Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 106 ... 226 227
hupske

Overmorgen vind ik ook een etappe voor Trentin. Kerel kan veel punten scoren.

dazzler2120

Rojas kan dit prima aan. Jungels zal het vooral van de teampunten moeten hebben. Haalt er genoeg binnen met trentin in punten klassement en dlc in gc.

Papa Bart

Zie ik het nu verkeerd of is dit helemaal geen sprintersetappe? De laatste klim is meer dan 9km lang en begint met stroken van boven de vijftien procent. Even doortrekken en dan hangt er geen sprinter meer aan. Dan moet er vanaf de top natuurlijk nog wel ruim dertig kilometer worden afgelegd, maar die zijn grotendeels bergaf. Hoe moet een sprinter en eventueel een restje ploeg daar nog weer minuten dichtrijden?

Wielrennertje

Het gaat echt om te janken. Een zakkende lijn. Helaas. Ik hoop dat aanvallers als LLS en Atapuma snel aan hun trekken komen anders komt t niet goed.

kevinraar

voor wie moet ik dan jungels eruit halen echt geen idee

jp.vanoosterhout

hier gaan echt wel sprinters overleven trentin zeker en ook theuns, modolo lobato,rojas

Lage rugpijn

'@ kevin: jungels ipv schwartzmann of ipv fraille?

kevinraar

Swartzman kan dit toch ook aan?

Dom Tumoulin

Ik ga een lekker besluiteloze opstelling maken voor morgen. Enerzijds gok ik op de gereduceerde sprint met Trentin, Lobato en Debusschere en anderzijds op de vlucht met LLS, Dennis en Jungels. Dan heb ik nog Alaphilippe die op beide vlakken een rol van betekenis kan spelen en daarnaast ook minimaal 6 teampunten haalt voor Trentin. Mijn overige mannen zijn Froome en De La Cruz voor de klassement/teampunten.

Lage rugpijn

Ja Kevin, zou kunnen. Dan stel je jungels gewoon niet op. Persoonlijk zou ik poels wisselen coor jungels want poels krijgt alleen truipunten en met jungels heb je kans op etappepunten en truipunten.

sjappie

Schwartzmann zat vandaag in de kopgroep maar is als 1 van de eersten er afgereden. Ik pak hem niet. Weet iemand of Adam Blyth dit aan kan of wordt ie er niet bly van?

Treenert

'@Jimkro: en ze hebben het bij Scorito ook nogal vaak goed ;)

@wielrennertje: LLS staat nog steeds te kort, evenals Costa. Die laten ze (nog) niet lopen. Iemand zei het gisteren al, ik hoop dat ie op 9 minuten wordt gereden, dan kan ik hem morgen opstellen. Geldt jammerlijk ook voor Costa.

@kevinbijzonder: voor niemand, gewoon laten staan

@klootje: Cort aan boord, moet wel

Laatst gewijzigd
yoeri

Blythe, Manzin en in mindere maten Schwarzman gaan dit wss niet aankunnen. Over de laatste twijfel ik. Het ligt natuurlijk ook aan hoe hard er gekoerst wordt. Wordt het net als vandaag dan gaan ze wel spurten voor de punten achter de kopgroep waarschijnlijk.

@Dazzler: Jungels pakt helemaal geen teampunten met klassement van DLC, die krijg je alleen voor de eerste uit een klassement.

kevinraar

Ik doe Jungels erin voor Swartzman

Ragnar Lolbroek

scenario 1 de sprint: Trentin, lobato, rojas
Scenario 2 de vlucht: LL Sanchez (C), De Marchi, Alaphilippe
aangevuld met Froome, Nibali en Poels/De La Cruz
Dit heeft voorlopig mijn voorkeur. Het kan morgen ook zo veel kanten uit :S

Geflitst

Bonustip: Van Asbroeck zal morgen niet in de punten eindigen, tenzij je kickt op team-bergtruipunten.

Dubberdink

Ah shit,

Y. Reguigui DNF zie ik nu pas. Toch jammer dat ie maar 36 punten voor me verdient heeft (hoopte toch op een beetje meer voor de 500.00 die ie slechts gekost heeft), wilde hem vandaag ook nog opstellen. Mijn selectie voor morgen:

Froome
Poels
Trentin (kopman)
De la Cruz
LL Sanchez
Modolo
Oss
Blythe
Cort

Ik twijfel echter voor een wissel van Cort of Blythe met Alaphilippe.

hartstikkebedankt

Niet dat ik ze heb, maar morgen lijkt me een mooie dag voor mannen als De Marchi, Visconti, JJ Rojas, Verona, Bert-Jan Lindeman, Rohan Dennis en Pello Bilbao. Doe ermee wat je wilt. Niet te steil allemaal, maar zeker niet te onderschatten. Het kan alle kanten op maar mannen als Manzin en Blythe laat ik morgen even links liggen. LL Sanchez staat op 3,5 minuut en Rui Costa op 2,5 minuut; hun tijd komt later.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Dennis voor morgen?

dazzler2120

'@yoeri ahhh excuses, nja dan nog steeds de punten van trentin als hij zn puntentrui vasthoudt.

Lage rugpijn

Oja, voor iedereen die de wielerflits voorbeschouwing leest. De redactie verwart de puerto del garbi met de alto del garbi. De alto is op stukken 15-16 % maar ze rijden morgen de puerto en die is 5-6%. Nogal een verschil.

snoek1974

Ga ook voor een mix , met oog op zekere en mogelijke teampunten

Sprint : Trentin en Cort ( heb m dus opstellen en heb na uitvallen degenkolb en reguigui alleen nog Schwarzmann als sprinter en ga ervan uit dat die er niet aan blijf hangen )

Aanval : LL Sanchez , Alaphalippe en de Marcchi

Teampunten (zekere en mogelijke ) : Moscon en Jungels ( mogelijke aanvallers)
Klassementen punten : Froome en Chaves

nasibal

Wie durft Cort nog te spelen?

Ik doe het gewoon, als 9e renner. De plek heb ik en zul je zien dat hij opeens wél meedoet. Heb toch geld voor die jongen betaald.

elstupidoloco

Oei nasibal! 'Heb het geld toch voor die jongen betaald' klinkt als spijt met een vleugje wanhoop ;-) hoeveel posities ben je momenteel van de racefiets verwijderd?

Wielrenfan3

'@JimKro

Er wordt anders toch best veel sprinters genoemd voor deze etappe in de voorbeschouwing. En ik kan mij herinneren dat jij juist zei dat etappe 6 bij lange na geen sprint etappe gaat worden. Doe er je voordeel mee en stel je aanvallers maar op toch?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 106 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.