Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 93 ... 226 227
DeNescafe

Had 't nog niet voorbij zien komen hier, maar Kruijswijk heeft al een paar dagen last van de griep. Hopelijk snel weer fit (ook al heb ik 'm niet in mijn team).

Zadelpen

Het zou me ontzettend verbazen als Cort weer niet mee mag doen. Waarom neem je hem dan mee? Kan je toch beter een echte knecht in je ploeg hebben? En waarom heb ik dit nooit in de gaten gehad? Zwakke keuze zeg!

Diede34

Ik heb 5 sprinters en dan heb ik nog twijfels over de opvulling.

Trentin
Cort
Lobato
Schwarzmann
Blythe

- Froome (scoort 16 a 18 punten)
- de la cruz (scoort minimaal 8, met potentie voor max 26 punten)
- Roche (scoort minimaal 9 punten, misschien zelfs meer als hij mee sprint)
- Poels (scoort 11 punten)

- Alaphilipe (kan zelf mee sprinten, plus evt 10 punten bij winst trentin en 6 punten indien trentin het groen pakt

Nu twijfel ik tussen roche en alaphilipe

DeNescafe

'@Zadelpen Cort mag sowieso meedoen schat ik zo in, maar het is dus nog maar de vraag of het een sprint wordt... Hij staat er bij mij in, maar niet als kopman. Desondanks mag die winnen wat mij betreft

De bavariaan

Toch maar chaves erbij gezet, zit ook vast wel ergens vooraan als het geen sprint wordt

ivo001

'@Lage rugpijn

Ik denk dat er veel mensen zijn die trentin hebben.
Als ik die als kopman neem, houd ik bij goed presteren waarschijnlijk vooral veel mensen achter me.
Denk dat er een stuk minder Theuns hebben, en bij goed presteren van hem zou ik dan een behoorlijk aantal plekken stijgen.

Platje

Gewoon 'vol' voor mijn sprinters gegaan dus Manzin ondanks dat hij ziek is en Kragh nog een kans gegeven. Aangevuld met Froome, Moscon en De La Cruz voor de trui/teampunten. Hopelijk komen de klassementsmannen (en LL Sanchez, die had ik willen opstellen maar was net te laat) lekker op plek 21-100 binnen

steefje9

Lastig kiezen weer dit! Last minute theuns veranderd in trentin als kopman..verder:

Roche
Allaphilippe
froome
Lobato
cort
reguigui
De la cruz

Gisteren mijn keuzes totaal verkeerd uitgepakt. Met Allaphilippe als kopman en de la cruz, Pozzovivo. Gelukkig wel nibali in mijn team gezet. Gematigd tevreden met mijn 90.4% tot nu toe...

Crashtester

'@ivo001: Trentin is vandaag door 35% gekozen, Theuns door 27%. Scheelt dus niet zoveel.

Dat slechts 35% Trentin heeft (of vandaag opstelt) vind ik wel opvallend weinig trouwens.

BarryE1

Voor zover bekend is de wind nu nog niet hard genoeg, bovendien komt ie teveel direct van voren en te weinig van opzij. Overigens heb ik zojuist met veel plezier deze voorbeschouwing gelezen, niet dat je er nu nog wat mee kan maar het is leuk leesvoer:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/774133/1/1/50/vuelta-etappe-4-sprinten-met-een-chaotische-finale.html?token=aabcf822a0b184c7a3c1561b6609ad7f&allowcookies=ACCEPTEER+ALLE+COOKIES

Platje

Dat Degenkolb als captain is geselecteerd door 36% vind ik ook wel opvallend

Papa Bart

Het lijkt er in ieder geval op dat 'we' een reguliere sprint etappe krijgen. Anders dan in de tweede etappe een (ietwat) zwakkere kopgroep, relatief makkelijk te controleren.

Succes allen.

Lebbes

'@frank
Als hij niet mee mag sprinten dan word cort mijn colbrelli van de vuelta.
Edit: leesbaar gemaakt

Laatst gewijzigd
Treenert

QSF zal, omdat Trentin de absolute snelheid mist, in de laatste kilometers ongetwijfeld weer proberen oorlog te maken maar de sprintersploegen zullen nu meer op hun hoede zijn.

Rebellin

Ik ben blij dat ik Johan Le Bon heb meegenomen. Ik verwacht dat de kopgroep wel vooruit blijft door het gebrek aan goede sprintteams.

hartstikkebedankt

'@Rebellin, nou zeg Sinterklaas kwam vroeg dit jaar voor jou zie ik

Starlynk

Misschien niet veel sprintteams, maar Trek, QS, UAE, Lotto-Soudal, Aqua Blue Sport en misschien nog wel wat meer teams willen nog wel een gokje wagen in de sprint lijkt me. Denk dat de kopgroep wat groter had moeten zijn en een aantal renners uit die teams er bij had moeten hebben om echt kans te maken.

Rebellin

'@hartstikkebedankt

Nouja zeg, wat is dat nou weer voor een respectloze opmerking.

hartstikkebedankt

'@Rebellin

Aardige renner hoor, gun hem best de overwinning vandaag. Maar wat is je plan met hem in deze Vuelta, heb je hem vandaag opgesteld?

Platje

'@Rebellin komt misschien respectloos op jou over maar zo lees ik (en ik gok meerderen op dit forum) dat in ieder geval niet. De zin van hartstikkebedankt iets anders geformuleerd: het is wel heel vroeg om te zeggen dat je nu al blij bent met Le Bon, aangezien ik denk dat de kans klein is dat de kopgroep vooruit blijft :)

Laatst gewijzigd
jelle013

Kopgroep faalt 100%... Trentin wint, net voor Theuns en Blyth.. Dit heb ik zojuist in mijn glazenbol gezien.
Ik zal voor jullie de top 10 vast verklappen:
1. Trentin
2. Theuns (niet in mijn selectie)
3. Blyth (jammer niet in mijn selectie)
4. Cort
5. Degenkolb
6. Modolo (niet in mijn selectie)
7. Schwarzmann
8. Lobato (niet in mijn selectie)
9. Manzin
10. Sanchez

Ik denk ik zet er even bij wie er in mijn team zit, anders denkt men straks dat ik puur en alleen mijn eigen renners opnoem hier..
Veel kijk plezier kijkbuiskinders!

snellerfietsen

Ik nomineer Manzin trouwens voor de Boudat Award.

Platje

Dan doe ik een keertje kansloos mee, we moeten toch die 200 pagina's volkrijgen
1. Modolo (nims)
2. Trentin
3. Theuns (nims)
4. Blythe
5. Cort
6. Schwarzmann
7. Van Asbroeck (nims)
8. Debusshere (nims)
9. Kragh
10. Reguigui (nims)

De sprinters die de boot missen: Degenkolb, Manzin, Haller, Lobato, van Genechten, Molano, Garcia (horen Rojas en Oss ook bij de sprinters?)

jelle013

Leuk @platje, wel wat belgisch georiënteerd hoor ;)
Het is immers toch een topic over poultjes he, dus dan maar beetje gokken hierzo!

Charlie33

Ik heb ook Johan le Bon. Het is merkwaardig dat er zo denigrerend wordt gedaan over deze (best intelligente) keuze.

1 2 ... 93 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.