Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 100 ... 226 227
Gladiool

Pozzovivo gaat in ieder geval van start vandaag.

kevinraar

Dazzle sta op plek 5755

Jasperdewaal11

Gister gestegen naar 97,4% :)

Nu het dilemma voor vandaag: D Moreno en Pozzo meenemen of een van de 2 inwisselen voor Zakarin...... Ik ga nog even 2 u peinzen

Wel alle ballen op Chaves vandaag

hupske

'@mat89

Neem gewoon TJ. Lijkt mij de zekerste factor vandaag.
Pozzo gister gevallen en Jungels oogt niet zo goed als in de Giro.

JimKro

De val van Moreno en Pozzovivo maakt de selectie voor vandaag een stuk moeilijker voor mij. Die zouden er normaal gesproken sowieso instaan maar nu durf ik het niet aan. Alaphilippe gaat toch maar mee vanwege de kleine kans op 50 punten vanuit de break of met net nog kunnen aanhaken.

Laatst gewijzigd
dazzler2120

'@kevinraar Of dat hoog is is voor jou om te bepalen natuurlijk ;) Net als een echt klassement gaat de ene voor een top 1% en de andere een top 10%.

FritsvanHoefelen

Gaat Alaphilippe net als in Burgos weer knecht spelen?

Matt89

'@ hupske TJ staat er inderdaad in op dit moment omdat hij meer zekerheid geeft (wie had gedacht dat ik dat zou zeggen over TJ:))

De twijfels over Alaphilippe snap ik trouwens echt niet. Er hangt een mate van onzekerheid over hem en daarom overweeg ik geen seconde om hem kopman te maken. Maar zijn klasse en een aankomst op zijn lijf geschreven zorgen er weer voor dat ik geen seconde overweeg om hem niet mee te nemen. Hij moest maandag dan wel lossen en heeft veel tijd verloren, maar ik denk dat hij op het moment van lossen ook niet meer heeft geprobeerd om het tijdsverlies te beperken. Hij gaat zijn etappes uitzoeken (misschien vandaag wel) en hoe zuur is het als je hem vandaag niet opstelt en hij top 5 rijdt. Ik zal in dat geval proberen niet te glimlachen :P

zomaareens

ik denk gewoon dat alaphilippe niet goed genoeg is, en heb genoeg andere opties om op te stellen. maar of ik m thuis durf te laten? of ben ik nu een broekepoeper?

JimKro

Ik veracht ook dat andere meer kans hebben om vanauit het peleton top 10 te rijden dan Alaphilippe. Neemt niet weg dat Alaphilippe een goede kans heeft op teampunten voor de groene trui en hij heeft de potentie om hier te winnen.

BarryE1

Heb die van vandaag nog niet gelezen maar gisteren was het een leuke voorbeschouwing:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/774190/1/1/50/vuelta-etappe-5-finishen-op-een-spaanse-muur.html

Papa Bart

Ik heb Moreno en Pozzo gewoon opgesteld. Ik kreeg van de beelden van gisteren niet de indruk dat de schade nou zo heel groot was.
Ik heb nog één plekje en moet kiezen tussen Rui Costa, LL, Caruso of Jungels. Ik weet het niet, ik weet het niet.
En als er toch gerijmd moet worden: ik ga mee met TJ

wielerliefhebbervandeweek

Kelderman toch ook gevallen gisteren?

Laatste plekje gaat naar kelderman, zakarin of LL Sanchez.

Dilemmas!

BarryE1

Zo'n valpartij in de slotfase waar de snelheden hoog oplopen, dat gaan ze hoe dan ook voelen. Pozzovivo daarom even op de bank, laat hem maar even een dagje recupereren. Op basis van etappe 3 is het in sommige gevallen toch best makkelijk om een keuze te maken? Het dilemma hierboven bijvoorbeeld, Kelderman, Zakarin of LLS dan zou ik zonder twijfel voor laatstgenoemde gaan. Om maar eens een oude term te gebruiken, zou voor mij echt een no-brainer zijn ;-)

sprintgeit

'@elstupido
Paar pagina's terug alweer, maar Chaves staat op 11 seconden en Roche, DLC en TJ op 2. Ik acht de kans dat de laatste 3 Froome er heuvelop opleggen vrij klein, al mogen ze me verrassen.

Abdoe

Eerste uitvaller uit mijn ploeg, en een dure: http://www.treksegafredo.com/blog/john-degenkolb-forced-abandon-vuelta-espana-due-illness

Dom Tumoulin

Hoe duur was Van Asbroeck eigenlijk? Ik was op lowlands dus heb de laatste bekendmakingen niet meer (bewust) mee kunnen maken.

kevinraar

Voor mij ook de eerste uitvaller van mij team

dazzler2120

'@Dom Tumoulin 750k dacht ik.

Gladiool

Dom: 750.000

BarryE1

Hier ook een John als uitvaller, jammer voor John maar ik ben er niet eens zo heel rouwig om. Liever duidelijk dan iedere keer die twijfel.

woutie

Lap, domme fout om Degenkolb vooraf al in team te steken, zeer duur

Dom Tumoulin

'@dazzler @gladiool dank, dat is toch best wel een koopje

Treenert

Aaaah kijk de 100 pagina's gepasseerd zie ik. Op naar de 200.

@hartstikkebedankt je hebt volkomen gelijk dat deze etappe voor de aanvallers zou moeten zijn. Dat zullen ze ongetwijfeld ook proberen. Zou me niet verbazen als Jungels daar al bij zit. Ben ook benieuwd naar Costa.
Ik vrees echter dat Sky de koers hard gaat maken. Froome is nú goed en de vraag is of dat over 2 weken ook nog zo is. Dan kan hij maar beter al een minuutje of zo gepakt hebben. Er echt helemaal doorzakken doet hij nl. nooit. Het ijzer smeden als het heet is noemen ze dat ook wel.

Als ik mijn hart zou volgen stelde ik vandaag Jungels, Costa, LLS en ms zelfs wel mijn sluitpost Monfort op maar ik weet niet of ik dat aan durf. Als er daar 2 van bij zitten tot aan de finish ben je spekkoper zo niet de 'grote' verliezer.

Edit: En ik ga het doen ook :) :) Ballen zo groot als .......... (of hersens zo klein als ;) )

C. Froome, V. Nibali, E. Chaves, B. Jungels, T. van Garderen, M. Monfort, A. Yates, R. Costa, L. Sánchez

Laatst gewijzigd
dazzler2120

Blythe & Van Asbroeck zijn op die manier idd een goed koopje ;) Stukken beter als Garcia die ik gekozen heb als 1 van mijn 750k sprinters...

1 2 ... 100 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.