Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 90 ... 226 227
Edd1e

Nee, Froome ging deze etappe nooit winnen. Je selecteert hem omdat hij top5 rijdt niet omdat hij wint. Als je één iemand mocht kiezen en je krijgt alleen punten als hij wint, had je nooit Froome gekozen.

Lage rugpijn

'@ Stuff: Dank je, nu snap ik hem. Risico nemen met een alles of niets renner kan inderdaad veel punten opleveren. Overigens denk ik dat de winnaar ook op " safe" speelt maar vooral geluk heeft dat zijn renners niet vallen of onverwacht goed presteren.

Lage rugpijn

@ Edd1e: Als ik maar renner had mogen kiezen had ik zeker Froome gekozen, sterker nog, als ik maar 1 renner mag kiezen kies ik elke bergetappe froome.

IL DON

Cort gewisseld voor Trentin voor morgen als kopman. Ik gooi de computer door het raam als morgen Cort wint en Trentin faalt :P

Zal wel weer gebeuren, schijtziek wordt je ervan. En toch blijf ik het spel spelen, altijd in de hoop dat het geluk eens mijn kant opvalt. Gebeurt alleen nooit, maar ik ga net zolang door tot het gebeurt. Smerig verslavend spelletje dat Scorito, haha.

Klootje Kriekeljon

Dan doe ik met je mee ILDON. Thelma en Louise-style.

Sagan=hulk

Balen, vandaag Alaphilippe & Contador gekozen boven De La Cruz. Mijn kopmannen Blythe & Froome pakten wel goed uit, vandaar nog ergens rond plek 700 in de WF-Poule. Morgen ga ik voor Trentin als kopman.

bakfiets

Hier ook een aantal verkeerde keuzes en ook een paar mannen die flink tegenvallen. Wel een paar sterke vluchters erbij de rest van de Vuelta 😁. 203 punten vandaag en gezakt naar top 1000.

Papa Bart

Mijn team voor morgen:
Sprinters
Trentin (C)
Cort
Lobato
Roux
Theuns
Aangevuld met wat puntenrommel:
Jungels
TJ
Yates
Froome
Succes allen morgen

Laatst gewijzigd
DonQ.

Van 500 de top 100 in vandaag. Pure mazzel idd met Nibali.
Morgen neem ik ook Trentin.

Erayse

Morgen blythe :)

Laatst gewijzigd
Edd1e

'@lage rugpijn

Ja, als een etappe bergop eindigt, maar niet met een afdaling. En top5 gaat natuurlijk over de klassementsrenners.

Met op safe spelen ben ik het met je eens. Er zijn zoveel variabelen dat je echt niet hoeft te gokken om te winnen. Met op safe spelen kan je echt wel winnen.

Lage rugpijn

'@ klootje en il don: Tuurlijk Trentin voor morgen. Die rijdt zeker top 5 :-)

Papa Bart

IL DON, Klootje, ik alles alles op het Ipadje, gooit wat makkelijker. :-)

Lage rugpijn

'@ Edd1e: Ik zeg ook niet dat froome altijd wint hoor ,net zomin als nibali trouwens. Er is natuurlijk altijd de " wilde gok" mogelijk , en dan denk ik aan het hopen op een aanvaller of iets dergelijks maar als ik 100% overtuigd zou zijn dat een renner minimaal top ( gaat rijden maak ik hem lekker kopman! ( dit geldt natuurlijk niet voor sprintetappes want daar heb je waarschijnlijk meerdere " zekerheidjes".

Lage rugpijn

Top moet zijn top5.

Klootje Kriekeljon

Bartje, maar niet het raam uit gooien als het fout gaat. Kan je nog als snijplank gebruiken.

Edd1e

Zoals ik vandaag Froome op het laatste moment voor Kelderman gewisseld heb..
En misschien morgen ook Cort kopman maak ipv Trentin.

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

Ik heb Trentin als kopman. Al zou het bij de deadline ook nog Blythe kunnen zijn.

Zadelpen

Ik ga ook voor Trentin, maar als ik eerlijk ben is dat een beetje een laffe keuze. Want ik heb hier van te voren Cort voor geselecteerd. Als ik dan van laf, verstandig maak, kom ik er nog goed mee weg hoop ik. Maar dit is wel billenkoek etappe nummer 2. De eerste kwam ik glansrijk door somehow.

Krijg ook al wat kleur op het gezicht, ik vind het heerlijk, poolen in de Spaanse zon. Morgen consolideren.

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

'@ zadelpen: Ach, voortschrijdend inzicht noemen ze dat :-).

Karsten

'@Zadelpen
Een heel wijs notitieboekje van mij zei ooit: "Hij die nooit van mening verandert, heeft zelden iets geleerd."
;)

Zadelpen

Haha!!! Zo had ik het moeten brengen inderdaad, ;-). Dat is net dat stukje poolervaring dat ik nog mis he. Ik geef mezelf nog teveel bloot. Tracht bij de dagselecties ook mijn uitstekende vorm te verhullen, maar ja... de kwaliteit spat er haast van af. Houdt dat maar eens voor je.

We leren verder op weg naar glorie.

Laatst gewijzigd
JDL75

'@Treenert ik was vandaag echt overtuigd van QS, zij zouden het gaan doen. Zat er niet helemaal naast met dlC maar had (bijna) voor de verkeerde kopman gekozen (Ala). Tot jouw bericht kwam over 2x0 en ik inzag dat Nibali safer zou zijn. Thanx daarvoor! Nog altijd bij 99,8% nu.

Mijn gedachte gang na jouw bericht was kiezen voor 3x QS (dlC, Jungels en Ala) opstellen want kunnen een sloot punten halen maar het vedriet verzachten door Nibali als kopman te maken voor er een ander scenario opdoemt. Voelt prima nu😀

Morgen nog even goed nadenken over wie in te zetten.. heb als een van de weinige Degenkolb maar heb begrepen dat hij ziekjes is en dasrom niet heeft meegedaan tot nog toe..iemand enig idee of gelezen hoe hij nu gaat?

eropenerover

Net buiten de top 100 gevallen, op laatste moment Majka erin gezet voor Aru, achteraf toch jammer. Voor morgen gewoon weer Cort als kopman zeker.

sprintgeit

Hoe is eigenlijk de puntenverdeling aan de meet morgen voor het puntenklassement?

1 2 ... 90 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.