elke categorie vind ik wel te doen, behalve de D-categorie bij de dames, daar heb ik wel 10 op de longlist staan.
Vooraf zekerheidjes door geplaatste status mogen in de 3e ronde direct aantreden tegen wereldtop, spannende talenten die ook enkel een moeilijke loting hebben en juist mensen die je minder schat hebben maar wel met een betere loting
Pfoe lekker dan.. Dacht dat ik een goudmijntje had, aangezien ie maar 32% gekozen was, maar het tegenovergestelde dus...
Overigens kwam ik er zaterdagavond laat pas achter dat het toernooi al zondagochtend begon........ Dus heb maar ff snel wat in elkaar geflanst.. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken ;)
'@Starlynk: ik vind het vooral heel raar dat ze RG al laten meetellen, velen hebben zelfs nog geen enkele captain gehad in de eerste ronde. Had nu juist een flinke stijging van 20% te pakken bij zowel de Giro en F1 ten opzichte van vorige week, moet RG gaan dwarsbomen terwijl ik nog geen enkele speler/speelster kwijt ben. Volgende week gaan we beter overzicht krijgen!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.