 7 minuten

Wie morgen als kopman Trentin modolo of degenkolb ik neig naar modolo

Lage rugpijn

'@ ivo : Ik begrijp het niet helemaal. Je maakt theuns kopman terwijl je eigenlijk trentin de meeste kansen geeft omdat je dan meer verschil kunt maken? Die redeneringen lees ik hier wel vaker , als je die denkwijze doorzet kun je nog meer verschil maken als je morgen pozzovivo of roche of jungels etc kopman maakt....Toch?

Lage rugpijn

'@ vasnd: Tj is een " burner" . Hij staat nu al op 93 punten geloof ik , als ie er nog 50 bijhaalt doet ie het prima als 1,5 miljoen renner. Ik denk niet dat iemand hem heeft als topklassementsrenner.

Lage rugpijn

'@ elstupidoloco: Niet zo vreemd dat je stijgt ondanks 100 misgelopen punten. Door de selecties van de meesten loopt iedereen wel dergelijke aantallen mis.

Zadelpen

Ik hoop dat het morgen vlak voor de finish, na een bocht, uiteen scheurt. En dat de finishhelling dan net te veel gaat zijn voor veel sprinters. De grote niet-op-afspraak-show. Uiteraard zijn de quickstep heren en wat kwieke ak-ers wel erbij. Dat is waarop mijn team is gebaseerd morgen.

Dat is een flinterdun plan. Maar meer smaken heb ik niet.

Lage rugpijn

'@zadelpen: Gezien de gebrekkige organisatie bij veel ploegen is dat niet eens zo'n flinterdun plan.

hupske

Met dat plan heb je denk ik niemand van Lotto Jumbo opgesteld? Die zitten altijd aan de verkeerde kant.

mittap

Ik twijfel nog tussen Matt, Theo, Cort, Niels en Trentin....

ConINGtador

Volgens mij is Degenkolb aan de betere hand. Zelf heeft hij aangegeven dat hij steeds sterker wordt. Waar in etappe 2 de focus voor Trek nog lag op het veilig loodsen van Contador door al het sprintgeweld, zullen ze nu wel vol inzetten op de sprint. Anders wordt het voor Trek wel een heel kleurloze Vuelta.

Lebbes

Ik zag de uitslag voordat ik de race had gezien en ik kon maar niet begrijpen dat ik de juiste kopman had gekozen.
De eerste test voor de klim beentjes, nog een paar vraagtekentjes, maar in mijn ogen gaat froome winnen. In de dauphine kwam hij bijna niet omhoog en zat hij in het wiel van kwiat te slaomen. In de tour heb ik hem en het team niet zo zien rijden.

Lebbes

Tot conclusie, blij met Darwin en Woods in mijn team en hopelijk blijft dat ook zo.
Voor morgen Cort als kopman.

Gids05

Wie morge voor de laatste plek chaves .poels.jungels of roche zeg het maar 😃

1 2 ... 91 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.