Ja, viel mij ook op: waarom krijgt Ziyech geen assist? Die trapt die corner toch?
Verder met de Ligt wel een goede captainkeuze gemaakt, dacht ik. Ook goede keus voor Huntelaar als pinch-hitter, al vergeet die dan helaas nog even te scoren.
Gaston, ook prima begonnen! Vooralsnog best ok!
Volgens mij kopte de Heracles-verdediger de bal lichtjes en kwam de bal vervolgens tegen het hoofd van de Ligt (en de goal in).
Deze ronde zal vermoedelijk niet meer mijn topscore worden, mja ik neem aan dat iedere serieuze deelnemer veel geld in Ajax had gestopt. Dus dat zal voor veel luitjes gelden.
Ik heb mijn andere account, dat ik ooit voor het budgetspel bij het wielrennen heb aangemaakt, gebruikt om te brainstormen voor mijn 'echte' team voor na de oefenrondes. Zonder dat ik er verder naar gekeken heb, heeft dat team twee keer zoveel punten binnengesleept als mijn normale account dat speciaal was afgestemd op deze speelronde. Zo zie je maar :p
Overigens zal ik dat account uiteraard niet meer gebruiken na de oefenrondes, wel zo eerlijk.
Ik denk dat ik er nu wel bijna uit ben met mijn team voor de rest van het seizoen. Alleen nog even in de gaten houden welke spelers basis blijven spelen etc.
Score van 1229 met o.a. Koopmeinders, De Ligt en Svensson in de basis, ik ga 3 weken met vakantie ;)
Hoe denken jullie trouwens over deze proefperiode over de verdeling verdedigers-middenvelders-aanvallers?
Ik heb dit weekend voor 5 middenvelders gekozen (3-5-2) maar juist mijn verdedigers (Angelino, de Ligt, Svensson) hebben flink gescoord dit weekend...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.