Scorito-algemeen

1 2 ... 11 ... 606 607
Pietje Precies

Nope, is bij mij een kwestie van google / het elders toevallig voorbij zien komen. Scorito post zelf trouwens ook af en toe dit soort nieuws op Twitter.

Jori

Diks lijkt al een dure misser, volgens vp is hij zijn basisplaats al kwijt aan Amrabat en dan moeten Nieuwkoop en V Beek ook nog terugkeren van de blessure.
Haps was logischer, maar was gewoon gretig en vond 1 wedstrijd tegen Heracles het al waard om wat risico te nemen.

DeNescafe

Was te verwachten though, ben benieuwd naar de komende weken. Van mij mag die op de bank scoritowise, eredivisie technisch gezien is Feyenoord imo zwakker met hem erin, dus mag hij er wat mij betreft wel in staan haha

hofsje

Feyenoord heeft nog wel 4 uit 4 overwinningen behaald ,4x met diks in het elftal ,europees liever niet met hem maar eredivisie kan het wel
@jori V Beek is geen rechtsback meer ,hij kan het wel maar zal eerder back up worden van Botthegin als hij eerder voldoende hersteld is

Jori

V Beek heeft zijn debuutjaar rechtsback gespeeld en van Amrabat kan je ook niet echt vertellen dat het een rechtsback is.
Je hebt natuurlijk gelijk dat het geen echte rechtsback is, maar of dat nu nog wat uitmaakt voor Bronckhorst weet ik niet :p
Toegegeven dat Diks een gokje was met nieuwkoop tijdelijk uitgeschakeld, maar gezien zijn offensieve dreiging, ook bij hoekschoppen, en feit dat Bronckhorst toch vaak conventionele keuzes maakte, hoopte ik tot de winterstop het vol te houden met Diks, om daarna de switch naar Haps alsnog te maken

Laatst gewijzigd
steefje9

Damnn. Ik D8 met klaiber en velen met mij miss een koopje te hebben zeker omdat hij als ik het goed zeg nog geen minuut gemist heeft maar vandaag helaas op het bankie. Kerk ook weer gewoon basis wat ik eigelijk helemaal niet zo'n goede voetballer vindt en nog maar te zwijgen over hoe moeilijk die een doelpunt maakt. Heb ik mooi weer niet goed gegokt met Bahebeck in de basis die toch goed inviel vorige week...

DeNescafe

Slechts deze week hé. Ik heb nog hoop, zou anders wel enorm balen zijn! Heb Klaiber en bahebeck ook, vind ze persoonlijk beter, nu Ten Hag nog haha

Pietje Precies

Aiaiaiai ik weet hoe belangrijk een basisplekkie is en toch zit ik dit jaar weer met Dumic en Paal in mijn selectie te koekeloeren. Til die er mogelijk ook nog uitdondert..

Zou mooi zijn als ten Hag na vandaag voor Dumic centraal gaat kiezen.

hofsje

Twente die verrassend dik voorstaat tegen utrecht 4-0 ado - ajax ook prima

JDL75

Super slecht weekend gehad.... te veel verassingen zoals Twente die 4-0 wint van Utrecht waar ik Labyad C had gemaakt... ajax gelijk, psv wint can Feyenoord.

steefje9

'@pietje precies,

Til die zijn basis plaats verliest? Verklaar je nader?

Pietje Precies

Die gekochte middenvelder Midtsjo zit me niet helemaal lekker.

Door de gelijkmaker van Venlo heb ik een mooie ronde achter de rug. Of beter gezegd, de concurrentie geen mooie ronde. Na dit weekend kan het feest ook echt gaan beginnen. Dit was immers nog één van de weinige makkelijke wedstrijden van Vitesse. Nu nog 5 thuiswedstrijden en 8 uitwedstrijden voor de winterstop en 5 keer EL tussendoor! :)

Paal of Dumic moet wel vlotjes een basisplek (terug)pakken, anders zit ik nog maar met 3 verdedigers te koekeloeren.

timothyvana

Hier ook problemen in de verdediging met dumic en paal. Nu spelen vandaag Toornstra en Haps allebei niet! Heb toornstra nog net eruit kunnen halen (had hem captain), maar haps was ik te laat voor.

Heerenveen ook al achter, dus wordt weer een topweek! :-/

raymankapeens

Toornstra capt... Speelde niet. Zo dom haha

Starlynk

Voor Topcoach zijn deze ontwikkelingen niet slecht.. bij Match Duel wel Toornstra als doelpuntenmaker en ook de rest van de wedstrijden gisteren niet denderend, dus iets gezakt.. Benieuwd hoe het vandaag loopt..

Valvuillerdemoz

Echt hopeloos. Ik scoor elke weekend minder! Toornstra (c) op laatste moment geblesseerd, vandaag weer Buttner. Van Ginkel die maar 1 penalty neemt. Nog een geluk dat Dumic niet speelt. Laatste sprankje hoop vandaag op AZ. Maar die er vooralsnog helemaal niks van bakken tegen Excelsior. Van mij mag de transferwindow wel weer open!

Jori

Hier mixed feelings: Locadia was bijzonder fijn dit weekend, maar Paal en Dumic zijn redelijk shit en dan daarbij nog de blessure van Büttner.
Verder V Crooy die met een blessure sukkelt waar blijkbaar niks over bekend is en misschatting dat Ajax een kleine overwinning zou halen en dus Matavz op de bank en Bruns op de tribune. Excelsior zou een makkie zijn, dus dacht eigenlijk 140 zekere punten te hebben met Til captain en stiekem wel de verwachting dat hij er nog eentje zou maken....

Maar 12 tegengoals de laatste 2 wedstrijden voor Utrecht. MIsschien zou Ten Hag nu het wel een keertje durven met onze Bosnische vriend?
Paal lijkt sowieso kapitaalvernietiging en qua blessure is het nog kijken met Büttner

Laatst gewijzigd
Starlynk

Hier ook mixed feelings... Op zich was ik gematigd tevreden tot de wedstrijd van AZ. Stond er redelijk voor en had bij AZ-Excelsior nog 4 spelers, inclusief captain.. Punten in de pocket dacht ik, maar dat pakte helaas anders uit.. Tsja, jammer. Voor de rest zit ik ook met Dumic in mijn maag, maar daar kan ik mee leven.. gokje tot nu toe niet uitgepakt, maar was ook maar 1m dus kan gebeuren.. Mijn andere 4 verdedigers spelen wel alles gelukkig! Aan Paal durfde ik mijn vingers niet te branden en ben blij toe..

Wel geleerd dat je dus echt geen geblesseerde spelers moet opnemen, ook al lijken het lichte blessures te zijn.. Kuwas een wedstrijdje missen kon best, maar nu begint het wel echt pijn te doen, zeker omdat ik bij de aanvallers nog twee gokjes had opgenomen met Neres en Bahebeck die dus ook nauwelijks punten pakken tot nu toe. Dat is gewoon teveel risico en had ik toch beter Mokhtar, Zeneli of Rashica als relatief goedkope aanvallers met basisplek kunnen pakken. Ach, we leren er van zal ik maar zeggen :) Volgend jaar max 1 gokje (licht geblesseerd of (nog) geen basis) per linie.. Check!

Bij Match Duel dit weekend iets meer risico genomen in de uitslagen en dat heeft me een plekje gekost omdat er deze ronde toch een paar keer de standaard 2-1 voor de favoriet uitrolde en concurrenten die op safe speelden daar 90 punten hebben gepakt.. Maar plek 25 bij mijn debuut nog steeds hartstikke mooi! Gewoon elke week alles invullen en door blijven modderen dus :p

Topcoach: 2510 (1825)
Matchduel: 25 (24)

Jori

De pijn: Twijfelde vooraf over mijn captain tussen Locadia, Lozano en V Ginkel. Eerstgenoemde gepakt en de andere 2 blinken uit...

Pipi112

'@ Jori. De keuze voor Locadia begrijp ik niet helemaal. Je weet toch dat van Ginkel en vooral Lozano veel constanter zijn als Locadia.

DeNescafe

Interessante ontwikkelingen in verscheidene opstellingen dit weekend. Nog steeds in Vietnam, dus ben benieuwd naar jullie opinie.

Wat voor mij opviel (op basis van Twitter en hier en daar een samenvatting) :
Utrecht - Dumic basis (goed/slecht?), emannuelson geslachtofferd, (was Strieder overtuigend?), Dessers met Kerk voorin (las weinig positiefs over beiden), bahebeck was ziek, volgende week weer een kans? Evt met Gortler?

Feyenoord - zoals ik verwacht had Diks een keer geslachtofferd, ben benieuwd of dit zo blijft. + verdediging op zijn kop, toch dik gewonnen, erg knap. Samenvatting niet gezien though.

Ajax - tweede helft gezien, geflatteerde uitslag, Frenkie basisplek kwijt (had eerder Donnie op de bank verwacht voor Schone, Frenkie speelt niet verkeerd imo), Dijks definitief plek kwijt? Ook al was de reden dat ie niet helemaal fit was. Hoe speelde Huntelaar? Weer basis, twee assists, mag wel iets nauwkeuriger in de afronding worden, maar is volgensmij te belangrijk om volgende week voor Dolberg te laten banken. Neemt 't team op sleeptouw. Neres achteraf betere keuze geweest dan Johnson (ado) vrees ik, lekker doelgericht.

VVV - unnerstal blijft een heerlijke keuze, nu al zijn geld waard wat mij betreft. Leemans zou ook leuk geweest zijn.

Vitesse - Bruns blijft zijn assistjes sprokkelen, hopelijk blijft die knakker basis!

Ado - Johnson VS Falkenburg, eerstgenoemde gebroken neus??? Kan je mee spelen, vraag is of Falkenburg niet de kans gaat krijgen. Weinig positieve geluiden op Twitter over Johnson voor zover ik zie.

Topcoach gaat wel erg lekker, ben de top 50 binnengedrongen. Hopelijk staat 't (zo goed als) het hele team (nog) basis voor de winterstop, zou leuk zijn voor de waardestijging die imo doorslaggevend is.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Haha ja van Lozano weten we inderdaad dat ie veel constanter is dan Locadia.....?!

Pipi112

Als je daar na zoveel weken eredivisie nu nog niet achter bent gekomen heb je de eredivisie niet of nauwelijks bekeken.

Starlynk

Oef Vejinovic tot het einde van het seizoen out. Betekent dat dat ik, naast dat ik uiteraard een speler minder heb tot de winterstop, ook die 2,5 miljoen kwijt ben voor mijn team na de winterstop?!

If so, erg zuur na een voor de rest prima weekend.. enige minpuntje is dat ik nauwlettend het Heracles nieuws heb gevolgd om last minute Kuwas van de bank in de basis te zetten ten koste van Neres.. tsja... geen goed idee :p Wel Lozano als captain, ook nog Vilhena en 3 verdedigers + keeper die de nul houden. Flink gestegen dus, maar het wegvallen van Vejinovic kan me dus erg veel gaan kosten.. ach ja.. Wel van 2510 > 839, dus hopelijk kan ik nog doorschuiven naar de 99% in de rest van het seizoen. Zou mooi zijn om bij mijn debuut een bekertje te pakken!

Bij Match Duel ook een top weekje achter de rug en flink gestegen naar nr. 11. Zelfs de nr.1 van de wielerflits subpoule nu! Straks doe ik het als leek nog beter bij voetbal dan dat ik ooit bij wielrennen heb gedaan :D

hartstikkebedankt

Mijn 'gokjes' Dumic en Neres lijken nu beide richting een basisplek te gaan (wat ik ook had verwacht, in ieder geval 1 van de 2), dus dat is fijn. Verder loopt het nog niet echt lekker omdat ik Jorgensen graag wilde om wat verschil te kunnen maken, helaas nu geblesseerd. Overall dit weekend wel lekker gescoord.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 11 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.