Scorito-algemeen

1 2 ... 109 ... 606 607
JapieJapo

Vorige week ook al en die ben ik vergeten...

Wexweasel

'@niels en Japie
Krijg wel een melding als ik bijvoorbeeld mijn captain van de US open nog niet heb gekozen (zoals vandaag).
Dit zouden ze ook kunnen doen bij matchduel..
Of krijg je dit ook, nee toch??

Ab Normaal

Was vorig jaar ook. Ben ik het ook dre keer vergeten. Laat staan dat ik zin heb om me te verdiepen in de topscores van Bordeaux, Bröndby en RC Genk....

Niels22

Maar vorig stonden ze apart in MatchDuel INT, dan valt het wat eerder op natuurlijk.

Ik verwacht geen Europese duels in een NL of BE spel

Ab Normaal

Was vorig jaar ook zo. Toen ben ik het ook drie keer vergeten. Laat staan dat ik zin heb om me te verdiepen in de topscorers van Bordeaux, Bröndby en RC Genk...

Niels22

Toen heette het gewoon MatchDuel, dus keek ik altijd netjes wanneer de volgende speelronde was...

...maar ja, zonde van deze punten, vanaf nu dus steeds op maandag maar checken wat ze bedacht hebben.

YungNikopolidis

Zoals de afgelopen jaren zijn ook de CL en EL onderdeel van MatchDuel.

En gisteren kreeg ik om 10:00 een mail van Scorito:

Match Duel NL speelronde 5:

Voorspel 8 mooie returnwedstrijden uit de voorrondes van de Champions League en Europa League. Met onder andere:
PSV - BATE Borisov
Dinamo Kiev - Ajax
FC Kopenhagen - Atalanta

Je hebt tot vanavond 21:00 uur de tijd om de wedstrijden te voorspellen en je topscorers te kiezen. Succes!

Starlynk

Bij US Open Tsitsipas, Sakkari en Johnson verloren. Die laatste was ingecalculeerd, maar bood toch heel mooi stand tegen Thiem in 5 sets. Die 2 Grieken zijn wel weer erg jammer en had niet gehoeven, maar ja, wat doe je er aan.. Een top klassering wordt weer best pittig! Match Duel komt eindelijk ook een beetje op stoom richting een bekertje.. Suf spel.

Ab Normaal

Hier ook de twee Grieken verloren.
Samen met mijn twee eerste uitvallers uit robde 1 sta ik dus al op 4.

Imbatido

Ik was aan het begin van het jaar niet van plan alle wielerspellen mee te doen, maar de verleiding toch niet kunnen weerstaan. Daarom voor de Vuelta maar zo'n jaarding genomen. Zie ik net dat ik al het hele jaar aan het F1 spel meedoe met het team en duels uit de probeerperiode. Sta 1500 op 90%. Ik neem aan dat er teams zijn die het slechter doen met serieus spelen?

zeewolde

'@niels22 Op de Scorito Home page site zie je toch onder mijn spellen een uitroepteken staan als je nog iets moet invullen.

Starlynk

'@Imbatido: hahahaha netjes hoor.. Volgens mij zijn er heel veel teams afgehaakt na de proefperiode

JapieJapo

'@Zeewolde
Klopt alleen staat daar geen datum bij dus ik ging ervan uit dat het de volgende ronde Eredivisie was. Verder vind ik het geen leuk spel en kijk zelden tussendoor voor de tussenstand.

Pietje Precies

Ik ben gisteren helaas ook Tsitsipas en Johnson verloren. Johnson was erg lekker bezig, maar liep een enkelblessure op halverwege de 3e set. Dan wordt het erg lastig tegen een speler als Thiem. Wel balen, want de volgende ronde had hij een relatief zeer gunstige tegenstander.

Qua F1 valt dat mee Starlynk. Ik ken iemand die bij aanvang van het spel de deadline was vergeten, daardoor geen coureurs had en dus enkel een (goede) proefperiode-score. Afgelopen race kon hij weer meedoen en steeg ie van plek 13783 (11.0%) naar plek 13694 met een score van 5600 punten volgens mij.

Starlynk

'@Pietje: Ja maar de teams die dus wel coureurs hadden, maar niet betaald hadden voor de volledige versie, hebben dus wel gewoon punten gekregen. Zie post van Imbatido.

Pietje Precies

Ah ja, dat kunnen er inderdaad veel zijn. Ik vind het vrij idioot dat die deelnemers niet uit de ranglijst gegooid worden.

Jori

Qua Tennis hier ook Sakkari, Tsitsipas kwijt geraakt. Ook de leuke outsider Muguruza is er pijnlijk uitgevlogen.
Maar het meest jammere van alles is dat Cameron Norrie is uitgeschakeld. Aardig Brits spelertje, maar vooral goede loting, waarmee hij dus favoriet was in zijn 1e 2 ronde partijen. Had ik toch Struff moeten nemen qua loting.
Wel totaal andere namen als die ik voor de loting in overweging had genomen.

Score nu afhankelijk van Tiafoe/Sabalenka (c) en Bertens als sterke C-speler die ik heel ver zie komen. Osaka nog als aardig jokertje

Pietje Precies

Bij de vrouwen maakt Sakkari denk ik niet zoveel uit. Die was er normaliter anders in de volgende ronde tegen Pliskova uitgegaan. En vooral, wie niet voor Sakkari heeft gekozen, heeft waarschijnlijk op die plek voor Konta gekozen.

Bij de mannen vond ik Medvedev by far de beste D-speler, maar ik wilde Tsitsipas erg graag mee. En beide was natuurlijk geen optie. Daar zal wel een behoorlijke variatie zitten in de spelers die nu zijn gekozen (Johnson, Tiafoe, Norrie, Struff, Pella, Baghdatis, Cecchinato). Maar ook die vliegen er normaliter vlot uit / durf je geen captain te maken.

Bertens en Sabalenka zullen zeer vaak gekozen zijn en dus het verschil waarschijnlijk nauwelijks maken. Dus dan zit het verschil denk ik vooral bij de andere C-keuze bij de vrouwen en bij de C-keuzes bij de mannen. En wellicht hier of daar een B-keuze.

zeewolde

'@Pietje goede analyse, knap werk. Het zijn namelijk precies de namen die ik heb, en de overwegingen die ik heb gemaakt.
Inderdaad Sakkari en Konta overwogen als D speler, en Konta gekozen (en die is er helaas uit)
Bij de mannen Medvedev erin ondanks Tsitsipas op de route, en daarnaast Cecchinato zat ook in mijn team als D.
Bij de dames nog Sabalenka (c) , Kiki natuurlijk en als C spelertje nog Azarenka , zodat in geval van falen van Stephens ik in ieder geval 1 speler in die hoek overhoud.
Momenteel 90% maar dat zegt bij Tennismanager helemaal niets in dit stadium.

BarryE1

'@Pietje Hier zowel Tsitsipas als Medvedev mee, maar erg handig is dat niet nee. Ook omdat je Medvedev eigenlijk nergens echt captain kan maken. Toch zie ik hem in iedere partij een redelijke kans hebben.

JellevanderLinden

Toch veel overeenkomsten tussen vele teams op de US Open, hier ook Sakkari (genoeg punten opgeleverd door kopmanschap), Tsitsipas en Cecchinato eruit. Deze ronde geswitcht van kopman en voor Sabalenka gegaan. Verder nog Alex De Minaur als outsider gekozen (zal weinig gekozen zijn denk, hopen dat hij vandaag ook wint van Tiafoe)

Laatst gewijzigd
Starlynk

Sabalenka gewonnen.. was wel the usual suspect als kopman deze ronde.. volgende ronde wordt een C-tje.. hopelijk Bertens!

Pietje Precies

Ja, wat dat betreft is het jammer dat Kvitova heeft gewonnen (ondanks dat ik haar in mijn selectie heb). Bertens lijkt inderdaad de logische captain in R3.

aborah

Wozniacki uitgeschakeld. Wel hele gunstige loting dit jaar voor Bertens. 3e en 4e ronde bij de meeste mensen waarschijnlijk captain.

Vannacht heeft Carreno helaas opgegeven. Tiafoe ook verloren van De Minaur, maar dat had ik wel beetje verwacht. Benieuwd of Struff of Sabalenka volgende ronde nog misschien kunnen stunten.

ajvs

Oef wat is die kopmankeuze deze ronde lastig. Helaas 2 D-spelers kwijt geraakt in de vorm van Tiafoe en Hsieh. Nog wel Medvedev (moet tegen Coric, lijkt mij een 50-50 pot) en Sabalenka (vs Kvitova, zie haar wel stunten) over als D spelers. Beide absoluut geen zekerheid, maar beiden ook absoluut niet kansloos, dus ga ik die gok aan door een van beide kopman te maken of toch iets meer safe spelen met Bertens?

Voorlopig Medvedev als captain, maar dat gaat mogelijk nog 3x veranderen :p

1 2 ... 109 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.