Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 105 ... 226 227
Starlynk

Die 30 punten heeft hij in ieder geval al ruimschoots gehaald :)

Papa Bart

'@Klootje, inderdaad, dankzij TJ heeft mijn I padje (nog) net niet leren vliegen. Ik kan dus wel genieten van je geuraneer. Ik ben wel blij dat ik uiteindelijk Flipje niet heb geselecteerd. Blij zijn met de punten die hij wel pakt, is voor zijn prijs een omgekeerd evenredige redenatie. Alle verwachtte (dure) punten die hij laat liggen gaan naar een ander.

Nou leuk voor de discussie, maarrrrrr...
Ook mijn scorito is naar de vaantjes.

Klootje Kriekeljon

Werner, hij doet het zeker goed. Toch zijn er al 2 van zijn echte ritten weg. Dus ik hoor deze dagen iets teveel over Woods. Vooral omdat ik hem niet in mijn ploeg heb. ;)

woutie

Oh nee Reguigui opgegeven...
Al 2 van mijn sprinters weg

Zadelpen

Ik krijg een ongenadig pak slaag en zak weg naar een bedenkelijke 98.6 %. Echter verlies ik wat punten vandaag, maar toch win ik aan vertrouwen. Flip lijkt minder gevaarlijk dan ik vreesde, en na de vluchtgroep komen mijn mannen en bloc naar binnen.

Maar die grote vluchtgroepen trekt mijn ploeg niet goed. Een vluchtertje of 5 ok, maar dit gaat te ver. Niet meer doen por favor.

Papa Bart

Ik denk;
Morgen maar wat aanvallers er bij pakken....

kevinraar

voor morgen sprinters en aanvallers selecteren?

morgen fraile in de aanval?

nasibal

Genoteerd, maar eerlijk, had je verwacht dat Woods bij Chaves, Froome en Contador zou blijven?

Met het risico dat ik om mijn oren geklapt wordt met 'hindsight-bias': In het begin van de Vuelta, op een dergelijke aankomst, terwijl het niet om de dagzege gaat? Absoluut.

Dat de dagzege weg is veranderd niets aan de zaak, het is niet alsof Kruijswijk, Nibali, TJ, Poels, Roche, een Yates, De la Cruz of Aru anders wel voor Woods was geëindigd.

Jij doelt waarschijnlijk op de snelheid van Woods t.o.v. deze mannen. Dan heb je natuurlijk 100% gelijk. Om die snelheid te laten gelden moet je er vlak voor de streep echter nog wel aanhangen. Ik zeg niet dat dat 100% procent niet het geval zou zijn als het wél om de dagzege zou zijn gegaan maar je kan moeilijk ontkennen dat er een reeele kans is dat deze mannen anders die laatste klim over vlammen als het wél om de dagzege zou gaan. Wat zou dat dan met Woods hebben gedaan? Dat is de vraag. Of het dus wel of niet om de dagzege gaat kán(!) wel degelijk uitmaken.

edit: Ja het ging wel heel hard, maar nog steeds een gestaag tempo. Wat als het aanvalllen regent? Afin, ik wil best toegeven dat Woods er 9 van de 10 keer gewoon bijgezeten had en dat het er sterk uit ziet. Ben het er alleen niet mee eens dat wel/geen dagzege in het verschiet niet uit maakt.

@Pietje

Voorlopig moet je gewoon balen als je hem niet hebt. Zeker ook nog met het oog op hoe Villella bezig is.

Ik vind het oprecht zo jammer dat iemand die regelmatig (succesvol) z'n best doet om een sterke inhoudelijke bijdrage te leveren aan het forum, om de haverklap ook enorme kul-opmerkingen uit z'n mauwen schud.

Ik weet niet meer de exacte prijzen, maar op 500k meer of minder kijkt niemand denk ik. In de rit waar Woods 9e word was Nieve een niet veel slechtere keuze geweest. Sterker nog Woods eindigt daar 'slechts' 9e. Waar hebben we het over? 25 puntjes? Geen teampunten in ieder geval. Vandaag eindigen er 12 renners voor Woods die het beter doen (contador tel ik als 13e niet mee, die is significant duurder).

Hoezo moet je voorlopig gewoon balen als je hem niet hebt? Dat hangt ongeveer 300% af van wie je tot nu toe wél hebt. Heb je ipv hem geen significant beter scorende renner opgesteld dan heb je max een 9e en een 15e plek gemist. Waar hebben we het tot nu toe over? Balen doe ik wel zoals hierboven aangegeven: Balen doe ik wel als ik over 3 weken maar max 8 klimmers heb die het beter doen dan hem.

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

Woods is gewoon een prutser , net als elke renner die ik niet heb en die het toch goed doet, allemaal geluk! 😭

Pietje Precies

We zijn het er volgens mij allemaal over eens dat je voor een enorme lading aan klimmers moest gaan. Zowel qua plekken als budgettair. Zeg een stuk of 14 klimmers. Vervolgens was het budget te krap om 14 bazen te hebben en moest je ook in de categorie van 0,5 - 1,5m gaan snoepen. Voorlopig lijken!! renners als Roche, van Garderen, de la Cruz en Woods dan de juist opvulkeuzes te worden. Enerzijds door de al gepakte punten, anderzijds door hoe goed ze ogen.

Als je die 4 mannen voor in totaal 4.5m had gehad + 4 sprinters voor 5m ofzo. Dan had je nog 12 plekken en 34.5 miljoen over gehad voor minimaal 10 klimmers. Die andere 2 plekken had je naar keuze op kunnen vullen met extra sprinters, klimmers, tijdrijders of ploeggenoten. Wat je zelf nog nodig dacht te hebben.

Lijkt mij voorlopig de winnende strategie. That's it.

Ik zeg dus nergens iets over wat je op voorhand had moeten doen, enkel hoe ik inmiddels inschat wat het beste zou zijn geweest. Maar de weg naar Madrid is natuurlijk nog lang, we gaan uiteindelijk zien hoe het uitpakt.

Laatst gewijzigd
snellerfietsen

Makkelijke etappe morgen om te voorspellen! :(

JimKro

Ik zit even die voorbeschouwing te lezen van Scorito voor de etappe van morgen. Dat laat ook niet veel meer aan de verbeelding over. Er wordt gewoon voorgekauwd wat voor renners je het best kan opstellen.

Lage rugpijn

Woods heeft tot dusver 44 punten gehaald , minder dan bol bijvoorbeeld. Laten we hem nou niet meteen uranwaardig maken mensen.

Geflitst

Ik was hier vooraf ook iemand die Woods graag de hemel in prees, maar toch verbaast hij me vandaag. (ondanks dat ik gisteren op de voorbeschouwing een zege voorspelde, laat me even in die roes ok?) Waarom deed Woods alles om aan te klampen als de ritzege toch onbereikbaar was? Hij zal toch, vroeg of laat, klappen krijgen in echte bergritten, en in de tijdrit verliest hij op een goede dag, geen grap, vier of vijf minuten. Doet hij dit nu puur voor zijn eigen zelfvertrouwen, of zou hij toch vertrouwen hebben in een top 10/15 plaats AK?

Laatst gewijzigd
Diede34

Ik zit al een beetje te puzzelen voor morgen.

Gaan de goedkope sprinters die 2e categorie verteren op 40km van de meet lijkt mij de meest interessante vraag. Ik ben bijna geneigd om gewoon weer volle bak op QSF in te zetten, inclusief Jungels...

LutsenkoFan

Eigen zelfvertrouwen lijkt me, daarnaast heeft Cannondale geen betere renner hiervoor.

Bovendien zijn de komende dagen niet direct een kans voor hem en zou hij net als de andere klassementsrenners zich relatief kunnen sparen.

Over morgen gesproken... Ik weet echt niet wie of wat ik moet opstellen. Ik verwacht vluchters maar ergens denk ik dat Quickstep op kop gaat rijden voor Trentin.

kevinraar

ik heb voor morgen trentin als kopman gedaan voor de rest heb ik
froome
poels teampunten
de la cruz team en trui punten
lobato
swartzman
rojas
modolo

laatste renner weet ik nog niet

jungels in de aanval?

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Wie durft Cort nog te spelen?

De bavariaan

Ik ga voor mas in de vluchtersgroep, die van quickstep ;) uiteraard ook trentin en dan nog even kiezen tussen dlc en jungels...
En he, miss kan lobato het nog een keer proberen?

De bavariaan

Cort durf ik niet aan...

jp.vanoosterhout

ik heb cort genomen,dus moet ik hem spelen.anders heb je er niets aan !!verder heb ik trentin,debusschere,lobato,manzin,theuns die vul ik aan met froome,jungels,allaphillipe

hartstikkebedankt

Niet wat zwaar allemaal voor, zeg een Manzin morgen? Stel we gaan sprinten met heel veel mensen, dan zal een QS bijvoorbeeld wel even aanzetten op dat laatste colletje om dat soort jongens te lozen lijkt me toch? Kleine moeite en dan ben je er maar vast vanaf.

DeNescafe

Hoe denken jullie over de kansen voor Dennis? Staat inmiddels ver genoeg achter en met zijn inhoud moet ie vooruit kunnen blijven/weg kunnen rijden uit een kopgroep in de laatste kilometers. Of maak ik een denkfout? ^^

kevinraar

heb nu dit
froome
poels
trentin kopman
de la cruz
rojas
wartzman
modolo
lobato
fraile

wat verwachetn jullie van rojas ?
twijfel of ik jungels selecteer zou niet weten voor wie

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

Uran ... zucht.

@kevin

Rojas lijkt me een geschikte renner voor morgen ja. Jungels, tja, daar kan ik weinig zinnigs over zeggen

1 2 ... 105 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.