Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 104 ... 226 227
Wielerfan999

Wilco redelijk goed, Oomen ook en TJ verassend goed nog. Domme ik geen woods geselecteerd in mijn selectie, had ik veel beter dan Degenkolb kunnen hebben maarja. Leuke finale.

ronddraaien

Waren er hier nog twijfelaars over Michael Woods?

Wielerfan999

Oh ja en contador herrezen

hupske

Maar Woods, dat was tot nu toe ook wel een koopje als hij zo blijft presteren.

JimKro

Woods is wel een vervelende om als 21e renner te hebben.

Wielerfan999

'@jimkro
Ik weet hoe je je voelt

Pietje Precies

Had hem op het plekje van Roson moeten hebben, maar weet niet waar ik die andere 250k had moeten pakken. Achteraf geen van Genechten waarschijnlijk. Vooraf misschien ook :p

De ploeg was voor de ronde ook al zo lovend over hem...

Jammer dat de GC-mannen niet hoger finishten, want ze finishten in een vrij ideale volgorde voor mij. Maar goed, vandaag bijvoorbeeld geen punten voor een Zakarin, maar er is weer hoop! Verder een decent Alaphilippe, jammer dat ie niet wat hoger eindigde.

Duik in ieder geval weer de top-50 in :)

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Kep niet kunnen kijken, wat heeft die Alaphillipe in godsnaam gedaan joh?

hartstikkebedankt

Het is zuurder (/dommer) om bij Chaves gewoon gedacht te hebben dat hij waarschijnlijk niet sterk genoeg zou zijn en dat het meenemen van zowel Yates I als Yates II dit argument ondersteunde. Woods heb ik dan weer wel meegenomen.

@ klootje, Alaphilippe was gewoon niet goed genoeg. Hopen dat hij nog vaak in de ontsnapping mee zit want anders wordt dat ook een bleeder

Pietje Precies

Mee in de kopgroep. Te grote kopgroep dus geen goede samenwerking, aanvallen, niet mee, tegenaanval met een paar anderen, bij de voet van de klim geen kans meer op de zege, waarschijnlijk vervolgens beetje rustig aan gedaan.

Klootje Kriekeljon

Ja Pietje dat ie mee was wist ik. Had em daarna al opgeschreven voor winst. Maar heeft dus gewoon de benen niet?

michael210690

Alaphillipe is gewoon niet zo goed momenteel. Zoveel verkeerde keuzes gemaakt uiteindelijk (Degenkolb, Alaphilippe, Cort, Majka), al sta ik nog wel bij de beste 1000.

Dumoulist

Gaaf om te zien dat ik nu een keer eerste sta in de forumpoule:) De meeste keuzes pakken gelukkig goed uit maar ik heb zeker geen perfect team. Roche, de la Cruz, van Garderen en Woods zijn tot nu toe de betere keuzes gebeken. Al heb ik TJ en Woods voornamelijk gekozen als aanvallers voor de tweede/derde week en gehoopt dat ze nu nog mee zouden kunnen.

Benieuwt hoelang ik dit nog vol ga houden. Ik heb trouwens ook zo min mogelijk risico's genomen.

Laatst gewijzigd
WernerFranke

17 augustus 2017 om 20:40 BEWERKEN | REACTIE

WernerFranke

X is de man die iedereen kan verrassen, wel ja niet iedereen, de mensen die hem wat volgen, weten dat hij briljant kan presteren. Hij is heel gefocust, en vindt een heleboel ritten die op zijn lijf geschreven zijn in deze Vuelta. Hij is de sleutelfiguur binnen onze ploeg. Ik wil nu geen druk op hem leggen, maar hij zou wel eens dé man kunnen worden.

Als je ploegleider zo over je praat, wil ik niet dat mensen hier straks hun woede komen afreageren omdat ze hem niet hadden geselecteerd.


Al snel had er iemand door dat het om Woods ging. Ik heb er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat iedereen zeker Michael Woods meenam, maar blijkbaar zijn er NOG STEEDS mensen zo koppig geweest om hem thuis te laten. Pfff ik word er radeloos van.
"Michael Woods, dat is toch de Giro-hype"
"Als je graag 30 punten krijgt voor een renner van 1 mil, dan is Woods de man die je zoekt"
"Woods? Nee die kan niets in een GT"
"Woods is de meest overhypte renner van het forum."
Korte waarschuwing: hij is nog maar net begonnen.

Pietje Precies

Toch heeft Alaphilippe al 96 punten voor mij gepakt. Als ie beetje bij beetje beter wordt en er voor blijft gaan (+ Trentin) kunnen dat nog prima 200/250 punten worden.

Is ie zijn geld waarschijnlijk alsnog niet waard, maar er zijn grotere missers.

kaboutertje

oh nee shit, Reguigui heeft opgegeven.

Starlynk

Noooo.. verlies ik na Degenkolb ook mijn andere topsprinter :( Wel weer gestegen naar 98,8% en uit de top 13 mis ik alleen Tejay, Aru, S. Yates en Bardet van wie ik alle 4 niet heel verbaasd zou zijn als ze er nog tussenuit gaan vallen..

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

112 voor Ala hier al. Maar hij valt me echt enorm tegen.

Gelukkig heeft held TJ al 100 puntjes. Al valt Scorito volledig in het water, TJ top-5 is voor mij al genoeg reden om terug te komen in dit topic. Gewoon lekker een beetje mensen Uraneren. Cause I'm a teringlijer like that

:D

kevinraar

Heb vandaag maar 55 punten gescoord

nasibal

We moeten nu niet woods gaan ophemelen ondat hij simpelweg dingen laat zien waarvan publiekelijk bekend zijn dat hij ze kan. Dit zijn zijn aankomsten. Al helemaal als de dagzege weg is...

Kom het me maar inwrijven als hij dit 3 weken structureel doet. Ok?

WernerFranke

'@nasibal
Genoteerd, maar eerlijk, had je verwacht dat Woods bij Chaves, Froome en Contador zou blijven? Dat de dagzege weg is veranderd niets aan de zaak, het is niet alsof Kruijswijk, Nibali, TJ, Poels, Roche, een Yates, De la Cruz of Aru anders wel voor Woods was geëindigd.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Knock on Woods. 10e en 15e.

https://www.youtube.com/watch?v=IumBp15irvM

Pietje Precies

Voorlopig moet je gewoon balen als je hem niet hebt. Zeker ook nog met het oog op hoe Villella bezig is.

Laatst gewijzigd
kevinraar

ik dacht ik heb een goed team niet dus hopen dat volgende keer klassements renners het gaan doen en dan wel die van mij wel nibali de la cruz pozzovivo kruiswijk en kelderman en meintjes

WernerFranke

'@klootje
15e in de uitslag, en inderdaad was het Scoritogewijs een stuk interessanter om vandaag Jeremy Maison te hebben. Dat hij, al is het op zijn gedroomde aankomst, als halve middellange afstand-loper samen met Chaves, Conta en Froome binnenkomt, voor alle andere toppers, vind ik een fantastische prestatie. Op scorito: bwa, in de niet zo virtuele wereld, ongelooflijk knap.

1 2 ... 104 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.