Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 97 ... 226 227
Klootje Kriekeljon

O nee das waar..

JimKro

Ik verwacht eigenlijk niet dat Alaphilippe morgen een kans heeft vanuit het peleton. De slotklim is zwaarder dan de slotklim van gisteren. Wellicht kan hij in de ontsnapping terechtkomen.

Zadelpen

Ik heb me even af laten zakken voor wat bidonnetjes, naar een schaamteloze 99,1%. Maar man..... 2 sprints gehad en ik sta nu nog steeds hoog. Mijn berggeiten staan te springen om een gooi naar de top te doen. Het moraal is enorm gestegen nu duidelijk is dat de schade wel mee valt op het vlakke. Had ik echt niet verwacht.

--

Morgen mijn sterkste ak team van het moment. Dus Jungels en Majka er uit, en Pozzo en Aru er in. Heerlijk, die overmaat aan keuzes. Als er geen grote vluchtgroep vooruit blijft, en daar ga ik wel van uit, dan is de verwachting dat ik morgen een monsterscore ga behalen. Helaas, meestal als ik dat verwacht, loopt het toch anders. Maar we dingen nog mee voor de fiets en veel belangrijker.... ik lig op bekertje koers.

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

'@ klootje: Ik ga voor froome. Chavez zal nooit ver voor hem zitten en de kans dat chavez onverhoopt een mindere dag heeft lijkt me groter dan bij froome. Zou me trouwens niets verbazen als het morgen weer losgaat tussen de AK renners.

Connotador

Mijn mini sprintteam van 4.5 miljoen heeft zich ook uitstekend geweerd. Uitslag had weinig beter kunnen zijn met ook SKA die de vrijheid heeft om te sprinten.

Wel opvallend dat Cort Nielsen geen acte de presence mag geven in dit sprintveld en tot nog toe slechts mee lijkt te zijn om samen met Zadelpen (even!) wat bidonnetjes te halen...

Laatst gewijzigd
Treenert

Ik vind dat werkelijk onbegrijpelijk. Dit zijn gewoon kansen voor Orica op ritoverwinningen. Zul je zien dat de klassementsrenners straks niet fantastisch presteren, hebben ze niets. Hij heeft het toch al een aantal keren laten zien en als Trentin 2e en 1e kan worden heeft hij zeker ook kans. VREEMD!!!

Heb 'm niet maar Ala zou ik gewoon thuislaten voor morgen, je hebt toch wel meer zekere keuzes?
Die waait er morgen gewoon weer vanaf gok ik.

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

Ik kies ook voor Chaves als kopman. Maar dan denk ik vooral aan die rit die hij had gewonnen in de vuelta van 2015. Hopen dat hij dat morgen weer zo kan.

En hoe snel is een renner al wel niet 'de Uran van deze vuelta'? Uran was echt een heel ander geval dan DLC nu is hoor. Uran was zo speciaal omdat velen hem van te voren gelijk afschreven toen hij zei voor het klassement te gaan. Stel TJ blijft nu zo hoog staan en hij rijdt podium, dan zou je hem 'de Uran van deze vuelta' kunnen noemen. Niet zomaar iemand die gewoon verrassend goed rijdt.

Laatst gewijzigd
wesley1983

Manzin doet een ''pelucchi'tje'', blij dat ik hem opgesteld heb, wou niet dezelfde fout maken zoals Pelucchi paar jaar geleden, maar die sprintte wel naar de 2e plaats toen nadat hij allerlaatste aankwam in de bergrit ervoor.

Laatst gewijzigd
JDL75

'@nasi
De la Cruz had zijn keldermannetje al voor de wedstrijd officieel begonnen was bij het inrijden voor de ploegentijdrit💪

wesley1983

Mn 6 sprinters in de top 15, waarde van 5,5 miljoen samen, Trentin Schwarzmann Blythe Manzin Van Asbroeck en Reguigui. Nu hopelijk wel de juiste renners opstellen in de bergen, toch gisteren een hoop punten verloren, maar nu weten we tenminste wie goed is.

nasibal

Morgen Poels, Jungels, Majka en Kelderman op het bankje. Hopen dat laatstgenoemde er niet van af valt. Gokje met Moscon en Alaphilippe. Hopen dat Nibali niet te ver van voren eindigt, dan houdt Trentin de puntentrui misschien.

jsprunk

Kelderman, Majka, Jungels, Moreno, Alaphilippe en Moscon op de reservebank.. klinkt toch als een mooie selectie voor een punchetappe :s

Lage rugpijn

'@ wielrennertje: Om de uran van de vuelta te worden zijn nog een aantal criteria van belang:

1- Je moet hoog eindigen omdat de nummer 2 de nummer 3 onderuit rijdt en

2- Je moet vooral zijn geselecteerd door mensen die er geen verstand van hebben en

3- Je moet een verdacht verleden hebben met verkochte overwinningen.

Nb: 2 uit 3 is ook voldoende.

Treenert

Favorieten volgens WielerFlits 
**** Chris Froome
*** Johan Esteban Chaves, Julian Alaphilippe
** Michael Woods, Romain Bardet, Fabio Aru
* Wout Poels, Daniel Moreno, David de la Cruz, Simon Yates

Allemaal Nibali thuis laten, die heeft geen schijn van kans (kennelijk)

kaboutertje

Alaphilippe komt er absoluut niet in hoor.

Karsten

Hoofdbreker voor morgen: kleine Domenico of Moreno (het rijmt nog ook...).... Allebei vandaag asfaltinspectie gedaan, vraag is enkel wie daar het beste van hersteld zal zijn.....

ConINGtador

Iemand enig idee hoe het met Pozzovivo gesteld is na zijn val van vandaag? Een fitte Pozzo kan morgen top 5 eindigen. Heeft een meer dan uitstekende punch in de benen.

Twijfel momenteel enorm tussen hem, Zakarin, Jungels en onze landgenoten Poels en Kelderman.

Lage rugpijn

'@ kaboutertje: Tja, dan moet je het zelf maar weten :-)

Lage rugpijn

'@ karsten: Om te rijmen is alleen dezelfde laatse letter niet genoeg, maar zijn er minimaal 2 nodig. Bijv klop en klap rijmt niet maar trap en klap weer wel.
Afgezien daarvan zag pozzo er beter uit dan moreno maar was moreno weer eerder binnen dan pozzo....Volgens mij zijn die morgen vooral bezig met herstellen.

Lage rugpijn

'@ contingador: Poeh, dat zijn alle 5 een beetje tobbers op het moment. Ik zou poels nemen. Gezien de tactiek van sky kan hij morgen weleens het laaste wagentje zijn.

Treenert

'@Lage rugpijn: een fitte Alaphilippe zou voor mij morgen voor de 2e keer kopman zijn. Ik heb 'm niet eens in mijn team. Hij heeft bewezen nog niet echt wedstrijdfit te zijn dus waarom niet kiezen voor een klassementsrenner waarvan je 'weet' dat hij top 10 rijdt? Óf een aanvaller en vol gokken (dat doe je immers met Alaphilippe ook) op 50 bonuspunten.

Als je wilt stunten, gok op 50 bonuspunten! (Telt deze wel?)

Laatst gewijzigd
Treenert

'@conINGtador: Zakarin is een taaie

ps zie ik daar nou sluikreclame in je naam?

Laatst gewijzigd
Karsten

'@Lage rugpijn je hebt volledig gelijk over dat rijmen, even hardop uitgesproken en dan rijmt het inderdaad niet ;)

Hmm, wellicht komt dan een Poels in beeld...

Lage rugpijn

'@ treenert: Je hebt zeker een punt en die eer is je dan ook gegund :-). De fitheid van Ala lijkt inderdaad tegen te vallen maar ik beschouw hem dan ook gewoon als de 50 punten gok.

@ karsten: Yep , als 9e renner is iemand die nagenoeg zeker 8 punten haalt niet zo slecht.

Klootje Kriekeljon

Zijn ook dure jongens, dus je schrijft ze niet meteen af na 1 rit. Die ook nog eens vrij ongewoon was.

1 2 ... 97 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.