Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 102 ... 226 227
kaboutertje

Alaphilippe geeft zelf aan dat het voor hem vandaag een mooie kans is. Toch maar opgesteld i.p.v. Kelderman/Zakarin.

Dom Tumoulin

'@kaboutertje lekker die onrust nog even zo 4 minuten voor de deadline

Treenert

En omdat LLS in de winter regelmatig in Valencia verbleef. Zal die bultjes wel kennen dan toch?

Geflitst

'@treenert
De laatste 3 km is echt wel meer dan "een bultje".

Papa Bart

Ik denk dat SKY niet de enige is met belang voor de controle. BMC, ORICA.....

sprintgeit

'@Geflitst:
Om de QS twitter te quoten: 'That final climb is much tougher than it looks: 3.2km and 9.4% average gradient. Expect some gaps in the GC today. #LV2017'

Schat de kans klein in dat ze Julien in de vlucht meesturen vandaag. Alle focus op DLC vandaag.

Klootje Kriekeljon

Ala en Soler in de aanval.

jelle013

Ik ga voor een topscore vandaag (300+!)
Mijn bazenteam bestaat vandaag uit:
Froome
Nibali (die gaat goed eindigen voor de boni's hoop ik)
Chaves (c)
A. Yates
De la Cruz
Roche
Costa
Alaphilippe liefkozend Flipje genoemd
Marchi

Ik neem aan dat ik de volledige top 10 heb.... ;)

joenique

En flipje is er mee weg : )

Starlynk

haha die Flipje.. als ze voorop blijven gaan er hier een aantal hun haren uit trekken :p

Pietje Precies

Ik denk een ontzettend sterke klim-equipe (van de huidige top-8 GC enkel Aru niet) te hebben, maar wellicht is het wegblijven van de kopgroep (of in ieder geval Alaphilippe!) nog wel gunstiger.

Liefste eigenlijk dat de meeste vluchters nog worden ingelopen, maar dat enkel Alaphilippe en waarschijnlijk dan ook een paar anderen overblijven. Wat dat betreft is de samenstelling van de kopgroep vrij ideaal. Grote groep, behoorlijk wat goede klimmers, maar geen scorito-materiaal :)

Enkel Soler bij een enkeling, maar of die hem vandaag ook opgesteld hebben..

Laatst gewijzigd
Gladiool

Hier zit ie op de bank Pietje.

sprintgeit

Haha daar gaat mn theorie :D

Starlynk

'@Pietje: ja helemaal prima zo.. 14 verschillende ploegen vertegenwoordigd vooraan. Ziet er prima uit voor de kansen van de vluchters.

Treenert

Verschil is nog maar 1,22 controleren dus.

kevinraar

Zijn er mar 12 weg veel ruimte krijgen denk niet bol staat op 4.56

Bertvd

De gekozen kopmannen;
- Froome: 40%
- Chaves: 15%
- Alaphilippe: 13%
- Nibali: 6%
- Aru & de la Cruz: 3%

Pietje Precies

Neuj, dat klopt niet. De voorsprong is al een stuk groter.

Cannondale zal niet gaan controleren voor Woods door Villella vooraan. Bardet en Aru hebben ook een ploeggenootje vooraan. Froome wil denk enkel de trui behouden en het op de slotklim onderling uitvechten. Zie ik enkel Orica het mogelijk opknappen, maar goed, ga dr maar aanstaan... lijkt me vrij onverstandig.

jelle013

Kunt er allemaal nog niets van zeggen, komt ook een hele vlakke strook aan.. Gaan de mannen van QS en Sky samen rijden, is het gat zo dicht... Wacht maar even tot km 125 ;)

Pietje Precies

QS die gaan rijden? :p

Vanzelfsprekend kan je al prima speculeren op wat er gaat gebeuren. Zekerheid heb je nooit in het leven.

Laatst gewijzigd
Chaba

Waarom zou QS rijden met Alaphilippe in de kopgroep? Sky zal gewoon controleren denk ik. Het zal aan anderen zijn.

Laatst gewijzigd
jelle013

Omdat Flipje miss afvalt straks op de toch wat langere klim? U never know.... (Zit ook tussensprintje in he...)

Pietje Precies

Ow, in dat geval denk ik dat Lotto Soudal misschien zo wel gaat controleren voor Maxime Monfort! #u never know

Zonder dollen, het scenario wat je schetst is bijzonder verwerpelijk. Een fitte Alaphilippe is onverslaanbaar door de andere mannen in de kopgroep op die slotklim. Nu is ie dat mogelijk niet doordat ie nog niet op 100% rond rijdt, maar hij gaat never nooit op een eerdere klim in de etappe gelost worden.

En zelfs al zou die gelost worden, voor wie zou Quick-Step dan moeten gaan controleren?!

Nee, als het peloton ze terug gaat pakken, zal dat zeer waarschijnlijk door Sky en/of Orica komen.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Sky houdt de kopgroep in ieder geval kort. Ben het wel met Pietje eens; ik zie ze alleen teruggepakt worden als Froome en/of Chaves voor de bonificaties wil strijden.

Treenert

Tussensprint? Dan is de top 5 er ook bij en er zijn er een paar in de basis sneller dan Froome. Komt bij dat er dan wellicht nog rappe renners puntjes willen pakken voor de puntentrui. Daar gaat Sky niet voor rijden.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 102 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.