Scorito-algemeen

1 2 ... 106 ... 606 607
hartstikkebedankt

Oke dan, ook gewoon basisspelers die soms best fors verlaagd zijn. Dat vind ik opmerkelijk, misschien vinden ze zelf het budget ineens te krap.

BarryE1

Bij het overzicht "Mutaties database" staan alleen de in prijs verlaagde spelers. Er zijn (gelukkig) wel degelijk spelers in prijs verhoogd.

Ab Normaal

Ik voorzie een spitsenprobleem.
Van ajax en psv wil ik liever verdedigers en middenvelders hebben, normaal kun je van de subtop wel spitsen nemen, maar echte goalgetters zie ik er niet echt bijzitten eigenlijk.

aborah

Zijn wel heel veel verlagingen inderdaad. Ook speler verlaagd die ik voor komend weekend had opgesteld. Is maar 1 speler duurder geworden. Bijlow is 3 miljoen geworden. Ödegaard staat er nog niet op, ben ik ook wel benieuwd naar hoe duur die gaat worden, denk 2,5 miljoen.

Thijmen1411

Is nou echt alleen Bijlow duurder geworden? Had toch wel wat meer stijgingen verwacht, en lang niet zoveel dalingen. Kan ik toch weer aan m'n voorlopig vaste team gaan sleutelen nu, wel leuk :)

BarryE1

Bijna 10% korting op Ziyech. Het is een beetje alsof je nu een koopje krijgt he, een soort van aanbieding. Voor 5,5 miljoen neem ik hem niet mee en nu ineens klik ik hem aan. Impuls-aankoop. Maar goed, hopelijk nog 14 dagen bedenktijd ;)

BarryE1

Ik voorzie een spitsenprobleem.
Van ajax en psv wil ik liever verdedigers en middenvelders hebben, normaal kun je van de subtop wel spitsen nemen, maar echte goalgetters zie ik er niet echt bijzitten eigenlijk.

Heb je het dan over de pure spitsen of ook buitenspelers, of beide?

Ceramiche Ariostea

Jammer dat er in een flink aantal gevallen de prijs omlaag is bijgesteld. Het was een uitdaging om een uitgebalanceerd team neer te zetten dan zal ik er nu een stuk eenvoudiger op worden.

Starlynk

'@park111982: Echt? Buiten Ziyech is er niemand die ik echt overwoog in prijs gedaald.. Het zijn toch voornamelijk de spelers die geen vaste basisplek lijken te hebben, dus dat zijn over het algemeen toch niet de spelers die je in je team wilt hebben. En een gevalletje Neres zit er ook niet bij dit jaar.

EDIT: oh en misschien El Khayati van 2,5 > 2

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@BarryE1
Scorende aanvalllers. Maakt me niet uit waar ze lopen.
Armenteron, Ünal, Reza, Haller, Havenaar, dat soort types. Waarvan je wist dat ze er sowieso wel 15 in trapten.
Die zie ik nu niet echt. Hooguit Johnson of Matavz/Linssen maar die zijn duur.

DeNescafe

Jammer dat die Lammers zo dramatisch speelt, was wel een zekerheidje anders. Heb idd maar drie aanvallers die voor mij momenteel zekerheidjes zijn.

In de verdediging heb ik juist 't probleem dat ik liefst merendeel psv en ajax wil, maar dat ik zo nog vijf a zes verdedigers op 't oog heb die hun geld waard gaan zijn. Leuke puzzel blijft 't.

Thijmen1411

'@Ab normaal
Tja dat krijg je met al die relatief nieuwe 'onbekende' spitsen. Het lijkt sowieso steeds meer alsof de buitenspelers de doelpuntenmakers worden, zie nu ook Peterson bij Heracles die ook de penalties mag nemen. Eventuele opties zijn misschien Lammers, Van Weert/Mahi of Van Duinen, maar van hen is het ook nog allerminst zeker dat ze zoveel zullen scoren.
Ik besteed zelf het grootste deel van m'n budget in de middenvelders en denk ook dat ik voornamelijk 3-5-2 zal spelen.

Starlynk

Odegaard 2,5m .. hmmm..

Ik vind de aanvallers niet zo'n issue. Bij de topclubs zie je ook dat de spitsen niet super veel scoren, dus welke aanvallers je hebt maakt m.i. niet zoveel uit, zolang ze maar spelen en af en toe een goaltje meepikken. Dat kan ook prima bij een subtopper. Belangrijker om de juiste middenvelders te hebben en verdedigers van de topclubs idd.

Bij mij trouwens pas 2 aanvallers zeker van hun plekje in de definitieve selectie en nog eentje die ik sterk overweeg, maar die moet zich eerst nog verder bewijzen de komende 2 wedstrijden ;)

kevinraar

-

Laatst gewijzigd
Starlynk

Dit is het Scorito Algemeen topic, Kevin.. Gaat over Topcoach :p

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ik had voor de competitie Cassiera en Lammers in gedachten, maar Cassiera speelt nog niet en hoe lang Lammers als ie zo door gaat?
Van Weert gaat uiteindelijk sneuvelen denk ik vokr Cassiera.
Utrecht heeft geen scorende spits, Matavz scoort te weinig omdat Linssen steeds voor eigen succes gaat, Sol vertrekt waarschijnlijk nog, Emmen, Fortuna, Excelsior, VVV, Graafschap, Nac, wie durft daar een aanvaller van te nemen... Wie koopt Ado nog?
En dan hou je inderdaad Heracles en Van Duinen over.

hartstikkebedankt

Ik denk niet dat Van Weert eruit wordt gehaald bij Groningen. Dat is best een degelijke spits die altijd 10+ goals maakt en eigendom is van Groningen (die hebben geld dus waardevermeerdering nodig). Van Duinen, Van Weert, Zeneli, Dalmau, Kuwas, Peterson, Te Vrede, Novakovich en Anco Jansen lijken mij de beste opties die niet bij een subtop- of topclub spelen. Nu stop ik met strooien.

Matti

'@Ab Normaal: Ik reken er gewoon op dat Matavz wel aan zijn doelpunten gaat komen. Goed koppeltje met Odegaard

BarryE1

Over Odegaard gesproken, wat verwachten jullie daarvan?

Dat voelt voor mij nu een beetje als gokken op het potentieel van de speler en dat voor een bedrag van 2,5 miljoen. Bovendien, wanneer is hij wedstrijdfit en start hij in de basis? Anderzijds is het wel een speler die het verschil voor je scorito-pouletje kan maken. Verwacht overigens dat hij op 10 zal gaan spelen, jullie?

DeNescafe

Bero is niet echt een doelpunten maker voor zover ik zijn statistieken heb gezien. Denk/hoop dat Odegaard daar mag spelen. Vind 2.5m overigens wel aan de dure kant voor een speler die 't bij Heerenveen ook niet heeft waargemaakt, scorito technisch al helemaal niet.

user26798

Is bij vitesse op het middenveld foor niet de beste optie. Speelt aanvallend, staat in de basis en pakt ook wel aardig wat punten volgens mij.

Thijmen1411

Hmm Ten Hag heeft het alweer over eventueel spelers sparen tegen Emmen... Heel vervelend vanuit Scorito oogpunt aangezien ik dit weekend toch wel 4 Ajax spelers wil en waarschijnlijk ook 1 daarvan captain maak. Heb nu Mazraoui waarvan ik wel verwacht dat hij rust gaat krijgen, maarja, moet ik dan 1 miljoen vrijmaken om te upgraden naar De Ligt? Of speculeren op Kristensen/Wöber?

Starlynk

Argh, die Ten Hag is echt zo'n verschrikkelijke coach :p Elke capabele Scorito Topcoach moet natuurlijk 4 Ajax spelers hebben komend weekend en eentje captain maken, maar nu wordt dat weer zo'n vreselijke loterij....

Pietje Precies

En het bijzondere is dat hij tijdens wedstrijden juist weinig rouleert.

Het is vooral vervelend (en eigenlijk best logisch) dat hij zijn wijzigingen zelden aankondigt. Hooguit speculeren op wijzigingen, maar wie dat vervolgens worden....

Imbatido

Vind ik toch wel een dik minpunt aan het Topcoach spel. Bank en tribune zijn in mijn beleving om spelers door te schuiven mochten er spelers zijn die die speelronde niet hebben gespeeld. Als je spelers onverwachts niet spelen door blessure of rouleren wordt je echt dik benadeeld. Ze kunnen beter doen dat je keeper je keeper vervangt, en dat je je overige wissels in volgorde kan zetten waarop ze kunnen invallen.

Wat ik me vooral afvraag is of je kansloos bent zonder spelers van Ajax? De enige die zeker lijkt is Onana, maar die is wel weer behoorlijk duur. De Ligt, Ziyech en Tadic daarna misschien, maar ook daar ben ik niet zo zeker van of ze altijd spelen. Donny van de Beek is prima geprijsd, maar die kan je niet zonder risico in de basis zetten. Vier wordt lastig, maar ik denk drie ook al.

1 2 ... 106 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.