Scorito-algemeen

1 2 ... 13 ... 606 607
DeNescafe

Falkenburg ipv Johnson overigens waarschijnlijk, mooi balen.

Jori

Wow, opmerkelijk. Mahi toch de speler met de grootste waarde voor FC Groningen. Maar is inderdaad ook door de club bevestigt (https://www.fcgroningen.nl/nieuws/disciplinaire-straffen-voor-mahi-en-idrissi/2)

Zal wel een transfer willen forceren. Was al niet blij dat hij niet naar Fulham mocht afgelopen zomer.

Pietje Precies

Ik heb Mahi... pakte voorlopig best leuk uit. Lijkt me dat ze er met hem maandag wel uitkomen, is veel te belangrijk voor ze..

Jori

Maar betwijfel zeker of hij volgende week mee speelt. Iemand uit de selectie gooien, trainingsverbod opleggen, ook niet bij jong mee laten doen en dan 3 dagen later helemaal welkom heten zou niet bepaald sterk overkomen.

Maar Mahi heeft spijt betuigd, is de beste speler en geloof ik aflopend contract, dus voor een transfersom en voor het team moeten ze het wel snel en slim oplossen. Ze hadden beter iemand anders uit de selectie kunnen gooien, ze waren volgens mij vooral op zoek naar een groot schok effect

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Ja, precies. Mooi dat ie al paar keer spijt heeft betuigd. Kan hem volgende speelronde goed gebruiken. In de winterstop ruil ik hem wellicht maar in. Wat dat betreft snakt mijn selectie wel naar de winterstop.

DeNescafe

'@Pietje, Dessers toch gebankt afgelopen weekend. Benieuwd wat ten Hag volgende week doet na zo'n verlies, zal die wéér doorwisselen? Ik denk dat ze 't volgende week weer mogen laten zien

Pietje Precies

Ja, maf. Görtler heeft tot nu toe maar weinig laten zien als je het mij vraagt.

Starlynk

Pffft Bahebeck achillespees gescheurd... Van +1 miljoen naar -1 miljoen.. lekker zo na Vejinovic ;) Ach weet ik ik iig al 2 tribunespelers tot de winterstop! Scheelt weer nadenken!

Laatst gewijzigd
Jori

Görtler is normaal gesproken zo'n spits die de bal vast houdt, doorkaatst en scorend vermogen wat laag ligt.
Vreemd om juist zo'n spits te gebruiken in combinatie met een wat statischer middenveld (strieder, Emanuelson en bijv. Van de Streek op de bank)
Ook lijkt Labyad zijn goede vorm van begin seizoen kwijt, wat resulteert in een boel minder kansen voor FC Utrecht. Dan vervolgens al die verdedigende mutaties terwijl je linksachter kwestbaar blijft en je een centrale verdediger achterin hebt, die eigenlijk middenvelder is. Ten Hag lijkt het een beetje kwijt, maar heeft ook wel veel pech met bijv. Troupee

Mahi er iig 1 week niet bij (individueel trainen en maatschappelijk meelopen bij wat stichtingen), maar gezien de straf geaccepteerd is, zal het ook waarschijnlijk daarbij blijven.

Bahebeck is nog niks officieels bekend volgens mij (ze weten nog geen eens of het de enkel of achillespees is?), dus benieuwd waar je deze informatie vandaan hebt? EDIT: Zie inderdaad een bericht van Algemeen Dagblad, maar staan enkel vermoedens in. Wel erg suggestief geschreven van het AD

Laatst gewijzigd
Starlynk

Twitter van Scorito.. Maar zie idd niks op de site van FC Utrecht, dus hopelijk valt het nog mee...

DeNescafe

Mooi balen idd, scheelt weer een deel extra budget in de winter.

Zal wel waar zijn overigens, reden dat Utrecht zwijgt heeft wss te maken met de huurovereenkomst, hoe ze daar nu mee om willen gaan etc. Desalniettemin, kleine sprankeltje hoop dat 't niet zo (erg) is

Starlynk

Inmiddels ook door FC Utrecht bevestigd dat Bahebeck voor een lange periode uitgeschakeld is..

DeNescafe

Zure bedoeling. Van Mahi lijkt ook langduriger dan gedacht http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=315711

Pietje Precies

Dwazen. Had hem dan gewoon van de zomer verkocht.

Pietje Precies

Aii, enkele foutieve selectiekeuzes beginnen me nu echt wel op te breken.

Edit, 1-2 AZ (met goals van Til!) redt gelukkig mijn weekend.

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@Pietje: en Mahi ook weer in de selectie opgenomen ;)

Voor mij een prima weekend met Lozano als kopman en ook bij Match Duel de top 10 weer ingeslopen. Had nog iets mooier kunnen zijn zonder die goal van Til in de 90e minuut (had 1-1 daar ;)), maar daar klagen we niet over. Het is erg jammer van de blessures van Vejinovic en Bahebeck, en daarnaast ook Dumic en Seuntjens hun basisplekken verloren. Die laatste twee zaten er wel in, maar die eerste twee zijn gewoon brute pech. Daarom doe ik niet mee om de top notering, maar daar kan ik wel mee leven in mijn eerste seizoen. Met name op het middenveld heb ik het laten liggen, maar dat vond ik vooraf ook de lastigste linie. Wel veel geleerd iig!

Snak naar de winterstop!

Pietje Precies

Ja, hopelijk gaat die weer gewoon spelen. Kan ik wel gebruiken. Lozano is helaas de speler die ik het hardste mis. Heeft me in de voorbereiding wel een paar maal flink geholpen, maar daarna heb ik hem helaas gepasseerd. Dit jaar presteren wingers (helaas) gevoelsmatig relatief goed.

Ja, wat dat betreft is het wel zuur dat je tussentijds geen wijzigingen kunt aanbrengen. Nu mis jij een flinke poos 2 spelers en dalen ze vermoedelijk ook nog eens in waarde (waar ze anders misschien wel beide waren gestegen).

StonedCamel

Ik dit weekend ook een redelijke score, helaas de keuze gemaakt voor van Ginkel ipv Lozano als kopman, van Ginkel kan ik echter ook niet echt over klagen tot nu toe, en je kunt niet altijd goed zitten.

@Starlynk: heeft Til er maar mooi voor gezorgd dat ik nu nog precies boven je sta, ik had 1-2 :) (op Scorito verschuil ik mij onder het alias WousBlaster)

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@stonedcamel: ja jij niet alleen.. de hele top 4 in de Wielerflits poule had daar 1-2, dus die goal van Til heeft me 256 punten gekost in de stand en nog 80 punten extra t.o.v. nr 1 en 2 die Til ook in hun team hadden :D Zat mezelf al rijk te rekenen, maar helaas ;)

Zadelpen

Ik ben reeds in trainingskamp voor het voorjaarsklassiekerspel. De verwachting is dat ik daar een bekertje scoor.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Nu al in trainingskamp voor het voorjaarsklassiekerspel?! We krijgen eerst nog het WK darts hoor! :p

Helaas wel via het tennisprincipe zie ik.... De Formule 1 opzet lijkt me dan wel weer best grappig!

DeNescafe

Komend weekend is een cruciaal weekend voor mijn team. Waar de meeste toppers speler/spelers van Zwolle hebben, heb ik er helaas geen en wel drie van Vitesse. Derop en der over? I hope so...!

Pietje Precies

Ik wil graag een 2-2 met goals van Serero en Dekker bestellen. En een pak gele kaarten ;)

Laatst gewijzigd
DeNescafe

Het moment dat Serero weer eens gaat scoren kan me niet snel genoeg komen, dat gun ik 'm van harte. Top spelertje. Kans is groot dat dat nog minimaal een seizoen gaat duren though haha

Jori

wel opmerkelijk dat scorito de assist van Labyad op Venema nog steeds niet heeft verwerkt. scheelt me nog 80 punten.

Verder is mijn achterhoede wel heel erg fc knudde materiaal. Jones, Diks, Paal zijn echt dramatische keuzes gebleken, terwijl Dumic nog niet geworden is wat ik had gehoopt. Buttner doet het redelijk en de spelers waar ik momenteel echt blij mee ben, zijn Boer en V Polen.
Wordt zelf ook helemaal kriebel van Ten Hag die elke wedstrijd zijn basis weer omgooit

Laatst gewijzigd
1 2 ... 13 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.