Scorito-algemeen

1 2 ... 113 ... 606 607
Wielerfan999

Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat ze het gemiddelde alleen berekenen tussen mensen die daadwerkelijk punten gescoord hebben, en de 0 punters niet mee tellen. Wat erop neerkomt dat nu alleen de 200 punten en 1200 punten van Sevastova meetellen.

Platje

Dank je wel, gekke manier van berekenen maar dan snap ik um

fmvbeest

Speel zelf m'n subpoultje een keer zonder captain te kiezen. Maakt het onderling wel een stuk leuker omdat je keuze voor A en B spelers daadwerkelijk uitmaakt, en niet ongedaan wordt gemaakt door een captain uitschieter van 1200. Desalniettemin kijk ik uit naar een budget spel op de AO! Nu nog hopen dat het er komt :p

Pietje Precies

Het nare aan een budgetspel is wel een beetje dat de loting pas zo kort van tevoren plaatsvindt. Maar, ja, daar heb je denk ik met praktisch ieder concept last van en moet je dus denk ik maar gewoon accepteren. Ik ben dus voorstander!

Het is echt van de zotte dat je met Topcoach iedere ronde een Ziyech, Tadic, Lozano, etc captain maakt, met wielrennen een Sagan, Valverde, etc en met tennis, oneerbiedig gezegd, elke ronde de lamme of de blinde D/C-speler.

Starlynk

Haha wat een drama bij de US open na de eerste superrondes.. Gisteren 3 van de 4 in actie uitgeschakeld. Gelukkig redt Nadal nog net de eer... Heb nu alleen nog Nadal en Djokovic over :p Maar ik zal niet de enige zijn, denk ik. Wel jammer dat ik Sevastova niet heb, want die had ik wel lang in het oog nadat ze me vorig jaar op de US Open goed geholpen had..

Ben heel benieuwd naar de opzet op de Australian Open!

bakfiets

Ik heb Osaka nog als captain deze ronde. die moet me dan maar redden. Want voor de rest hou ik ook weinig over. Is het tweede jaar dat het zo'n slachtveld is op de US open.

BarryE1

Hier wel Sevastova, lang getwijfeld ook maar toch geen captain gemaakt. Heb nu Djoko captain. Misschien daar wel een foutje gemaakt, wat hadden jullie gedaan?

Starlynk

'@BarryE1: Volgens mijn Excel had je Sevastova moeten doen :p

BarryE1

'@Starlynk kans*punten? Schat je die winkans zelf in of volg je de bookies? Wat zegt jouw excel voor de volgende ronde? ;)

Starlynk

Volg normaal gesproken de bookies, en bij de vrouwen stel ik het meestal nog een beetje bij naar beneden omdat daar voor mijn gevoel vaker rare dingen gebeuren, maar dat heb ik nog niet statistisch onderbouwd ;) Van de 4 halve finalisten die nu bekend zijn: 1. Williams, 2. Nadal, 3. Sevastova, 4. Del Potro

Starlynk

Hmmm Musonda 2,25m bij TopCoach.. Ben benieuwd wat we van hem kunnen verwachten... Mogelijk iets interessanter dan Bahebeck voor 2,25, maar nog steeds een erg dure gok..

Valvuillerdemoz

Lekker hee, bij Topcoach gezakt van 113 naar plek 3875. We kunnen weer overnieuw beginnen. 😕

Starlynk

Ach joh, ik sta nu op plek 22.563.. Het kan altijd erger moet je maar denken :p

Ik heb trouwens grote moeite om 5 aanvallers bij elkaar te klikken die ik ook daadwerkelijk wil hebben voor de prijs die ik er voor moet betalen.. Ga misschien wel gewoon Breij als 500k gokje er in klikken en nog een andere goedkope aanvaller en dan lekker 3-5-2 of 4-4-2 spelen

Valvuillerdemoz

'@Starlynk: oh ja dan mag ik niet klagen. Ik wist niet dat er zoveel meededen, haha!

Verder briljant plan, ik denk dat ik Serrarens naast Breij zet, maar ssst!

Ab Normaal

Hier 7.136e.
Breij staat er bij mij ook in. Mijn enige 500k.
Worstel alleen nog met mijn middenveld.
Had vd Streek maar dat durf ik nu niet meer aan.

Misschien dan toch maar El K. voor de waardestijging en van Mazraoui De Ligt maken of zo.

aborah

Hier gezakt naar de 19.964e plaats. Komende tijd kan ik ieder geval weer lekker stijgen :)

Ik heb ook Breij nu bij mijn selectie en overweeg Serrarens, maar denk dat ik voor duurdere speler ga en als basis gewoon voor 4-3-3 ga. Ik vind het lastig om voor 3-5-2 6 interessante middenvelders te halen. Wilde eigenlijk Van Overeem in mijn team meenemen. Vond hem erg goed spelen in de wedstrijd dat hij rood pakte, maar durf het nu niet meer aan met een nieuwe trainer. Twijfel nog over Thorsby, maar daar heb ik geen hele goede ervaringen mee. Vorige keer dat ik hem had, had hij ook hele goede proefperiode om daarna niks meer te presteren en op de bank terecht te komen.

Mazraoui twijfel ik om op te waarderen naar Tagliafico. Tagliafico heeft wel goede klik met Tadic aan de linkerkant en kan denk ik wel veel assists gaan geven. Mazraoui krijgt ook veel vrijheid en zie hem ook opeens nog wel omslag maken dat hij opeens wel doelputen en assists gaat produceren. Lastig lastig ...

Starlynk

Mazraoui is wel een lastige, ook met het oog op de CL wedstrijden. Die zal wel wedstrijden rust krijgen in de competitie en dat Kristensen dan lekker mag opdraven.

En ik dacht eerst nog: "Jullie mogen lekker lullen over het lastige programma van ADO, maar El Khayati is een must have".. Maar heb net eens naar het programma tot de winterstop gekeken... damn...

BarryE1

'@Starlynk Dit was mijn post 2 dagen geleden:

Na dit weekend zal vrijwel iedereen El Kayati in zijn definitieve team nemen, zeker voor 2 miljoen, het grootste vraagstuk voor mij is: durf ik het aan zonder El Kayati?! ADO heeft namelijk helemaal niet zo’n lekker schema:
Ado thuis: PSV, Groningen, NAC, De Graafschap, Feyenoord
Ado uit: Vitesse, Heerenveen, VVV, Utrecht, PEC, Ajax, Willem II
Zie ze op voorhand maar 3 van de 13 wedstrijden “zeker” winnen. Verwacht dus ook niet heel veel goals in die wedstrijden. Toch was El Kayati vorig jaar ook al behoorlijk bepalend en zou in theorie in elke wedstrijden goals/assist kunnen maken. Persoonlijk vind ik dit een hele lastige afweging.

Starlynk

'@BarryE1: Ja dat had je goed gezien ;)

Vitesse dan weer een relatief gemakkelijk programma, maar met de komst van Odegaard en Musonda toch wel weer wat pittiger wie daar basisplekken/punten gaan pakken...

Ab Normaal

Overweeg ook om beide backs van Vitesse te nemen voor 1,75 ipv nu 1. Dat zou dan ten koste moeten gaan van Hatzidiakos. En weer extra 0,5 in de tas.
Maar erg overtuigend verdedigd Vitesse nog niet...

Gids03

Jongens waarom breij ???? Die speelt toch niet

Ab Normaal

Jawel

BarryE1

Persoonlijk zou ik dan liever een backje nemen van een andere club, bijvoorbeeld Utrecht, waardoor je dit wekelijks kunt afstemmen op de tegenstander. Een verdediger in dezelfde linie is een beetje zo'n package-deal. Vitesse moet nog een keer uit naar PSV bijvoorbeeld, moet er dus al minimaal 1 op de bank plaatsnemen. Een blessure in de verdediging en je speelt 150% verdediging Vitesse uit naar PSV. Ik heb dan denk ik liever wat te kiezen.

Een speler als Breij wordt hier ook veel genoemd maar ik verwacht dat zijn speeltijd tot invalbeurten beperkt wordt. Mahi was bijvoorbeeld niet 100% fit en werd daarom later gebracht. Pohl had pas 1 training afgewerkt en speelde daarom niet in de basis. Kijk, het kost niets en wordt dus potentieel meer waard én je hebt eventueel nog de pinchhitter regel. Toch heb ik ook liever daar wat te kiezen. Het risico bestaat, zeker met die laatste transfers, dat je een speler kiest die straks niet meer speelt. Tel daar een blessure bij op, zoals vorig jaar met Bahebeck of Veijinovic en de problemen beginnen. Ben het ermee eens dat de 5e aanvaller wel geschikt is om ruimte mee te creëren of een gokje te nemen maar persoonlijk kies ik toch ook daar weer voor een speler met meer speelzekerheid. Iemand die 250k meer kost biedt al zoveel meer zekerheid.

Starlynk

Mwah, hoeveel ie nog gaat spelen valt te bezien natuurlijk. Best waarschijnlijk dat ie weer op de bank beland en Mahi zijn basisplek overneemt. Maar goed, met worst case wat invalminuten zal ie nog wel 250k in waarde stijgen en mocht ie echt een definitieve basisplek krijgen dan ben je helemaal spekkoper.

Starlynk

'@BarryE1: Of die 750k aanvaller nou zoveel zekerheid biedt? Dan heb je een aanvaller van een degradatiekandidaat. Dat is nog te overwegen als ie Fran Sol heet, maar die jongens van De Graafschap en Emmen zijn toch een stuk minder. Serrarens is dan misschien nog de beste optie inderdaad, maar De Graafschap heeft best een pittig programma en zeker de weken voor de winterstop en dat is nou juist wanneer je hem eventueel nodig hebt door blessures.

Programma van Emmen is beter maar om nou Slagveer of Jansen op te nemen in mijn team...

1 2 ... 113 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.