Scorito-algemeen

1 2 ... 156 ... 606 607
kevinraar

Mij team is
Hamilton
Verstappen
Gasley
Raikonnen
Saiz
GrosJean
Stroll
Russel

BrackenRidgeCycling

Volg al meer dan 10 jaar geen F1 meer, mijn team is Vettel, Verstappen, Bottas, Kimi, Hulk, Grosjean, Gio and Kvyat.

Mr10B

Volgens mij heb ik exact hetzelfde team als ab

Threeohthree

Hier ook Vettel, Leclerc, Bottas, Kimi, Hulk, Magnus, Gio, Kvyat.

fmvbeest

Hehe zie mijn team al een paar keer voorbij komen hier bij ab, mr10b en 3oh3. was te verwachten

BrackenRidgeCycling

Grosjean 5x140 punten, wat moet hij doen dan? uitrijden toch of niet?

dvansteenis

'@bracken nee deze punten staan vast (1x 140 voor grosjean). Race uitslag krijg je weer opnieuw punten. Als hij je 1e kopman (x5) is en eindigt hetzelfde als nu in de kwalificatie, krijg je 5x 140=700 pnt

Jori

Hier verstappen en grosjean ipv bottas en magnussen. Stroll ook nog overwogen vanwege constantheid, maar uiteindelijk voor ferrari motor van alfa gekozen.

Kwali valt me wel tegen (raikkonen, hulk, maar vooral kvyat)

JapieJapo

Ik heb ook het team van Ab en co... twijfelde wel om Grosjean te pakken maar die vliegt wat vaker de baan af.
Middenmoot zit zeer dicht op elkaar behalve de 3 topteams en Williams. Snap echt niet de keus voor een Williams coureur.
Hamilton is met deze uitslag een betere keus dan Vettel alleen had je dan bijna geen keus meer in B en C groepen. Hamilton 1 miljoen goedkoper had meer interessante opties opgeleverd.

BrackenRidgeCycling

'@dvansteenis wat als tie 7e of lager eindigt? kan het niet ergens vinden bij uitleg?

heb t gevonden , is ook niet zo makkelijk meer in het nederlads haha

Laatst gewijzigd
user26813

Renault valt tegen dus als dat zo blijft was ricciardo een slechte keuze. Ook Kvyat niet goed in Q2 terwijl hij in Q1 redelijk was. Zit redelijk dicht op de top dus captain keuzes worden interessant

Starlynk

Hier gekozen voor:

Vettel (A)
Bottas ( B )
Leclerc ( B )
Magnussen (C)
Raikkonen (C)
Grosjean (C)
Stroll (D)
Kvyat (E)

2x Haas dus. Eigenlijk speciaal voor Australië omdat ik dacht dat je na elke race weer kon wisselen zoals vorig jaar en bij Topcoach..... Oepsie :p Maar goed, dan maar punten pakken in Melbourne en fingers crossed voor de volgende 3 races.. Eigenlijk perfecte kwalificatie voor mij, behalve dat Stroll Q1 niet doorkwam, maar desalniettemin een mooie 1e plek in de WF poule! Met Norris ipv Stroll had ik zelfs 1e algemeen gestaan, maar goed, dat had niemand kunnen voorspellen (behalve 1 persoon blijkbaar :D)

Laatst gewijzigd
Mr10B

Hmm ik dacht ook dat ik na Australië weer mocht wisselen. Achja ansich tevreden met m'n team.

arturo

Redelijke start, 750 p met

Vettel
Bottas
Verstappen
Grosjean
Raikkonen
Hulkenberg
Giovinazzi
Kvyat.

Renault off the pace lijkt het. Niet verwacht.

Pietje Precies

Vettel
Leclerc
Bottas
Grosjean
Hulkenberg
Raikkonen
Stroll
Kvyat

Gasly of Giovinazzi had ook gekund om van Raikkonen een Ricciardo te maken. Matig spelleke.

aborah

Uiteindelijk toch gekozen voor Hamilton, denk dat Mercedes toch weer gaat domineren. Om die 2 miljoen vrij te maken heb ik Leclerc en Magnussen gewisseld voor Gasly en Grosjean. Omzetting pakt tot nu toe verkeerd uit door 16e plek Gasly, maar denk dat keuze nog steeds wel goed kan uitpakken. Twijfel of ik Grosjean factor 5 durf te geven.

Hamilton
Bottas
Gasly
Grosjean
Räikkönen
Hülkenberg
Giovinazzi
Kvyat

Ajvenema

'@aborah, check Grosjean zn geschiedenis in Australië maar eens🤓

kevinraar

slecht begin met maar 544 punten

aborah

Haha, ja ik weet het. Vorig jaar had ik hem ook als captain. Maar het moet toch weer is een keertje goed gaan, maar blijft een groot risico. Hij kent ieder geval inmiddels elk stukje van binnen en buiten :)

Matt89

Huh? Mag je na de 1e ronde niet gewoon wisselen dan? Dat mag toch tm race 4?

Imbatido

Hoelaat was de deadline eigenlijk? Ik wilde vanochtend voor de kwalificatie mijn team aanpassen maar toen kon ik niet meer bij mijn teamselectie komen. Nu zit ik met Sainz helaas.

Threeohthree

Gisteravond 23 uur.

Imbatido

Ok, rare deadline. Meestal kan je bij Scorito een team maken tot de start van een etappe/wedstrijd, dus ik was er blind vanuit gegaan dat dat nu ook wel het geval zou zijn.

Ajvenema

Even scherp nu Imbatido! Had je anders norris gepakt? Denk dat het zomaar kan dat sainz over 4 races een prima keuze is gebleken trouwens...

Threeohthree

'@Imbatido: Vond het ook wat raar, had graag de derde training afgewacht, maar goed kunnen gelukkig na 4 races nog wisselen.

1 2 ... 156 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.