Scorito-algemeen

1 2 ... 115 ... 606 607
Ajvenema

Nou, nog een keer Osaka gespeeld, 214 nu en 96.8%. 2 damesfinalisten in mn team, en nog 3 kandidaten voor de mannenfinale. Het kan hard gaan.

Waarschijnlijk gewoon nog een keer Osaka gokken, hoewel ik daar tegen Williams niet superveel vertrouwen in heb. Nishikori is wellicht ook nog een optie. Waarschijnlijk slimmer om Williams te kiezen, maar dat kan ik 'mijn' Osaka niet aandoen.

De dood of de 99% !

user26858

'@AJ

Blijf maar mooi Osaka spelen, doe ik ook! Sta op 97% dankzij haar. Ik zie je na de finale bij de 99%ers!

user26858

98,3%!

Ajvenema

'@frank

Je staat precies 10 plekken boven me, Frank:)
Goeie keus weer, Osaka.

Nou Djokovic nog even winnen, en wie weet de top 100 in, al zullen er wel een hoop mensen zijn die hem nog als captain hebben.

Platje

Ik denk dat er nog wel een aantal mensen djokovic als captain hebben dus gok dat je nog wel een aantal plekken zal zakken.

user26858

'@AJ

Dat hebben we goed gedaan! Terug naar de Vuelta voor weer een monsterrit.

Zijn er nog mensen die meedoen met Scorito Top Coach? Ik doe voor het eerst mee en nodig jullie uit voor poule De Liefhebbers.

https://scori.to/vNNWHYZ

bakfiets

Ik ben voor Djokovic gegaan. Heb ook Osaka. Goed gedaan voor degene die haar gespeeld hebben. Sta nu op plek 263. Er zullen er dénk ik niet veel del Porto als captain hebben. Dus verwacht niet veel te zakken. Stijgen hopelijk wel.

zeewolde

Edit: verkeerde forum

Laatst gewijzigd
user26842

Ik wil graag even mijn topcoach team met jullie delen voor wat op of aanmerkingen. kom er nl niet verder uit. verwacht niet een voorgekauwde selectie maar beetje discussiëren kan geen kwaad

keeper: bizot, jurjus
verdediging: de ligt, angelino, ouwejan
middenveld: tadic,ziyech,perreiro,kayati,osman,h.bos
aanval: huntelaar,van Persie, bergwijn, boadu, breij

ik moet dus nog 2 verdedigers met een budget van 2.2500.
dacht aan 1 bank en tribune.
wat vinden jullie?

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

'@peun ik steek iets meer geld in mijn keepers en verdedigers

Ajvenema

'@frank zeker goed gedaan, tennis is blijkbaar mijn spel. Het is wel ongekend hoeveel meer tijd ik in het wielrennen steek, en hoe veel moeilijker ik het daar heb om hoog te scoren.

Topcoach sla ik over, de laatste paar jaar heb ik het Nederlandse voetbal veel te weinig gevolgd. Aan de andere kant bewijst het tennis dat dat ook helemaal niet nodig hoeft te zijn:)

user26858

'@peun

Mooi team. Echter, een betere tweede doelman is wel gewenst, Hilde Jurjus gaat veel goals tegenkriigen. Rampzalig als Marco Bizot geblesseerd raakt. Bovendien heb je nog budget.

Leuk dat je Huntelaar en Van Persie meeneemt plus het gouden duo uit Amsterdam. En Henk Bos gaat Emmen in de Eredivisie houden als pinchhitter, dus dat snap ik natuurlijk ook.

aborah

Bij US Open helaas nog ver weggezakt. Ik had Williams captain gemaakt, dus daar nu helaas score van 70% staan.

Voor de mensen die over Malacia twijfelde:
Foxsports
Ridgeciano Haps is na lange afwezigheid weer terug op het trainingsveld van @Feyenoord. De linksback traint nog wel apart en is dus komend weekend nog niet inzetbaar.

Haps wordt dan misschien wel interessant voor 2 miljoen. Ook al zal het nog wel wat wedstrijden duren voordat hij echt fit is en als Malacia het dan net goed doet, zal Haps ook niet gelijk in de basis komen, dus ik neem hem niet :)

@peun denk dat je te veel risico neemt met je aanvallers. Huntelaar, Van Persie, Boadu, Breij zijn allemaal geen zekerheidjes voor mij.

YungNikopolidis

'@peun

Jouw aanvallers (muv Bergwijn) schaar ik allemaal tot dezelfde categorie. Spelers die nu wél basis staan maar bij wie de kans aanwezig is dat ze uit de basis verdwijnen door concurrentie (Dolberg -duurt nog even-, Jorgensen, BM Johnson en Mahi, of bij wie de kans op blessures groot is (RVP/KJH).

Verder zal ik ook meer investeren in een top3 keeper, AZ is helaas té wisselvallig om telkens de 0 te houden en Jurjus... We hebben hem allemaal zien keepen de afgelopen jaren.

Eerdere berichten gingen over het wel of niet nemen van El Khayati vanwege het speelprogramma van Ado. Ik ga hem denk ik toch gewoon nemen, staat toch garant voor enkele goals/assists, zie ook weinig betere opties voor dat geld.

user26842

Bedankt voor jullie opmerkingen.
De opmerking dat van Persie geen zekerheid is kan ik begrijpen maar KJH gaat toch zoiezo spelen tot de winterstop en dankzij tadic en ziyech genoeg goals maken.

DeNescafe

Dolberg staat op 't punt om de training te hervatten, maar dat is al tijden zo. Eigen afweging.

Van Persie speelt elke pot, zolang die niet geblesseerd is, maar zal niet altijd basis staan ivm Jorgensen. Zijn xG gaat daardoor drastisch omlaag. Kan desalniettemin interessant zijn.

Grootste probleem met die twee is nog wel dat de kans op waardestijging minimaal is, Huntelaar zal nooit veel waard worden in de winter omdat Dolberg dan sowieso terug is en, als dat niet al eerder gebeurd is, grote kans op de basis heeft. Maar misschien ook wel, je weet 't niet. Lastige overweging iig!

user26858

Twijfels over de verdediging, pak je meer punten met Hatzidiakos en Ouwejan of met Van der Heijden en Botteghin? En vul je het middenveld op met Til en Koopmeiners? Een houten Klaas als Hendrix of Clasie allicht?

Waar Chucky, Hakim en Tadic zekerheden zijn zijn soelers in de prijscategorie rond de 3 miljoen een drama.

Stanro

'@YungNikopolidis AZ wordt toch gewoon 3e? Of wie zie je anders als top3 keeper?

YungNikopolidis

'@Stanro bedoelde eigenlijk een top2 keeper. Toch fijn om een keeper erbij te hebben die in ±40% van de wedstrijden de nul weet te houden. Zeker aangezien keepers van subtoppers er een handje van hebben een tegengoal te krijgen tegen wie dan ook.

Voor plek 3 denk ik dat het een spannende strijd kan gaan worden tussen AZ, Feyenoord en Vitesse.
- AZ: wisselvallig aan het seizoen begonnen en in de breedte vrij zwak
- Fey: in potentie het beste team, maar is nog zoekende, dus wie zijn zeker van een plek?
- Vitesse: heeft een goed elftal maar heeft moeite met de topteams.

Lassayd

Hebben jullie niet het idee dat met Tadic en Ziyech in je team de balans een beetje zoek is? Kosten samen 11 miljoen.

@Frank: heb me aangemeld bij je poule.

Lassayd

Bizot lijkt mij een prima keus, zeker als je naar vorig jaar kijkt.

user26858

'@Lassayd

Je bent welkom!

Vooralsnog heb ik ook de tandem Tadic-Ziyech. Beetje Valverde-Quintana. Klopt wel wat je zegt, al heb ik ook ruimte gevonden voor Lozano en De Ligt!

Ajvenema

Ik heb me toch maar aangemeld voor Topcoach. Begin ik wel met 1400 achterstand, maar goed, we zien wel waar het schip strand:) Vind ik wel een beetje kut van Scorito trouwens, maar vooruit, ik had het kunnen weten.

Heb nu Tadic er even uitgegooid. Toch een beetje duur. Heb wel Lozano en Huntelaar.
4 AZ mannen ook, waar ik eigenlijk heel weinig van weet, dus er valt nog een hoop te researchen:)

YungNikopolidis

'@Frank hoe heb je ruimte voor zowel Tadic, Ziyech, Lozano en de Ligt? 3+ 500k spelers?

user26858

'@AJ

Ik ben ook flink aan het researchen, veel totaal onbekende spelers voor mij.

@YungNikopolidis

Ja, 500K tribunespelers, die heb ik vast niet nodig. Denk je wel?

1 2 ... 115 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.