Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 94 ... 226 227
zeewolde

'@Crashtester
je vergeet dat er duizenden mensen zijn die aan Scorito meedoen maar nog nooit van Trentin hebben gehoord, en aangezien Scorito hem ook niet als sprinter heeft geclassificeerd verbaast dat percentage mij niet.

Zadelpen

Die De Gendt valt ook weer tegen he, die laat zich nooit zien. Doe eens iets zou ik zeggen.

--

Er zijn toch best wat renners met maagproblemen ed. Majka, Kruiswijk en nog wat. Dat verklaart wel waarom ze zoveel verloren. Misschien komt dat nog goed.

Laatst gewijzigd
timoo

1. trentin
2. theuns
3. modolo
4. cort
5. blythe
6. van genechten
7. schwarzmann
8. Lobato
9. rojas
10. roche

Laatst gewijzigd
Platje

'@Charlie33 Wie heeft er denigrerend gedaan over Le Bon? Heb je quotes voor ons ter verduidelijking?
En hoe weet je nu al dat het een best intelligente keuze is? Volgens mij heeft hij zelf nog geen punt gepakt

Edd1e

Cort gaat niet sprinten zei hij zelf in een interview..

Platje

'@Edd1e had hij dat niet voor de start van de Vuelta kunnen zeggen :(

Poeksel

'@Platje: Rebellin en Charlie33 (en Blaudzun) maken vaak een-tweetjes in de hoop op reacties.

dwightsel

'@Edd1e een bron van het interview?

Starlynk

'@Platje: in het persbericht van Orica werd al met geen woord gerept over Cort die ging sprinten. Over Cort stond:

“And we have a couple of guys who can handle the intensity of stage finishes, the punchy guys that know where to position and are physically capable of positioning our leaders towards the finals of the stage which is Chris Juul-Jensen and Magnus Cort.”

Er staat niet letterlijk dat hij nooit mag sprinten (ik zie hem nog wel meesprinten in Madrid bijv.) maar aangezien ze 3 kleine klassementsmannetjes meenemen en 2 man om hen uit de problemen te houden op het vlakke, waaronder Cort, dan kun je daar al wel e.e.a. uit afleiden.

Rebellin

Wat verwachten jullie nog van Majka? Hij voelt op dit moment als een blok aan mijn been, maar zou hij nog interesse kunnen hebben in de bergtrui + etappeoverwinningen?

dazzler2120

'@rebellin
Dat hij maar mooi 20 minuten verliest door zijn maagproblemen. Dan kan hij einde week 2 en week 3 voor de bergtrui gaan ;)

Edd1e

Het was een interview van vanmorgen van een of andere Engelse zender denk ik, geen idee welke.

Gids05

Wie was doe movistar renner en wat was er met hem ?

dwightsel

'@Gids05

Ruben Fernandez

Bertje82

Het is toch best absurd dat Cort mee gaat naar deze Vuelta en totaal niet gaat sprinten in een rit als deze?

Diede34

Volgens mij wordt dat tussensprintje zometeen heel interessant voor die 3e plaats.

Roche die er tussenuit glipt maybe?

JDL75

Degenkolb dus nu nog te slecht om mee te kunnen doen, net ook bevestigd in zijn interview. Hopen dat hij er aan blijft hangen en later in de course nog wat kan betekenen voor iedereen die hem het vertrouwen heeft gegeven tov Theuns
(Waaronder ik zelf☺️)

jelle013

'@edd1e @starlynk mooi verhaal, lekker kort, goed onderbouwd ook.... Hahaha

Wielrennertje

Laten we hopen dat we niet 2.5 mil hebben verpiept.

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Als ik dat interview zo beluister is Degenkolb eraan voor de Scorito moeite. Zelfs als hij goed hersteld, stapt hij vroeg uit voor het WK. Cort mag waarschijnlijk niet meedoen, je zal ze allebei maar hebben....

Wielerfan999

En ik me maar af te vragen wie die boomlange renner van Aqua Blue sport is... Blijkt het Dunne van 2.04m te zijn. Dat verklaart een hoop.

Charlie33

Wie heeft A. Blythe als kopman?

Edd1e

'@jelle013

Je ziet het vanzelf wel..

Wielerfan999

Ai kelderman gevallen, hoe kan het ook altijd bij hem

hartstikkebedankt

Al 1 minuut achter inmiddels

1 2 ... 94 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.