Scorito-algemeen

1 2 ... 110 ... 606 607
Wexweasel

Precies hetzelfde hier qua captainkeuze
Medvedev 4x120 p
Bertens 4x 80p
Mooie keus tussen echt klapper maken of hoog meespelen..

Voorlopig Medvedev kopman.
Ook om mijn eigen theorie voort te zetten.
Want in tegenstelling tot wat @pietje zei heb ik bewust Medvedev èn Tsitsipas meegenomen.
Dit omdat ik ze allebei een goede kans geef tegen Coric en daarna ook nog tegen Del potro.
Op deze manier kan je een C of D speler erg ver krijgen in het toernooi. Vanaf de kwartfinale zijn ze dan even veel punten waard..

Gister viel Figini wel tegen en mijn Darkhorse Puig verloor helaas nipt van García (waar ze vorig week nog nipt von won).

Tot nu toe gaat het prima, maar ik kom al de hele week net niet langs Starlynk 😉

Pietje Precies

Tja, in R2 al een mogelijke match-up hebben tussen je C- en D-speler vind ik behoorlijk klote. En het is nou niet dat het schema nu zo open ligt, ik sta nog wel achter mijn keuze. Hopelijk wint Coric gewoon van Medvedev :p

Die Medvedev heeft mij op Wimbledon ook al gepest.

bakfiets

Vraagje over de Belgische topcoach. Doet die mee voor de index? Ik volg het Belgische voetbal niet echt en heb eigenlijk ook geen zin / tijd om me daar in te verdiepen.

Pietje Precies

Nee

hartstikkebedankt

Zoals gezegd heb ik geen D-spelers omdat ik dacht dat de deadline een half uur later was, daarentegen zitten nog wel al mijn 16 spelers in het toernooi na 2 ronden :)

kasjaar

'@hartstikkebedankt, aii dat is zuur. Had een mooie score kunnen zijn. ;)

Ik ben weer terug van vakantie dus kan hier eindelijk weer meepraten.

Aangezien Wozniacki uit vorm was had ik op Tsurenko gegokt door haar mee te nemen en met haar nu als captain in ronde 3 lijkt dat een heerlijke gok te worden.

Ondertussen begonnen met mijn definitieve topcoach team. Iemand nog advies daarvoor? Is 't bijvoorbeeld slim om 4 Ajax, 4 PSV mee te nemen? Of beter iets van 3/2 van beide en dan concentreren op spelers die in waarde gaan stijgen?

Pietje Precies

Tja, dat is lastig te zeggen. Waardestijging is super interessant, maar er zijn weinig spelers waarvan je nu al mag aannemen dat ze wel eventjes in waarde zullen gaan stijgen. Daarvoor zullen zij eerst beter moeten gaan presteren dan Scorito verwacht. Het zijn dus meer spelers die potentieel in waarde kunnen gaan stijgen.

En ook spelers van Ajax en PSV maken natuurlijk kans om in waarde te stijgen. Misschien wel wat minder snel en wat minder veel. Anderzijds, als Malen er 8 inschopt in de eerste seizoenshelft, stijgt ie ook zeker naar 3.5 miljoen.

Jori

Rosario voor 2 miljoen was ook bijzonder chill geprijst. Geen wereldspeler en zeker niet qua scorito, maar vaste middenvelder van PSV was het wel waard geweest. Nu met Guti erbij, wordt het toch lastig. Al vind ik Pereiro ook niet overtuigend en zie ik ook nog wel zijn basisplek kwijt raken, zwaar ondermaats de laatste tijd, al lijkt vBommel er wel veel vertrouwen in te hebben.

Qua Tennis: Wow, wat een partij: Nadal Khachanov! dan maakt zo'n scorito spelletje weinig meer uit (ik heb overigens enkel nog sabelenka als d'tje, maar ga gewoon op "zeker" met bertens)

Wexweasel

Medvedev aaiii

Rosario had ik ook zeker voor die prijs ja.
Dat wordt nu toch wel een ander verhaal met Gutierrez erbij denk ik..
Wel weer een aantal interessante transfers gister.

Starlynk

Wel lekker wakker worden voor mij vanmorgen met de overwinning van Coric op Medvedev :) Sowieso alle 8 mijn spelers die gisteren in actie kwamen door! Hopelijk captain Bertens later vandaag ook! Ben vandaag alleen sowieso Kvitova of Sabalenka kwijt.. Denk dat ik stiekem moet hopen dat Kvitova wint, omdat minder mensen haar hebben dan Sabalenka :p

DeNescafe

Als je Rosario dan gaat vergelijken met een El Khayati krijg je bij die laatste "zeker" meer punten in de eerste seizoenshelft. Echter, een basisspeler van psv voor 2m stijgt, ook bij geen doelpunten, geheid naar 3m. Mits die basis blijft. El Khayati daarentegen stijgt alleen als ADO boven verwachting gaat spelen, kleinere kans dus. Zo is 't altijd een beetje de balans zoeken. Meerdere spelers van ajax en psv is natuurlijk wel een must. Afhankelijk van de rest van je team zijn dat er 2-4 per club.

Jori

'- (verkeerde topic)

Laatst gewijzigd
BarryE1

Kijk voor de gein ff naar het schema van ADO, die hebben eigenlijk alleen NAC en de Graafschap thuis wat een beetje redelijk makkelijke wedstrijden zijn. Voor de rest hebben ze een behoorlijk zwaar schema voor de boeg. Neemt niet weg dat El Kayati altijd een interessante speler is maar twijfel wel vanwege het schema.

Jori

El Khayati doet het toch wel aardig hoor, helaas zit hij hier op de bank

Platje

Ik ook helaas.. iemand hem captain gemaakt? Ruim 850 punten voor 1 speler 😁

Diede34

Nu al 1000 punten door volle bak inzet op PSV. Toch baal ik wel een beetje.

Die goal van Willem 2 kost me ruim 200 punten met Zoet, Viergever, Angelino en Pereiro in de ploeg.

Hier ook el khayati op de bank. Verder captain Angelino had net zo goed Viergever kunnen zijn. Had dus echt een monsterscore kunnen worden.

Desalniettemin moeten mijn 4 feyenoorders, Gustafson en Tadic toch wel mijn topscore van 1200 makkelijk kunnen overtreffen.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Pff.. hier ook 4 spelers van PSV, maar helaas niet de goede, dus "maar" 300 punten.. en El Khayati voor het eerst niet in mijn selectie.. Nja, heb me er al bij neergelegd dat we Topcoach met een <50% score gaan beginnen.. Dan gaan we er maar een lekkere inhaalrace van maken :)

En die Bertens.. argh! Niet mijn Scorito avond :p

Pietje Precies

Met nu al 1000 punten mag je eigenlijk niet balen, maar zou je erg blij moeten zijn. Met die spelers die je nog hebt kan je zomaar richting de 1500/1600 punten.

Ik zit in hetzelfde schuitje als Starlynk, deze keer ook geen el Khayati en van PSV heb ik met Dumfries, Pereiro, de Jong en Lozano relatief maar beroerd gescoord.

Waarschijnlijk eindig ik met 4 behoorlijk sterke rondes, maar geen extreme uitschieter.

Diede34

Haha is ook zo 🙈

t is alleen pijnlijk om uit te rekenen hoeveel punten ik gemist heb met deze selectie (ook buiten el khayati)

Overigens heeft er nog geen keeper de 0 gehouden. Wat dat betreft was bv een jurjus voor 0,75 helemaal geen slechte keuze tot nu toe

DeNescafe

Hmm, prima proefronde scores maar het is me de afgelopen jaren nog nooit gelukt om met een echte topscore te starten. Vanzelfsprekend oa ook redelijk op psv gezet (Angelino, pereiro en... Lozano) maar dan nog wel even Lozano ipv Bergwijn gepakt. El khayati op de bank. Al met al nog potentie om mijn score van ~1275 te verbeteren, maar gaat lastig worden. 600 punten, toto en nog zeven basisspelers te gaan, Toornstra als captain, afhankelijk van hem/feyenoord dus:)! Hoop toch minimaal 1400 te halen, anders loop je wel enorm achter.

Begin me aan te sluiten bij de kritiek op de proefronde, start straks toch opeens met een groot gat voor een toppositie ;)

Jori

gelukkig vorige ronde lekker gescoord met 1444 punten en dan nog helaas Mazraoui die bij mij wel basis stond, maar Ten Hag vond dat hij rust nodig had en zelfs Te Vrede die de penalty verprutste en min punten scoorde vanaf de bank.
Maar 3 vd 4 middenvelder die scoren, keeper Zoet die penalty pakte, Huntelaar en De Jong toen erg succesvol en nog een scorende Gavory werd het wel uiteindelijk een mooie score.

Deze ronde begint ook al wel lekker met Pereiro, Angelino, De Jong en Schwaab en El Kayati dan helaas op de bank, maar toch 200 punten. Echter heeft Utrecht (Gavory, VD Streek en dan Jensen bank) het al behoorlijk verpest en is er wel klein wonder nodig om alsnog 1400 punten of meer te halen om de ronde score te overtreffen. Maar 1400 punten is ook geen slechte score om mee te beginnen. Toornstra ook (c) trouwens, en RvP, StJuste en Bijlow basis

Benieuwd welke positie en welke prijs Musonda krijgt, wel echt geweldig talent. Schopt helaas wel beetje mijn Vitesse opstelling in de war, grote kans namelijk dat Beerens hierdoor zijn basisplek kwijt raakt. Immers zullen de huurlingen Ödegaard en Musonda moeten spelen en zijn Matavz en Linssen meer zeker van hun plek imo

Qua Tennis: Wel erg jammer dat Bertens (c) sneuvelt, ook totaal onnodig gezien de partij helaas. Kerber ook nog eruit, wordt redelijk bleek nu de tennisscore. En Osaka als enige c speler straks tegen Sabelenka/Pliskova, ook geen mooie captainpartij meer (Bertens had dus weer "makkelijke" partij als ze door was geweest)

Laatst gewijzigd
Niels22

Op.88% staan, terwijl ik al twee rondes mn joker uitgeschakeld zie worden (Sakkari en Bertens)

Gids03

Bottegin assist maar staat niet bij geschreven ???

Pietje Precies

'@Niels, het scheelt dat misschien wel 50, 60 of zelfs 70% van de deelnemers Bertens als captain had.

kasjaar

Is 't het beste om aanvallers te nemen die niet bij topclubs zitten? De prijzen daarvan zijn lager en elke aanvaller moet eigenlijk zijn punten zelf pakken dmv goals en assists. Beste aanvallers zitten natuurlijk wel bij de topclubs maar 't verschil in prijs is ook wel groot in veel gevallen.

1 2 ... 110 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.