Ooh ik heb Trentin, Cort, Lobato, Van Genechten, Kragh en Reguigui als sprinters. Dus valt voor mij wel mee. Alleen Cort is nog niet wat verwacht.
Trentin als kopman vandaag. Nu 242 punten.
Had alleen eerst Debusschere, maar op laatst geruild voor van Genechten. Wellicht niet de slimste keuze geweest.
Ziet er naar uit dat het voor derde dag op rij de dagoverwinning in de vriendensubpoule wordt, dat sterkt de moraal!
Algemeen een beetje gezakt, maar Parijs (huh wat?) is nog ver.
Pozzovivo is dan weer jammer, hopen dat hij in ieder geval door kan fietsen.
Op naar morgen! Dat wordt nog even een breinbreker.....
Ondanks dat ik maar 4 sprinters heb, stijg ik tweemaal in de sprintetappes en daalde ik in de bergetappe :p
Met het vallen van Dani Moreno en Pozzovivo mazzel ik behoorlijk. Al zou 'mijn' Majka ook wel eens ziek uit kunnen stappen.. hopelijk overleeft ie de komende dagen en kan ie later in de ronde voor etappes / bergtrui gaan!
Ben wel een beetje gestegen vandaag. Het puzzelen voor morgen is al weer begonnen. Als ik ooit een aanvallers etappe heb gezien is het trouwens deze wel. Dat slotklimmetje is niet bijster zwaar, zeker geen muro. Met de val van Moreno en Pozzo in gedachten stel ik die denk ik niet op. Dussss....
Aanvallers maar zeker niet alleen maar want het zijn toch wel weer zo'n 40 klimkilometers en als je de aanlopen meetelt een stuk of 70. Kopman, aangevuld met klassementsmannen!
Ik verwacht TJ of Roche in het rood morgenavond.
Ik sta inmiddels 82e in de algemene pool, 36e op WF.
Bijna een optimale opstelling. Ik had natuurlijk ook nog Jungels op kunnen stellen i.p.v. Cort maar dat zou onzin zijn geweest. Gaan we Cort überhaupt nog in de top-20 tegenkomen?
Wie durft het aan om flipje morgen als kopman op te stellen?
Stiekem de top 100 ingeslopen zonder degenkolb en Cort en met Trentin en Lobato.
Dani Moreno zat stevig in mijn bergteam, dus dat baart me enige zorgen, zeker na het slagveld van gisteren. Majka lijkt ook verre van okselfris. Met 13 man AK vooraf begint de natuurlijk selectie aardig rap zichtbaar te worden
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.