Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 99 ... 226 227
kevinraar

Ik heb voor morgen nu dit
Froome
Nibali
Poels
De la cruz
Pozzovivo
Meintjes

Wie als kopman Froome de la cruz Nibali of toch iemand anders
Moet er nog 3 wie doen keuze uit Kelderman Kruiswijk Barguil Jungels Betancur

Laatst gewijzigd
wesley1983

Kevin: ik zou Froome kopman maken en eentje kiezen nog uit Kruijswijk Jungels en Betancur.
Hoe gaat het trouwens met je team?

Laatst gewijzigd
kevinraar

Kelderman Betancur en kruiswijk doen Barguil moet knechten Jungels is niet goed genoeg?

wesley1983

'@Kevin: Barguil zou ik niet op de bank plaatsen, kan nog zijn dat ze hem als kopman uitspelen als Kelderman erdoor zakt of mss voor etappes mag gaan, maar dat zie ik morgen nog niet gebeuren. Barguil moest Kelderman in etappe 3 al op sleeptouw nemen omdat hij niet kon volgen. Ik zou in jouw plaats Jungels en Betancur eruit laten, maar volg vooral je eigen voorgevoel!

sprintgeit

Het punt Moscon/Poels/Nieve/Rosa vs een Kelderman/Costa/Lopez/Zakarin. Ik zie een zekere 11 en een potentiele 21 punten als Froome wint, voor Sky renners. Nieve en Poels kunnen daarnaast zelf ook nog wel punten pakken, verwacht dat Moscon toch wel iets eerder uitgespeeld wordt. Dat betekent dat de renners tussen plek 10 en 15 moeten eindigen om gelijk in punten te eindigen. Het feit dat de 11 punten van Sky zeker zijn, is daarnaast ook nog wel wat waard. De vraag is.. gaan mannen als Lopez Costa en Kelderman hoger dan dat eindigen..

Kelderman heeft het in zich en leek gisteren getergd na zijn val. Costa was in het begin van etappe 3 ook scherp, wellicht dat die etappe dan net wat te lang was, hij kan het ook doen vanuit een uitval. Lopez en Zakarin zullen gaan groeien en na de eerste week hun punten pakken. Het gaat zeker niet makkelijk worden voor deze mannen om echt ruim meer punten te pakken dan pakweg een Moscon, en Poels heeft denk ik vanwege de teampunten en mogelijkheid zelf te scoren gewoon echt een streep voor. De rede lijkt mij te zeggen dat de Sky renner verstandiger is, echter de verleiding om te gokken (zeker als er een Nederlander in het spel is) is ook hier wel degelijk weer aanwezig :D

Laatst gewijzigd
sprintgeit

En over Alaphilippe, en de redenatie 'als je hem morgen niet meeneemt waarom heb je hem dan uberhaupt gekocht'.. ooit van het begrip sunk cost gehoord? Als iemand denk dat hij er niet goed uit zag eergisteren en daarom vandaag bij 4km a 9,8% vol vlammen wellicht ook wat tekort komt kan ik dat eerlijk gezegd begrijpen. Al is er natuurlijk een kans dat hij op het tandvlees eraan blijft of misschien wel vanuit de ontsnapping iets probeert (laatste kans acht ik groter) en dan zijn de 50 punten ineens dichtbij. Ik snap dus beide keuzes, maar de argumentatie dat je hem beter geforceerd mee kan nemen omdat je hem toch voor 3,5 mln hebt aangeschaft kan ik me niet in vinden.

SlamSam111

Naar 99,8 % gestegen gisteren en om een of andere obscure reden domweg vergeten dat ik Lobato in mijn selectie had en niet geselecteerd :tranen:

Voor vandaag

Chaves (c)
Froome
Nibali
A Yates
De La Cruz
Pozzo
Roche
LLS
Poels

fringale

ik volg de redenatie van sprintgeit

Wouter van Diepen

Cannondale is momenteel mijn geluksttreffer met Van Asbroeck en Woods. Kosten samen 1,750.000 en doen het voorlopig nog behoorlijk.
Vandaag lastige etappe qua AK. Kies je voor Poels voor de teampunten en eventuele goede punch, maar etappe 3 viel toch tegen. Majka eveneens

kevinraar

Twijfel voor me kopman Froome Nibali of de la cruz wie is het best op een kort klimmetje

Geflitst

'@slamslam111
Vandaag is het echt wel te zwaar voor LLS, als je een alternatief hebt, zou ik persoonlijk wisselen.

elstupidoloco

'@sprintgeit

zijn die 11 zekere teampunten van Froome wel zo zeker? Met Roche en Chaves op 2 sec en boni's op de meet ben ik daar nog niet zo heel erg zeker van

SJB

Laatste plek voor: Kelderman of Pozzovivo?

hartstikkebedankt

Kijkende naar het profiel is deze etappe typisch voor de aanvallers, denken jullie allemaal dat het AK hier als eerste binnenkomt?

snellerfietsen

Niemand kan Chavito vandaag van de overwinning afhouden

kevinraar

Wie is het best op zo'n klim van vandaag Froome Nibali of de la cruz?

Flipper01

Gisteren weer pech gehad met Cort en Molano.. Ben benieuwd of Cort voor Madrid nog een keertje mag sprinten.

Vandaag ga ik in ieder geval voor:
Froome
Chaves
Woods
De la Cruz
Yates
Nibali
Roche

En dan kan ik nog kiezen uit Alaphilippe, Poels, Pozzovivo en Sanchez; waarbij de voorkeur naar de eerste 2 uitgaat.
Majka, Zakarin, Fraille en Caruso mogen vanaf de bank toekijken.

dazzler2120

'@SJB Nou, zijn misschien beiden niet zo fit meer maar een laatste plaats verwacht ik ook niet voor ze... ;)

Ik zou zelf voor kelderman gaan, die is niet lekker in z'n vel, maar staat wel nog goed in het klassement en kan op die manier de top 10 binnen komen. Pozzovivo is het maar even de vraag hoe AG2R het gaat uitspelen, mag die voor eigen kans gaan? Of moet hij dadelijk de laatste man voor Bardet zijn?

@Kevinraar
Met Froome speel je uiteraard op 'safe'. Waar je met De la Cruz natuurlijk meer risico pakt, maar je ook grotere kans maakt om meer punten te pakken t.o.v. je concurrenten.
Mijn motto is, sta je er niet goed voor in de Scorito klassementen? Neem risico's. Sta je er goed voor? Speel op safe!

Laatst gewijzigd
Marsthinaikos

Nog één keuze...Contador, M. Lopez of toch Alaphilippe vandaag?

Overige team:
Froome
Nibali
Aru
Zakarin
Chaves ( C )
A. Yates
De La Cruz
Poels

elstupidoloco

'@hartstikkebedankt

Zolang we niet verwachten dat er een kopgroep van 20 man vooruit blijft, is het toch het meest logisch om het over de AK-mannen te hebben? Als er aanvallers vooruit blijven zijn het de usual suspects zoals Navarro, Pauwels, Atapuma, Geniez, Niemiec etc.

Casey

'@zico

Contador is niet in orde, maagproblemen.
Misschien maakt dat je keuze iets makkelijker 😏

hartstikkebedankt

'@stupido

Ja, of types als Alaphilippe en Caruso... Daarnaast zie ik een Pozzovivo en Jungels nog wel wat proberen in de slotfase aangezien zij toch aardig op achterstand staan. Maar was gewoon benieuwd wat jullie het zien worden, de teneur is volgens mij een beetje dat de AK-mannen hier gaan winnen dus wilde het even ter sprake brengen.

Laatst gewijzigd
Chaba

Normaal zouden Moreno en Pozzovivo zeker ergens in de top 10 eindigen vandaag maar ik twijfel nu erg. Hoe ernstig was de val van gisteren? Was de klap voor de heren dusdanig heftig waardoor dit gevolgen gaat hebben voor vandaag of viel het reuze mee? Ik heb het niet kunnen zien namelijk.

Laatst gewijzigd
janstof

Momenteel mijn twijfels tussen Moreno, TJ, Jungels.
Moreno is gevallen, benieuwd hoe hij herstelt, Jungels zakte er vorige keer doorheen, maar zou ook in de aanval kunnen trekken, misschien samen met Alaphilippe ? beide al een dikke achterstand. En hoe zit het met de 'punch' kwaliteiten TJ? die zijn toch ook best redelijk? TJ staat op 2 seconde, hij zou zomaar in het rood kunnen komen! De eerste week is TJ vaak nog scherp!

Matt89

Moeilijk te voorspellen maar ik kan me niet voorstellen dat de vluchters voor de winst gaan strijden. Ik denk dat er voldoende teams zijn die willen werken om een kans te maken op de overwinning.

Ik speel vandaag:
Froome (C)
Chaves
Nibali
A Yates
Alaphilippe
Roche
De La Cruz
Poels (heel klein twijfelgevalletje maar met mogelijke teampunten laat ik hem wel staan)

??? Pozzovivo zou er normaal gesproken staan maar ik twijfel nu sterk. Ik heb achter de hand Zakarin, Lopez, Nieve, Jungels, LL Sanchez en TJ.

Voor LL Sanchez is dit denk ik net te steil en gaat later in de Vuelta nog wel zijn etappes kiezen. Nieve is eigenlijk hetzelfde verhaal als Poels, maar Poels heeft als voordeel een meer dan uitstekende punch. Ik wil ook niet te veel gokken op Sky. Verder zagen Lopez, Zakarin en Jungels er eergisteren niet bijzonder sterk uit. Die laat ik deze etappe maar aan de kant. Blijft over de keuze tussen Pozzovivo of TJ. Ik hou de website van Ag2r in de gaten, maar ik sluit niet uit om TJ in mijn selectie te zetten. Hij reed eergisteren prima omhoog, kan redelijk aankomen, heeft de rode trui in het vizier en daarnaast een leuk koppeltje met Roche.

1 2 ... 99 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.