Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 95 ... 226 227
Klootje Kriekeljon

Molano ook gevallen bij Wallays en Pozzo.

Lassayd

Ai daniel moreno en pozzo op het asvalt

Wielerfan999

Trentin, hele nette sprint en een hele mooie lead-out

Wielerfan999

Jetse toch ook met een leuke 10e plaats

Hunneman180

Wie heeft Manzin vandaag nog meer niet opgesteld nadat hij gisteren een kwartier achter de bus binnenkwam?

hupske

Maar waar is Cort!? Miskoop tot nu toe.

En wie Degenkolb heeft die zal zich ook goed achter de oren krabben denk ik.

Klootje Kriekeljon

Weet niet hoeveel sprinters jij hebt, maar is ook niet heel erg snugger he.

Ceramiche Ariostea

Cort weggegooid geld. Gelukkig Trentin als kopman houd schade enigszins beperkt

Wielerfan999

Degenkolb dan. Maarja had ook niet in mijn glazen bol kunnen zien dat Degenkolb niet fit was.

hupske

Ooh ik heb Trentin, Cort, Lobato, Van Genechten, Kragh en Reguigui als sprinters. Dus valt voor mij wel mee. Alleen Cort is nog niet wat verwacht.
Trentin als kopman vandaag. Nu 242 punten.

Had alleen eerst Debusschere, maar op laatst geruild voor van Genechten. Wellicht niet de slimste keuze geweest.

Wielrennertje

Cort inderdaad erg jammer. Gelukkig wel Trentin als kopman maar verder niet veel soeps. 100 plaatsen gezakt. Pozzovivo ook gevallen, hopelijk valt de schade mee.

JimKro

Lekker punten harken tot nu toe met goedkope sprinters.

Diede34

Het is wel weer een beetje hetzelfde verhaal als de tour qua teampunten met Kittel. Elke Quickstepper scoort vandaag net zo goed of beter dan een sprinter die 13e wordt.

Wielerfan999

En dan met dlc ook nog wat klassement puntjes

Klootje Kriekeljon

Dank je voor de makkelijke puntjes voor alle QSers Matteo!

Crashtester

Pozzovivo door die val meer dan 3 minuten verloren, Majka (door ziekte?) ook.

Karsten

Ziet er naar uit dat het voor derde dag op rij de dagoverwinning in de vriendensubpoule wordt, dat sterkt de moraal!
Algemeen een beetje gezakt, maar Parijs (huh wat?) is nog ver.

Pozzovivo is dan weer jammer, hopen dat hij in ieder geval door kan fietsen.

Op naar morgen! Dat wordt nog even een breinbreker.....

Pietje Precies

Ondanks dat ik maar 4 sprinters heb, stijg ik tweemaal in de sprintetappes en daalde ik in de bergetappe :p

Met het vallen van Dani Moreno en Pozzovivo mazzel ik behoorlijk. Al zou 'mijn' Majka ook wel eens ziek uit kunnen stappen.. hopelijk overleeft ie de komende dagen en kan ie later in de ronde voor etappes / bergtrui gaan!

Karsten

Dani Moreno ook al gevallen? Oei oei oei....

Starlynk

Gestegen naar 97,9%.. Waanzin :p En dat met 3,5m weggegooid geld met Degenkolb.. Had nog meer kunnen zijn want had Degenkolb uiteraard wel opgesteld (you never know..) en Kragh niet...

Papa Bart

Ben wel een beetje gestegen vandaag. Het puzzelen voor morgen is al weer begonnen. Als ik ooit een aanvallers etappe heb gezien is het trouwens deze wel. Dat slotklimmetje is niet bijster zwaar, zeker geen muro. Met de val van Moreno en Pozzo in gedachten stel ik die denk ik niet op. Dussss....

Aanvallers maar zeker niet alleen maar want het zijn toch wel weer zo'n 40 klimkilometers en als je de aanlopen meetelt een stuk of 70. Kopman, aangevuld met klassementsmannen!

Ik verwacht TJ of Roche in het rood morgenavond.

hupske

Voor morgen Costa! Mooie etappe voor hem.

Diede34

Ik sta inmiddels 82e in de algemene pool, 36e op WF.
Bijna een optimale opstelling. Ik had natuurlijk ook nog Jungels op kunnen stellen i.p.v. Cort maar dat zou onzin zijn geweest. Gaan we Cort überhaupt nog in de top-20 tegenkomen?

Wie durft het aan om flipje morgen als kopman op te stellen?

kaboutertje

Volgens mij wordt de slotklim hier en daar onderschat. Eerste 2 km aan meer dan 12%, laatste km vlakt het af naar 5%. Weer aan dezelfde mannen als gisteren.

elstupidoloco

Stiekem de top 100 ingeslopen zonder degenkolb en Cort en met Trentin en Lobato.
Dani Moreno zat stevig in mijn bergteam, dus dat baart me enige zorgen, zeker na het slagveld van gisteren. Majka lijkt ook verre van okselfris. Met 13 man AK vooraf begint de natuurlijk selectie aardig rap zichtbaar te worden

1 2 ... 95 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.