Scorito-algemeen

1 2 ... 116 ... 606 607
Lassayd

Ruimte voor die 4 is niet het probleem maar meer of je daardoor bij de rest van je team veel concessies moet doen.

Ajvenema

'@frank, hmm, opzich niet zo gek gedacht. Aan de andere kant gaan er natuurlijk gewoon jongens geblesseerd raken/tegenvallen, en dan is je spoeling wel extreem dun.

Lassayd

'@frank: je kunt ze bij blessures en schorsingen zeker nodig hebben. Buiten de oefenrondes neem ik dat risico niet.

Lassayd

Zie mezelf nog niet staan bij de liefhebbers poule trouwens.

YungNikopolidis

'@frank ik doe precies hetzelfde als Lassayd. Tijdens proefrondes is het prima om 3x 500k te nemen, aangezien je een week later bij blessures/schorsingen toch weer kan wisselen. Dus ik raad het af, tenzij je natuurlijk de zogenaamde 500k pareltjes in je team hebt.

user26858

'@Lassayd

Dat is hetzelfde als mijn aanmelding bij de Forumpoule van de Vuelta, er moet eerst een ronde gespeeld worden. Ik heb niet het idee dat ik concessies hoef te doen, ik kan ‘iedereen’ gewoon opstellen.

@YungNikopolidis

Op de bank heb ik wel gewoon spelers van 1,5 miljoen, dus ik ben gedekt, tenzij een blessuregolf of feest van schorsingen ontstaat. Daarnaast neem ik graag een risico (zie Osaka).

@AJ

Ja, om schorsingen te voorkomen laat ik Beugelsdijk, Clasie, Hendrix en Immers maar thuis. Ik bestudeer nu de wereld der derde keepers!

Lassayd

'@Frank: oke dat wist ik niet. Dus als we begonnen zijn sta ik er pas tussen.

Waarom ga je voor een 3e keeper als ik vragen mag? Hoe kijken jullie tegen zoet en onana aan? Heb altijd het gevoel dat ik beter een goedkopere doelman kan pakken en voor dat geld een betere middenvelder of spits die regelmatig scoort.

user26858

'@Lassayd

Let wel, ik doe voor het eerst mee, dus ik weet niet of mijn tactiek werkt, maar deze keeper zit op de bank voor halve punten. Zo loop ik geen risico, want hij haalt altijd 0 punten. Mocht hij onverhoopt in mijn team team komen wegens een blessure of schorsing heb ik geen kans op minpunten omdat hij toch niet speelt.

Doet Kevin ook mee aan dit spel?

Ik heb Zoet als eerste keeper omdat hij vaak de nul houdt, maar ik snap wat je zegt. Voorhoede belangrijkst omdat zij de punten scoren. Je kunt altijd nog een goedkopere keeper van een subtopper opstellen in plaats van Top 3 zoals Bijlow, Eduardo, Jensen of Hahn. Zij houden ook af en toe de nul.

Pietje Precies

Leuk bedacht Frank, maar bijzonder onverstandig. Ook de slechte keepers scoren gewoon punten. Weliswaar niet zo veel, maar ver verwijderd van minpunten (dat zal hooguit af en toe een wedstrijdje gebeuren).

Lassayd

Ik heb die tactiek ook ooit gebruikt maar ga toch liever voor een 2e keeper die ook punten voor me pakt. En die ik af en toe ook in de basis zet tegen een gunstige tegenstander.
Ik doe voor de 2e keer mee maar had vorig jaar een uitstekend debuut met 99%. Speelde voorheen profcoach dat wel een beetje vergelijkbaar is.

user26858

'@Pietje

Ik zal er nog eens over nadenken, als debutant luister ik.

Hoeveel geef jij uit aan een tweede keeper en hoeveel punten levert dat in een seizoen op, gelet op het feit dat ze half meetellen?

@Lassayd

Dus mijn gedachte is bij jou al mislukt? 99% in je eerste jaar. Daar teken ik meteen voor.

Lassayd

Ik zou idd voor 2 keepers gaan die ook daadwerkelijk punten kunnen pakken. Ja was ik ook erg tevreden mee :)

Marsthinaikos

Die tactiek zou ik zeker niet proberen Frank, heeft niet zoveel zin.

Verder zie ik veel namen als Hunterlaar en RvP o.a. Dolberg is weer in training en die gaat ongetwijfeld spelen. Bij Feyenoord is Gio de gevaarlijke schakel. Waarschijnlijk is Toornstra weer de lul en zal Ayoub ook snel gaan spelen. Haps is weer in training dus voor 2M een prima gok. Bij Vitesse is er ook vel concurrentie, zeker met de komst van Musonda en Odegaard. Over Matavz zijn ze ook nog niet tevreden en onze Arabische vriend staat daar al te trappelen. Dus wat is wijsheid, kiezen voor de gevesitgde orde of toch een "goedkope" gok nemen. Afgelopen seizoen 99% en dat seizoen ervoor 100%. Soms moet je gokken en maar vooral goed inlezen:)

Pietje Precies

Weet ik nog niet Frank. Maar ook keepers van teams uit het rechterrijtje gaan ondanks weinig clean sheets en veel tegengoals toch 1000+ punten scoren over het hele seizoen (uitgaande van 100% score aka in de basis). Op de bank dus de helft daarvan.

hartstikkebedankt

Voor een half miljoen meer pak ik gewoon Eduardo waarschijnlijk, samen met Onana. Let wel, je reservekeeper zit altijd op de bank en nooit op de tribune

TomTriomfeertTour

KJH en RVP zijn inderdaad geen zekerheidjes, maar ik vind spelers als Berghuis en Lozano dan wel weer erg duur.

@frank, je moet echt rekening houden met blessures en andere tegenvallers. Ik twijfel om één 500k aanvaller(uit het noorden;)) te nemen, maar de rest van mijn team zal toch bestaan uit spelers van minimaal 1,5 miljoen. Ik zie op het moment nog geen interessante spelers die goedkoper zijn dan dat

Marsthinaikos

Die aanvaller uit het Noorden is waarschijnlijk de meest gekozen aanvaller :)

user26842

Het is bijna onmogelijk om chucky,tadic en hakim in 1 team te krijgen.

user26858

'@peun

Beetje bezuiningen en het lukt je. Is toch meesterlijk trio!

user26858

'@Tom

Die aanvaller uit het Noorden is hét koopje! Lekker banken achter Chucky Neres en Bergwijn.

TomTriomfeertTour

Kan jij je team delen?(A) Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je een normaal team kan bouwen om zoveel dure spelers hehe. Ik zou ook graag die aanval hebben, maar dat zit er gewoon niet in.

TomTriomfeertTour

Wat denken jullie trouwens van de gokjes Gutierrez en Ayoub?

user26858

'@Tom

Voorlopig: Zoet Vd Heyden Botteghin Schwaab Ziyech El Khayati Tadic Ayoub Bergwijn Lozano Neres.

Het is een team in progress, nog een paar dagen om te sleutelen.

Lassayd

Veel Feyenoord spelers Frank en die zijn nog niet echt puntenpakkers dit seizoen. Ik zou een van de 2 verdedigers vervangen voor bijv een az verdediger. Persoonlijk vind ik Ayoub een te groot risico.

TomTriomfeertTour

Daar ben ik het wel eens met Lassayd, maar ik vind alle feyenoordspelers lastig. Als feyenoordaanhanger voel je je toch verplicht om er minimaal 2 of 3 mee te nemen:P. Ik probeer zelf eigenlijk altijd de regel aan te houden dat er per linie niet meer dan één speler per club in mijn team mag.

1 2 ... 116 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.