Scorito-algemeen

1 2 ... 108 ... 606 607
Platje

De kwalificatie is top verlopen, 8300 punten en alle rijders voor hun tegenstander

Niels22

Kwalificatie hier een stuk minder, maar wie weet morgen wat regen en is alles zo geregeld..

Bij Ajax nu Mazraoui op de bank...

kevinraar

-

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Iemand nog een leuke mannen D tip voor de US open?

JellevanderLinden

Frances Tiafoe misschien, een gokje maar goed in vorm en in eigen land!

raymankapeens

Sorry naast die bedoelde ik ;-) die had ik al. Zijn tegenstander had ik eerst ook tot ik zag dat ze tegen alkaar moesten. Maar thanks

aborah

A spelers vind ik ook wel lastig bij US Open. Zowel bij de mannen als de vrouwen komen mijn 2 favorieten elkaar vrij vroeg tegen en schat die onderlinge duels op 50:50. Bij vrouwen twijfel ik erg over Konta. 1e ronde ook 50:50, maar als ze door komt kan ze voor d speler wel heel ver komen denk ik.

Platje

En bedankt hulkenberg.. leclerc voor 1500 punten eruit

Ab Normaal

Heb een superscore bij F1. Sta nu gedeeld. 6e.

Pietje Precies

Prima dag vandaag qua F1. Had een stukkie mooier gekund zonder die crash van Leclerc. Immers maakte het uitvallen van Raikkonen en Hülkenberg denk ik niets uit voor mij. Die waren zonder crash ook achter Vettel en Grosjean geëindigd.

Niels22

De F1 parkeren we even, op naar de US Open!

KissMyAce

Stephens of Kerber vond ik een moeilijke keuze

Niels22

Halep en Rybarikova beginnen niet echt lekker

Starlynk

Halep er al weer uit.. Lang getwijfeld tussen haar en Serena voor bovenin.. Helaas verkeerd gekozen :(

hartstikkebedankt

Ik dacht dat de deadline om 17.30 was, nu heb ik zowel bij de heren als bij de dames geen D-spelers :P zou nog best eens goed kunnen uitpakken wegens kleinere kans op gefaalde captain

Wexweasel

Dikke score @Ab je doet lekker mee!

Topcoach deze ronde gegokt en verloren. Nog een ronde en dan op naar 15 september.

Voor de grap vanavond eens een selectie aangeklikt met alleen maar spelers waarvan ik denk/gok dat de waardes gaan stijgen in de winterstop... nu 18 spelers en nog 15 miljoen over 😁

Halep 🙈

JapieJapo

Gekozen voor Wawrinka en dat pakt mooi uit, wel Halep kwijt maar ben niet de enige en die A-spelers zorgen toch niet voor de punten...

Starlynk

Hier na het uitvallen van Halep toch nog een lekker dagje.. 3 C-spelers al door en 2 D-spelers, waaronder mijn captain Johnson, dus ik heb nu al bijna meer punten dan de vorige 3 tennisspellen bij elkaar :p

zeewolde

eerste dag US Open 10 uit 10.
Vandaag mijn captain in actie, en ook voor NL heel belangrijk, wellicht het begin van iets heel moois : Kiki

Matti

Hier al 2 uitvallers.. gaat weer lekker

Stanro

Hoe kun je je eigen Scorito index zien?
Ik kan wel bij iemand anders kijken en dan bij H2H wat van mijn resultaten zien, maar ik wil graag alles zien.

aborah

'@Stanro Kan je volgens mij vreemd genoeg alleen nog zien in het beginscherm van de app. Zie net dat ik naar de 9e plek ben gestegen met gisterochtend nog een slechte score voor us open en vuelta (beide 50%). Kijken of ik nog wat kan stijgen volgende week.

US Open goed gestart. Voorlopig iedereen door, maar meeste komen vanavond pas in actie voor mij.

Necid naar ADO. Benieuwd hoe duur hij wordt. Kan wel interessante speler worden.

Starlynk

Je kan het ook op de site doen als je op je eigen naam klikt in de ranglijst. Dan kun je ook je eigen CV, resultaten en H2H (met jezelf :p) bekijken.

Wexweasel

Kiki staat een partij te klappen zeg!
6-0
3-0 nu

Niels22

Iemand het ook opgevallen dat er blijkbaar een MatchDuel was voor de play-offs van CL en EL... ik zie dit nu (je kon ze invullen in BE en NL), heb dus niks ingevuld.

Heel apart dat ze dit zo hier in gooien en nergens duidelijk communiceren

1 2 ... 108 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.