Scorito-algemeen

1 2 ... 163 ... 606 607
Wimbo

Heb ook de twee Haasjes, Grosjean ook met tegenzin.
Was eigenlijk na de eerste 4 GP's klaar met hem maar kon moeilijk om hem heen, Hamilton maakt nl deel uit van mijn team.
Moet stappen maken, gok op afwijkend team maar dat is afwachten.
Hamilton, Bottas, Verstappen, Magnussen, Grosjean, Sainz, Giovinazzi, Albon moeten het voor nu doen.

raymankapeens

Grosjean zowaar gefinished

Drollema

Dat is altijd een meevaller inderdaad.

Jori

Alle winden zijn weer gedraaid:
nummer 1 rondescore in de WF-poule voor F1 (vind het spel nog steeds 3x niks, al is het wel leuk dat Grosjean toch puntjes waard is), waar hebben we het over?! Monaco wordt wel lastig zonder red-bull en met ferrari's en haasjes.

Topcoach inmiddels 30% geklommen sinds winterstop (van 65% naar 95%), met juiste diepte-investeringen (Bergwijn, Angelino, Dumfries, Tadic, Ziyech, Blind) en pareltjes als Mlapa, Isak om budget te sparen.

België bak ik ondertussen niks meer van, zoveel als dat mijn Brugge spelers worden gerouleerd, veel blessures achterhoede en een knipperlicht relatie Emond-Carcela-Preud'Homme

Threeohthree

Ff iets voorleggen:

Ik stond vorige week 8 punten voor op de nummer 2 in mijn sub-poule. Deze week scoor ik 1201 punten en de nummer 2 scoort 1269. Hoe kan het dat hij alsnog 400 punten uit loopt?

Ik had hem sowieso verloren mbt tot die 68 punten maar zie het verder even niet. Ook weinig geslapen dus daar kan het ook aan liggen :p.

Edit: Nvm.

"Er is iets misgegaan tijdens de berekening van de punten voor TopCoach. De scores van de voorlaatste speelronde zijn niet meegenomen in de berekening. We werken aan een oplossing!"

Laatst gewijzigd
Harry83

Ik ben 2e geworden in scorito algemeen, kom 106 punten tekort voor de 1e plek....als Luuk de Jong die goal niet had gekregen tegen Willem2 dan was ik eerste geworden want toen had de nummer 1 hem aanvoerder. Uiteraard wel zeer tevreden met dit seizoen.

Valvuillerdemoz

Dat is dan toch wel zuur Harry83! Tweede worden door een Var-beslissing. Maar het blijft wel een tof resultaat natuurlijk.
Zelf 156e geworden, en mijn eerste gouden bekertje binnengehaald! En dat na 6 jaar meedoen! Het was een mooi seizoen.

hartstikkebedankt

66e algemeen bij Topcoach, wel zo ongeveer het maximaal haalbare. Jammer dat ik vandaag Luuk de Jong als captain had gekozen ipv Tadic maar dat middelt allemaal wel weer uit. Na eerder eens een 20e plek -toen nog met iets van 120.000 deelnemers - toch weer een mooie positie behaald terwijl ik in de winterstop geloof ik nog rond 92 procent stond

Laatst gewijzigd
Tourminator

Telt het WK voor vrouwen mee met de Scorito index?

raymankapeens

Iemand heeft bedacht dat WK vrouwen 2019 voor je index meetelt ipv WK2018 zo te lezen

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Tennis staat ook weer online

Starlynk

Weer terug van vakantie, dus gelijk maar ff wat WF forum subpouletjes voor de nieuwe spellen geopend voor de geinteresseerden:

WK dames:
https://www.scorito.com/wk-poule/wk-dames-2019/wielerflits-forum-poule?code=985d0bd0-0250-40f3-98e7-c5cbdcf11661

Roland Garros:
https://www.scorito.com/tennis-manager/roland-garros-2019/wielerflits-forum-poule?code=5dfc7976-890e-4778-aba2-b95dfaae6e70

Starlynk

Topcoach is ook weer afgelopen trouwens. Hoe heeft iedereen gepresteerd?

Hier bij NL uiteindelijk 391e geworden (net >99% bekertje). Had nog wel hoger kunnen zijn als ik niet als PSV-fan geweigerd had om Tadic captain te maken in de laatste 5 competitierondes :p Heb het ff uitgerekend, maar als ik gewoon Tadic captain had gemaakt was ik in de top 100 geëindigd.. Ach, prima ;)

Bij Topcoach BE uiteindelijk 19e geworden, ondanks dat ik de laatste speelronde vergeten was een opstelling en voorspelling te maken.... oeps! Wesley gefeliciteerd met de eindoverwinning daar!!

Bij Match Duel NL was ik een beetje afgezakt vanwege verminderde interesse, maar sta nu 23e, dus gewoon ff dat bekertje binnenhalen in de laatste weken. Bij Match Duel BE is het nog ongekend spannend want sta nu gedeeld 1e met allebei 21.072 punten... Ben heel benieuwd hoe die ontknoping gaat uitpakken!

Over dat verschrikkelijke GP spel wil ik het niet eens hebben :p

Ab Normaal

'@Starlynk
Psv fan? Valt me een beetje tegen. Dacht dat je van voetbal hield ;)

Ik ben topcoach geëindigd op de 119e plaats, 99,7%.
Maar ik blijf er bij dat ik het niet zo’n leuk spel vind.
Als je veel pech hebt ben je de pineut. Er is maar één moment om in te grijpen en dat vind ik te weinig.

Starlynk

hahaha sorry Ab, het is me met de paplepel ingegoten! ;)

Ab Normaal

Blijven nadenken Starlynk, zelf blijven nadenken...
Ik ben geboren in Eindhoven en mijn vader was voor Psv. Desondanks....

JimKro

Mijn Topcoach was niet fantastisch dit jaar. Ik had na de eerste seizoenshelft het idee dat ik goed op schema zat voor een bekertje, ik stond toen rond de 97%. Maar in plaats van verder te stijgen werd het vooral een daling en ik ben uiteindelijk op 93% geëindigd.

Ik had denk ik net iets te weinig extra budget in de winterstop, mede ook doordat Pereiro werd gepasseerd. Daarnaast vielen de resultaten van Idrissi en Linssen tegen voor wat je op basis van hun statistieken kon verwachten. Spelers die ik als net iets te duur inschatte, zoals El Khayati, Til en Isak scoorden dan juist erg goed en werden door veel mensen gekozen.

Met Matchduel was mijn doel om in de 99% te eindigen en dat gaat naar alle waarschijnlijkheid lukken, sta nu op 99,5%. In totaal maar één keer vergeten een ronde in te vullen :p

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@Starlynk: Thx, dit heeft mij grote voldoening om Topcoach BE te winnen, rekening houdend dat ik de eerste seizoenshelft amper 48 miljoen kreeg dus op zoek moest naar goedkope pareltjes. Ook bij de start van de playoffs stond ik nog op de 12e plaats dus als je die zaken optelt heb ik het zeker niet gestolen denk ik.
Succes in de resterende ronden van MD BE, zal een mooie strijd zijn met Thijmen, die net als ik in de flitswiel-app zit :-)
Dat de beste moge winnen!

Topcoach NL heb ik afgesloten op 90,6%, wat zeker niet slecht is voor mijn eerste jaar dat ik dit speel en als Belg zijnde.
MD NL sta ik voorlopig 22e, MD BE 19e

Laatst gewijzigd
bakfiets

Ik ben op 96,7% geëindigd met topcoach nl. In belgie niet meegedaan. laatste ronde teruggevallen vanuit 97%. Ik heb de tweede speelhelft gegokt op 4 man van AZ. Mijn prestaties met de top hingen heel erg af van de prestaties van az. En dat was nogal wisselvallig. Ook van persie viel bij iets tegen. Wel mn hoogste score ooit met topcoach. Dus tevreden.

BarryE1

'@JimKro "net te duur" hangt natuurlijk vooral van je referentiekader af, want El Khayati en Til waren 3,5 miljoen maar Isak "slechts" 1,5 miljoen. Isak was potentieel de spits van Willem II, terwijl de voormalige spits Sol 3,5 miljoen was. In dat perspectief was Isak goedkoop. Voor een speler waarvan je nog niet direct weet wat je er van kan verwachten is het wellicht wel duur, of een duur gokje.

arturo

Nogmaals van harte Wesley met Topcoach BE, Starlynk ook weer goed op dreef zie ik met Matchduel, mooi man. Zelf ben ik bij Topcoach BE op 98% geëindigd. Topcoach NL op plek 375, 99.1%. Ben wel benieuwd naar de loting bij Roland Garros, ik wacht even met het invullen van de spelers. Tennis spel blijf ik lastig vinden om te voorspellen. Idem voor WK-dames, dat wordt inlezen...

raymankapeens

Iemand nog dark horse tips voor Roland Garros? ;-)

Ab Normaal

Hangt van de loting af.
Ik weet er wel één, maar als die Nadal loot...

Keshi

Haha Ab, die denk ik ook. Heb hem er alvast maar ingeklikt voordat ik vergeet dat ik hem bedacht heb.

Platje

Heb ook 2 relatief jonge mannen in het vizier maar 1 moet er nu in de 2e ronde (en evt ronde daarna) tegen een oudere (in het verleden topspeler).. weet nog niet of ik dit aandurf

De andere komt in ronde 3 tegen 1 van mijn favorieten..

1 2 ... 163 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.