Ben ik met je eens Klootje maar zoals ik al eens eerder poste, in die bergetappe in de ronde van Burgos was hij ook niet goed. Op 5 minuten of zo van Landa. Zo'n lange tijd afwezig zijn gaat je niet in de koude kleren zitten. Komt bij: een operatie is altijd k*t qua herstel, kun je veel beter iets breken of zo.
'@connotador: Wie zei dat? Vast geen kenner of hij moet degenkolb hebben bedoeld want dat is inderdaad " down the drain"
@ wesley: Woods is zeker geen hype meer. Prima renner, ook in de giro trouwens , en maakt een topfitte indruk. Tel daar het uran effect bij op en je hebt een raspaardje.
'@Klootje: Dat moment qua Tourrenners komt, op een uitzondering na. Sluit niet uit voor allemaal. Dit is topsport in het kwadraat. Wat dat betreft vind ik het nog wel jammer dat Landa er niet bij is. Zou een mooi experiment zijn geweest.
@Lage rugpijn: Valverde is mijn held, ik dacht nl. al aan einde carrière. Hoop zo dat hij nog een voorjaarsklassiekertje pakt of een nog ergens podium kan rijden in een grote ronde. Heb altijd erg genoten van hem!!!!!!!!!
'@ treenert en klootje: Ja, die theorie hou ik er ook op na alhoewel ik denk dat froome de schade wel kan beperken. Als er in dit tempo wordt gereden kan elke dag fataal zijn. Logisch zou zijn dat de tourrenners , naarmate de dagen vorderen, verzwakken. en ik heb nog maar eens, coor de zoveelste keer, het etappeschema bekeken... Niet normaal wat er nog komt!
'@Treenert: ik kan onmogelijk Ala op de bank plaatsen, verwacht hem eerlijk gezegd ook meer voor overmorgen maar vooraf kies je een renner voor bepaalde ritten en als je ze dan niet opstelt en scoort dan toch punten vind ik dat bijzonder jammer. Die You never know is vooral bedoeld op het feit dat hij al op minuten staat, dus kan zomaar meezitten in de aanval en afmaken. Denk dat hij vooral in etappe 3 voor zichzelf uitgemaakt heeft voor ritten te gaan dus een renner met zoveel talent negeer je niet zomaar! En het is nu niet dat het al zo'n lastige slotklim is morgen, 3.7 km aan gemiddeld 8procent, er komen de volgende dagen lastigere ritten waar ik hem dan niet zal opstellen waarschijnlijk!
Weer die overmaat aan keuzes, ik heb nu Ala nog in mijn selectie zitten maar ben bang dat hij mij weer teleur stelt. Na de 3de etappe zijn Kelderman en Majka nu naar de bank verwezen en mogen Aru en Pozzo het ditmaal proberen. Verder twijfel ik nog tussen Poels, Rui Costa en Roche. Een van de drie kan maar mee..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.