'@Lassayd
Dat is hetzelfde als mijn aanmelding bij de Forumpoule van de Vuelta, er moet eerst een ronde gespeeld worden. Ik heb niet het idee dat ik concessies hoef te doen, ik kan ‘iedereen’ gewoon opstellen.
@YungNikopolidis
Op de bank heb ik wel gewoon spelers van 1,5 miljoen, dus ik ben gedekt, tenzij een blessuregolf of feest van schorsingen ontstaat. Daarnaast neem ik graag een risico (zie Osaka).
@AJ
Ja, om schorsingen te voorkomen laat ik Beugelsdijk, Clasie, Hendrix en Immers maar thuis. Ik bestudeer nu de wereld der derde keepers!
'@Frank: oke dat wist ik niet. Dus als we begonnen zijn sta ik er pas tussen.
Waarom ga je voor een 3e keeper als ik vragen mag? Hoe kijken jullie tegen zoet en onana aan? Heb altijd het gevoel dat ik beter een goedkopere doelman kan pakken en voor dat geld een betere middenvelder of spits die regelmatig scoort.
'@Lassayd
Let wel, ik doe voor het eerst mee, dus ik weet niet of mijn tactiek werkt, maar deze keeper zit op de bank voor halve punten. Zo loop ik geen risico, want hij haalt altijd 0 punten. Mocht hij onverhoopt in mijn team team komen wegens een blessure of schorsing heb ik geen kans op minpunten omdat hij toch niet speelt.
Doet Kevin ook mee aan dit spel?
Ik heb Zoet als eerste keeper omdat hij vaak de nul houdt, maar ik snap wat je zegt. Voorhoede belangrijkst omdat zij de punten scoren. Je kunt altijd nog een goedkopere keeper van een subtopper opstellen in plaats van Top 3 zoals Bijlow, Eduardo, Jensen of Hahn. Zij houden ook af en toe de nul.
Ik heb die tactiek ook ooit gebruikt maar ga toch liever voor een 2e keeper die ook punten voor me pakt. En die ik af en toe ook in de basis zet tegen een gunstige tegenstander.
Ik doe voor de 2e keer mee maar had vorig jaar een uitstekend debuut met 99%. Speelde voorheen profcoach dat wel een beetje vergelijkbaar is.
'@Pietje
Ik zal er nog eens over nadenken, als debutant luister ik.
Hoeveel geef jij uit aan een tweede keeper en hoeveel punten levert dat in een seizoen op, gelet op het feit dat ze half meetellen?
@Lassayd
Dus mijn gedachte is bij jou al mislukt? 99% in je eerste jaar. Daar teken ik meteen voor.
Die tactiek zou ik zeker niet proberen Frank, heeft niet zoveel zin.
Verder zie ik veel namen als Hunterlaar en RvP o.a. Dolberg is weer in training en die gaat ongetwijfeld spelen. Bij Feyenoord is Gio de gevaarlijke schakel. Waarschijnlijk is Toornstra weer de lul en zal Ayoub ook snel gaan spelen. Haps is weer in training dus voor 2M een prima gok. Bij Vitesse is er ook vel concurrentie, zeker met de komst van Musonda en Odegaard. Over Matavz zijn ze ook nog niet tevreden en onze Arabische vriend staat daar al te trappelen. Dus wat is wijsheid, kiezen voor de gevesitgde orde of toch een "goedkope" gok nemen. Afgelopen seizoen 99% en dat seizoen ervoor 100%. Soms moet je gokken en maar vooral goed inlezen:)
KJH en RVP zijn inderdaad geen zekerheidjes, maar ik vind spelers als Berghuis en Lozano dan wel weer erg duur.
@frank, je moet echt rekening houden met blessures en andere tegenvallers. Ik twijfel om één 500k aanvaller(uit het noorden;)) te nemen, maar de rest van mijn team zal toch bestaan uit spelers van minimaal 1,5 miljoen. Ik zie op het moment nog geen interessante spelers die goedkoper zijn dan dat
Daar ben ik het wel eens met Lassayd, maar ik vind alle feyenoordspelers lastig. Als feyenoordaanhanger voel je je toch verplicht om er minimaal 2 of 3 mee te nemen:P. Ik probeer zelf eigenlijk altijd de regel aan te houden dat er per linie niet meer dan één speler per club in mijn team mag.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.