Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 101 ... 226 227
Starlynk

Ja, dat zat er al aan te komen.. Zuur, wel goed gegokt dat Cort zou moeten knechten, alleen toen besloten die 2.5m te gebruiken en 1m extra vrij te maken om Degenkolb te nemen... Had ik achteraf toch beter gewoon Cort kunnen nemen voor 2.5m en die 1m elders kunnen investeren.. :p Nou ja, het is niet anders.. die fiets gaan we niet meer winnen, maar in de vriendenpoule gaat het tot nu toe prima en het gaat allicht beter zijn dan de Vuelta vorig jaar :)

hartstikkebedankt

Twijfel als 9e man nog tussen Jungels, LL Sanchez en MA Lopez. Jungels zou het kunnen proberen om tijd goed te maken, en als we bij de Astana's kijken dan zou het vanuit de AK-groep moeten want beide staan nog kort. Ik twijfel dan wie deze 10 % het beste zou kunnen verteren en dan neig ik eigenlijk naar MA Lopez, ook omdat zowat niemand hem heeft volgens mij.

dazzler2120

'@Starlynk daar heb ik gelukkig een goeie gok gemaakt. Moest 5 ton vrijmaken voor Moreno (of dat uit pakt geen idee)... Dus toen heb ik Cort 'gedowngrade' naar Trentin :')

jsprunk

Ik zag Cort en Trentin als voornaamste kandidaten voor het rood na etappe 2 en had ze daar beide voorin verwacht. Vandaar voor die twee gekozen en verder enkel goedkope opvulsprinters (die het behoorlijk goed doen) en teamgenoten.

Filipo

Ga vandaag niet voor Pozzo. Las in de Italiaanse media dat zijn pols licht gekneusd is. Met Bardet hoger in het AK en het vertrek van Pozzo, geef ik iemand anders vandaag de kans.

Klootje Kriekeljon

Ik zit ook heel erg te twijfelen. Ga ik voor zekerheid/puntjes met Trentin, aanvallers als de Marchi/LL of voor mannen als Zakarin/Kelderman/Lopez/Poels..

Hierom neem ik nooit teveel klimmers/aanvallers mee. Teveel keuze is meestal een garantie voor veel puntverlies.

Starlynk

'@Dazzler2120: Trentin ipv Cort lijkt me sowieso al een juiste keuze, nog los van wat Moreno eventueel nog gaat doen na zijn val gisteren! Over Trentin heb ik ook geen seconde getwijfeld. Froome, Trentin, De La Cruz, Roche en Lobato hebben in al mijn teams die ik heb overwogen gestaan.

Voor vandaag ga ik voor Froome (c), Chaves, Nibali, Woods, De la Cruz, Roche, A. Yates, Alaphilippe en Poels. Poels en Alaphilippe de voorkeur gegeven boven andere onzekere opties als Kelderman, Zakarin en Jungels. Eind van de dag maar eens zien of dat de juiste keuze was ;)

Laatst gewijzigd
Treenert

Of zou Froome het best vinden dat Chaves vandaag zijn 11 seconden pakt zodat Orica tot aan de tijdrit (+ 2 min.) mooi de ritjes mag controleren?

vasnd

Froome (c)
Poels
Nibali
A. Yates
MaL
Moreno
Fraile
Costa
LL Sanchez

Scenario vlucht en scenario schroeien van Froome. MaL en Yates voor evt zege LLS/Aru/Chaves

Laatst gewijzigd
klassikl

Zoals iedereen lastig kiezen vandaag.

Door vraagtekens over de fysieke gesteldheid vandaag geen Pozzo en Maijka. Zakarin staat er ook naast zodat Alaphilppe mogelijk punten kan scoren. Verwacht Zakarin toch achteraan de groep favorieten, dus kleine opoffering voor mogelijk meer punten. Verder opgesteld Froome, Chavez, Roche, Cruz, Yates, Garderen en Poels. Poels omdat ik verwacht dat Froome zijn plek gaat verdedigen vandaag.

Zadelpen

Ik ga gewoon keihard voor Pozzo, want ik ben een waaghals.

elstupidoloco

'@zadelpen

gewoon pozzo op de trui? toe maar!

Geflitst

Waarom zijn er hier zoveel die voor LLS kiezen? Is dat puur omdat er gedacht wordt dat de vlucht voorop blijft, of denken jullie dat LLS vandaag vanuit het peloton een goede uitslag kan rijden?

Hunneman180

Mensen wat moeten we verwachten van MA Lopez vandaag?

Klootje Kriekeljon

Als LL niet zo kort had gestaan had ik hem ook wel opgesteld. Maar zoals gezegd, staat nog te kort. R. Costa ook, maar die acht ik dan weer eerder in staat met de besten mee te gaan.

Knoop is doorgehakt: De Marchi/Poels erin, Lopez/Zakarin uit.

Platje

Ik heb LL Sanchez er vandaag ook uit gelaten in de hoop dat hij vandaag 10 minuten verliest aangezien de etappes van morgen en overmorgen in principe op zijn lijf geschreven zijn

yoeri

Shit, Kelderman, Pozzo of toch LL of Jungels? Heb Trentin er al wel in staan voor een keer wat zekere puntjes.

sprintgeit

Ok, mijn laatste slachtoffers zijn Alaphilippe en Zakarin. Ook Lopez, Majka, Pozzo en Moscon hebben het niet gehaald.

Alaphilippe ben ik vrij zeker van dat hij in een dienende rol wordt opgesteld. Heb er nog wel over getwijfeld aangezien ik niet uitsluit dat DLC wint vandaag en dan pak je toch een lekkere bonus, maar goed als ik echt ballen had dan zou ik in dat geval Trentin er in zetten. Ik kies voor eigen punten > teampunten dus geen Ala. Moscon/Zakarin/Kelderman ben ik vrij lang over aan het dubben geweest en dan moet je gewoon lekker chauvinistisch Kelderman opstellen. De mannen van vandaag:

Froome (c), Chavito, de Haai, A Yates, Poels, Kelderman, DLC, Roche en Costa

Dom Tumoulin

Ik heb LLS er juist weer in gezet ten koste van Zakarin. Ik voorzie meerdere scenario's waarop LLS punten kan gaan pakken hier, maar begin nu toch weer te twijfelen...

vasnd

Goed punt Klootje.

hartstikkebedankt

Net te lang en te steil voor een LLS die het vandaag niet uit de vlucht kan doen naar mijn mening, daarom wil ik eens kijken wat MA Lopez er vandaag van bakt. Daarnaast gaan vandaag mee: Froome (c), Nibali, A. Yates, Poels, DLC, Rui Costa, Alaphilippe en Woods.

Naast LLS houd ik Zakarin, Pozzo, Majka, Jungels en Kelderman vandaag ook even op de reservebank.

Laatst gewijzigd
Treenert

'@zadelpen: als kopman? Komt het uit, ben je ws wel de enige

BarryE1

'@Geflitst Hier inderdaad om op meerdere scenario's te kunnen spelen. In etappe 3 had ik alleen nog Costa als potentiële aanvaller, vooral omdat hij nu ook nog voor het AK fietst. Nu meer duidelijk is over de benen van enkele klassementsmannen durf ik het wel aan om LLS te spelen t.o.v. bijvoorbeeld Zakarin. Veel verschil zat er niet tussen beide in etappe 3 en LLS kan eventueel ook vanuit de vlucht. Ik vraag me af of Sky op een parcours als deze echt belang heeft om een eventuele ontsnapping terug te halen.

yoeri

Toch voor Pozzo gekozen in plaats van LL, Jungels of Kelderman.

Geflitst

'@barry
Vanuit de vlucht lijkt me de enige kans voor LLS om vooraan te rijden. De slotklim is volgens mij echt een stuk te steil voor hem.

1 2 ... 101 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.