Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 98 ... 226 227
ConINGtador

'@treenert

Sluikreclame was zeker niet de bedoeling, maar enkele ogenblikken nadat ik mijn user name had gekozen, viel het mij ook op inderdaad. Misschien had ik beter iets als KONINGtador kunnen kiezen of iets dergelijks.

Connotador

Zeker weten Klootje?

Gisteren kregen we nog te horen dat we onze 3.5 miljoen door de wc konden spoelen.

wesley1983

Ben ik zo verkeerd als ik zeg dat het morgen een Woodsaankomst is? Heeft al bewezen met de beste naar boven te gaan en een sterke punchsprint bergop dan, is toch allang geen hype meer? En als hij Chavez en Froome niet kan volgen wint die toch gewoon sprint in achterkomend groepje.

Treenert

Ben ik met je eens Klootje maar zoals ik al eens eerder poste, in die bergetappe in de ronde van Burgos was hij ook niet goed. Op 5 minuten of zo van Landa. Zo'n lange tijd afwezig zijn gaat je niet in de koude kleren zitten. Komt bij: een operatie is altijd k*t qua herstel, kun je veel beter iets breken of zo.

Laatst gewijzigd
Connotador

'@ wesley1983

Woods lijkt me een prima keuze voor morgen. Als ik hem had (laatste afvaller) had ik hem opgesteld.

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

'@connotador: Wie zei dat? Vast geen kenner of hij moet degenkolb hebben bedoeld want dat is inderdaad " down the drain"

@ wesley: Woods is zeker geen hype meer. Prima renner, ook in de giro trouwens , en maakt een topfitte indruk. Tel daar het uran effect bij op en je hebt een raspaardje.

Lage rugpijn

'@ treenert: Dat is valverde niet met je eens:-)

Klootje Kriekeljon

Wordt in ieder geval ontzettend mooi om te zien wanneer en of het kantelmoment komt van Tour/Giro-renners.

wesley1983

'@Connotador: neem hem zeker mee bij de 9 maar durf hem geen kopman te maken (heb geleert uit etappe 3 met Ala). Zal voor Chaves of Froome zijn de kopmansrol, meer veiligere keuze dus. Maar ik weet wel dat Woods aartsgevaarlijk kan zijn morgen.

Connotador

'@ Lage rugpijn

Ietwat vrije interpretatie van reacties tijdens de etappe van gisteren. Op pagina 86 van hupske en meerdere reacties onder het volgtopic ;)

Laatst gewijzigd
Treenert

'@Klootje: Dat moment qua Tourrenners komt, op een uitzondering na. Sluit niet uit voor allemaal. Dit is topsport in het kwadraat. Wat dat betreft vind ik het nog wel jammer dat Landa er niet bij is. Zou een mooi experiment zijn geweest.

@Lage rugpijn: Valverde is mijn held, ik dacht nl. al aan einde carrière. Hoop zo dat hij nog een voorjaarsklassiekertje pakt of een nog ergens podium kan rijden in een grote ronde. Heb altijd erg genoten van hem!!!!!!!!!

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

De bookies zetten Alaphilippe nog steeds heel hoog. Is een klim van 3km überhaupt niet te lang voor Alaphilippe zelfs als hij in vorm is?

Lage rugpijn

'@ treenert en klootje: Ja, die theorie hou ik er ook op na alhoewel ik denk dat froome de schade wel kan beperken. Als er in dit tempo wordt gereden kan elke dag fataal zijn. Logisch zou zijn dat de tourrenners , naarmate de dagen vorderen, verzwakken. en ik heb nog maar eens, coor de zoveelste keer, het etappeschema bekeken... Niet normaal wat er nog komt!

wesley1983

Chaves (c), Froome, Nibali, Aru, Yates, Roche, Woods, Poels en Ala( You never know) voor morgen. Contador, Majka, Moreno(na zijn val), Kelderman en Jungels op het bankje.

Treenert

Wel Ala en geen Moreno :(

wesley1983

'@Treenert: ik kan onmogelijk Ala op de bank plaatsen, verwacht hem eerlijk gezegd ook meer voor overmorgen maar vooraf kies je een renner voor bepaalde ritten en als je ze dan niet opstelt en scoort dan toch punten vind ik dat bijzonder jammer. Die You never know is vooral bedoeld op het feit dat hij al op minuten staat, dus kan zomaar meezitten in de aanval en afmaken. Denk dat hij vooral in etappe 3 voor zichzelf uitgemaakt heeft voor ritten te gaan dus een renner met zoveel talent negeer je niet zomaar! En het is nu niet dat het al zo'n lastige slotklim is morgen, 3.7 km aan gemiddeld 8procent, er komen de volgende dagen lastigere ritten waar ik hem dan niet zal opstellen waarschijnlijk!

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

Alejandro zit weer op de fiets trouwens met een duimpje omhoog:-) Zie twitter movistar.

Gids05

Rui costa of is dit te zwaar voor hem ? Ik heb alaphili ook nog op de bank .
Nu erin
Chaves
Froome
Roche
Pozzovivo
De la cruz
Woods
Nibali
Poels
Rui costa
Op de bank alaphilipe jungels zakarin kelderman van garderen wat zou ik veranderen nog ff denken 😃.

Lage rugpijn

'@ gids: Ik zou twitter van ag2r nog even in de gaten houden mbt pozzo en zijn kwetsuur.
Ik mis trouwens LL in de voorbeschouwingen. Reed top 20 in de eerste , veel zwaardere bergrit.

jp.vanoosterhout

ik heb froome,nibali,chavez,roche,van garderen,de la cruz,zakarin,pozzovivo en dan twijfel ik over kelderman,allaphillipe,poels ???

Mollemaestro

Prima dagje voor mij, mijn tweede plaats op Scorito behouden door vol voor QS te gaan. Morgen had ik graag 10 man op willen stellen :(. Heb nu Luis Leon op het bankje gezet, maar dat had ook Poels kunnen zijn... Ik hoop dat LL zich koest houdt en overmorgen pas iets gaat doen

wesley1983

'@Gids: TJ er zeker in want we zijn nog in de eerste week, lol als je wilt punten scoren met hem moet je het nu doen!

Treenert

'@Wesley1983: Ik vrees dat 'You never know' een 'He will never show' wordt.
Maar ik snap wel je redenering. Je hebt eigenlijk gevoelsmatig geen keuze. Toch heb je een keuze!!
Komt bij dat als Ala het morgen al niet aan kan je hem de komende 2 weken kunt negeren!!

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@Treenert: laten we het houden bij ''hij krijgt morgen en zeker overmorgen nog een kans in mijn ploeg'', we spreken mekaar nog :-)

eropenerover

Weer die overmaat aan keuzes, ik heb nu Ala nog in mijn selectie zitten maar ben bang dat hij mij weer teleur stelt. Na de 3de etappe zijn Kelderman en Majka nu naar de bank verwezen en mogen Aru en Pozzo het ditmaal proberen. Verder twijfel ik nog tussen Poels, Rui Costa en Roche. Een van de drie kan maar mee..

1 2 ... 98 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.