Ik heb 5 sprinters en dan heb ik nog twijfels over de opvulling.
Trentin
Cort
Lobato
Schwarzmann
Blythe
- Froome (scoort 16 a 18 punten)
- de la cruz (scoort minimaal 8, met potentie voor max 26 punten)
- Roche (scoort minimaal 9 punten, misschien zelfs meer als hij mee sprint)
- Poels (scoort 11 punten)
- Alaphilipe (kan zelf mee sprinten, plus evt 10 punten bij winst trentin en 6 punten indien trentin het groen pakt
Nu twijfel ik tussen roche en alaphilipe
Gewoon 'vol' voor mijn sprinters gegaan dus Manzin ondanks dat hij ziek is en Kragh nog een kans gegeven. Aangevuld met Froome, Moscon en De La Cruz voor de trui/teampunten. Hopelijk komen de klassementsmannen (en LL Sanchez, die had ik willen opstellen maar was net te laat) lekker op plek 21-100 binnen
Lastig kiezen weer dit! Last minute theuns veranderd in trentin als kopman..verder:
Roche
Allaphilippe
froome
Lobato
cort
reguigui
De la cruz
Gisteren mijn keuzes totaal verkeerd uitgepakt. Met Allaphilippe als kopman en de la cruz, Pozzovivo. Gelukkig wel nibali in mijn team gezet. Gematigd tevreden met mijn 90.4% tot nu toe...
Voor zover bekend is de wind nu nog niet hard genoeg, bovendien komt ie teveel direct van voren en te weinig van opzij. Overigens heb ik zojuist met veel plezier deze voorbeschouwing gelezen, niet dat je er nu nog wat mee kan maar het is leuk leesvoer:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/774133/1/1/50/vuelta-etappe-4-sprinten-met-een-chaotische-finale.html?token=aabcf822a0b184c7a3c1561b6609ad7f&allowcookies=ACCEPTEER+ALLE+COOKIES
Misschien niet veel sprintteams, maar Trek, QS, UAE, Lotto-Soudal, Aqua Blue Sport en misschien nog wel wat meer teams willen nog wel een gokje wagen in de sprint lijkt me. Denk dat de kopgroep wat groter had moeten zijn en een aantal renners uit die teams er bij had moeten hebben om echt kans te maken.
'@Rebellin komt misschien respectloos op jou over maar zo lees ik (en ik gok meerderen op dit forum) dat in ieder geval niet. De zin van hartstikkebedankt iets anders geformuleerd: het is wel heel vroeg om te zeggen dat je nu al blij bent met Le Bon, aangezien ik denk dat de kans klein is dat de kopgroep vooruit blijft :)
Kopgroep faalt 100%... Trentin wint, net voor Theuns en Blyth.. Dit heb ik zojuist in mijn glazenbol gezien.
Ik zal voor jullie de top 10 vast verklappen:
1. Trentin
2. Theuns (niet in mijn selectie)
3. Blyth (jammer niet in mijn selectie)
4. Cort
5. Degenkolb
6. Modolo (niet in mijn selectie)
7. Schwarzmann
8. Lobato (niet in mijn selectie)
9. Manzin
10. Sanchez
Ik denk ik zet er even bij wie er in mijn team zit, anders denkt men straks dat ik puur en alleen mijn eigen renners opnoem hier..
Veel kijk plezier kijkbuiskinders!
Dan doe ik een keertje kansloos mee, we moeten toch die 200 pagina's volkrijgen
1. Modolo (nims)
2. Trentin
3. Theuns (nims)
4. Blythe
5. Cort
6. Schwarzmann
7. Van Asbroeck (nims)
8. Debusshere (nims)
9. Kragh
10. Reguigui (nims)
De sprinters die de boot missen: Degenkolb, Manzin, Haller, Lobato, van Genechten, Molano, Garcia (horen Rojas en Oss ook bij de sprinters?)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.