Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 103 ... 226 227
jelle013

'@pietje precies je hebt inderdaad gelijk. QS gaat hier niet zijn best voor doen. Flipje ziet er btw best strak uit!

Jeffrey81

Goh, je zou vlak voor de start toch Pozzo en Moreno er maar uit gegooid hebben, voor M.A. Lopez....én Soler... en daarnaast nooit getwijfeld hebben aan het opstellen van Alaphilippe vandaag. Dan ben je best een blije Jeffrey81 denk ik :)

Nu duimen dat ze het kunnen (en mogen) afmaken...!

Abdoe

Orica wil wel voor de rit plus boni's op de streep rijden samen met Sky. Met de kennis van nu zou ik die flip nog steeds niet opstellen :)

Laatst gewijzigd
Platje

Het verschil wordt helaas weer wat groter.. Kom op peloton, inhalen die Alaphillippe :)

LutsenkoFan

Blijkbaar heeft Orica-Scott magnus Cort verboden om mee te sprinten.

Elpiedro

Dan heeft de ploegleider van Orica-Scott hem vast niet in zijn Scorito team

Laatst gewijzigd
BarryE1

Waarom zitten die gekke sprinters dan in de kopgroep, Schwarzmann en Haller?

kevinraar

En vergeet bol niet werd gisteren 10 de

LeoR 16

Kan me maar moeilijk voorstellen dat de kopgroep het gaat halen eigenlijk ...

Kpenty

Ik hoop toch niet dat de kopgroep het gaat halen. Durfde Fernandez niet op te stellen namelijk.

jelle013

En wat zal de dag van morgen gaan brengen? Zal Trentin weer voor succes zorgen? Wordt het dan eindelijk toch een sprintje in een klein groepje? Wat denkt men hier op dit forum der wijze? :)

Zadelpen

Flip is team Zadelpen helemaal kapot aan het maken zo. Wat een gemenerik!

Matt89

Ik verwacht dat het morgen een sprint wordt van een klein groepje, een vluchtersgroepje welteverstaan. In die vluchtersgroep verwacht ik wel wat snelle mannen zoals Trentin, Theuns, Oss etc. Vervolgens zal niemand daar achter aan gaan rijden.

Treenert

'@Kpenty gaat wel gebeuren

Papa Bart

En niet alleen team Zadelpen. Kunnen ze die Flipje niet gewoon weer op een potje jam plakken?

Platje

Die gaan het (helaas) wel redden ja

BarryE1

Wel ontzettend zonde dat ik op dit scenario heb geanticipeerd maar toch niet wordt beloond met een aanvaller in de kopgroep. Maar dat is een beetje het lot en tevens het probleem van aanvallers in de selectie.

Matt89

Ik heb 8 klassementsrenners (incl. Poels) in mijn selectie én Alaphilippe dus dat is niet verkeerd. Al moet ik zeggen dat als vluchtersgroepjes voor een overwinning strijden het vaak een anti-climax is voor mij. Vandaag vind ik het prima uiteraard!:) Al had ik ook goed gescoord als het niet zo was geweest, althans dat is mijn overtuiging.

Laatst gewijzigd
Diede34

Ik heb ala (fuck flipje) ook in de selectie staan, maar dan verlies je alsnog op die 13% die hem als kopman heeft opgesteld, en je wint slechts op 46% die hem niet opgesteld heeft....

michael210690

Beetje jammer dat ik hem niet heb opgesteld vandaag. Had echt op de klassementsmannen gerekend.

Dom Tumoulin

Mijn vermoeden is dat een vrij groot deel van de mensen die alaphilippe kopman hebben gemaakt niet meedoen om de topplekken. Ik heb hem zelf wel opgesteld maar geen kopman gemaakt, desondanks denk ik dat dit gunstig is voor mijn poule omdat ik winst pak op mensen die hem niet geselecteerd of opgesteld hebben.

hupske

Ja, dit wordt een 0 punten etappe voor mij.

Poeksel

Wie heeft Jetse "rode trui" Bol?

pippodeclown

Vol gegaan voor de klassementsmannen en daarom Soler en Alaphilippe erbuiten gelaten...

Wielerfan999

Kruijswijk gelost volgens mij

1 2 ... 103 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.