Scorito-algemeen

1 2 ... 165 ... 606 607
JesperRenrad

'@Starlynk, zag je al ja. Ook vorig jaar een matige RG? Ik zelfde sprongetje - nu 5 :)

Starlynk

Ja, vorig jaar 44,5% op RG, nu op 94,9% omdat ik Berrettini als captain had bij de mannen, maar dat zegt idd nog niks. Kan volgende week weer compleet anders zijn. Heb sowieso nog wel ruimte voor verbetering met een 39,1% score op Wimbledon en 77,1% op EK/WK. Nu nog hopen dat het geluk in het GP-spel me een beetje toe gaat lachen..

JesperRenrad

Oe, dan ga je nog hard klimmen ja! Ik had vorig jaar 100% met F1 en nu een paar keer pech. Denk dat de vijfde plek ook wel even de max is voorlopig in het algemeen. Aankomende spellen steeds ruime 90%.... Vooral Tour gaat zo lastig worden om de wielerindex 1 vast te houden.

En wat betreft RG, ik ben bang dat ik net als jij nog wel een stukje dalen zal als we verder in het spel komen. Auger is al naar huis zonder te spelen :S

We gaan het zien, blijft leuk dat Scorito! :)

JesperRenrad

En hop,

Kvitova ook teruggetrokken. Ben nu 2 spelers kwijt zonder dat ze gespeeld hebben...

DKrikk

Dan ben ik er ook al 2 kwijt haha.

Zonde dat het wel mogelijk is je captain te wijzigen tot de wedstrijd start, maar dat het niet mogelijk is in de eerste ronde nog 'uitvallende' spelers te vervangen door spelers die nog niet gespeeld hebben.

Ab Normaal

'@DKrikk
Inderdaad.
Verbeterpuntje dus voor Scorito. Is ook niet oneerlijk vind ik.

Starlynk

hahaha ja hier ook Kvitova en Auger.. die crash van de Scorito Index zie ik al weer aan de horizon verschijnen!

Rad

Hier ook beide.. man man man

Platje

Het probleem met het vervangen van uitvallende spelers is dat het schema ook wordt 'beinvloed' waardoor je wellicht een voordeel kan behalen op iemand anders

hartstikkebedankt

Eens met Platje, de voorgestelde 'verbetering' lijkt me ook weer ongewenste situaties opleveren. Bovendien kun je dan in theorie ook iemand kiezen die in ronde 1 nog niet in actie is gekomen terwijl zijn/haar tegenstander in ronde 2 al bekend is (en wellicht zelfs voortkomt uit een verrassing in ronde 1).

Jori

Reserve spelers lijken me hier ideaal: spelers die de plek innemen, mocht jouw speler toch niet starten. Ligt het qua deadlines ook makkelijk vast, geen ingrijpende verandering en je had nu toch wel veel spelers kunnen redden met FAA en Kvitova, terwijl je niet kan profiteren van voorkennis

JesperRenrad

Met Jori eens. Echter moet je wel veel reserves kiezen (elke categorie voor zowel mannen als vrouwen). Maar het zou een boel frustratie voorkomen.

hartstikkebedankt

Juistem, de optie zou (vrijblijvend) kunnen worden ingebouwd

Jori

ik zal vanavond kijken of ik scorito kan mailen met het idee, lijkt me dat ze hier ook wel voor open zullen staan voor het volgende toernooi.

Geplaatste spelers gaan er trouwens hard uit:
Basilashvili, Cecchinato, FAA, Pliskova, Görges, Kerber, Wozniacki

Momenteel nog geen enkele in mijn team daaran, afgezien van FAA. Maar zou wel weer eens een enorm verrassend toernooi kunnen worden.

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@Jori: Pliskova alleen de slechte he ;) Die was niet geplaatst.

Ik had wel Cecchinato helaas. Was een beetje een gokje, maar er zat weinig overtuigends tussen de C-mannen.

Jori

Ook de goede, gaat er meer om dat de schema's volledig open liggen en er straks weer een Pavlyuchenkova of Collins doordendert naar de halve finale ofzo :p

EDIT: fail, ik bedoelde Kvitova, geen Pliskova

C-mannen waren inderdaad 2 musten vooraf: Schwartzmann en Monfils
daarna was het niet best, uiteindelijk maar gegokt op Pouille. Dramatisch in zijn voorseizoen gravel, maar toen wist hij nog niet dat hij geselecteerd zou worden voor team Jori ;)

EDIT2: Qua schema lijkt bijvoorbeeld ineens Buzarnescu makkelijk 4e ronde in het 2e kwart te kunnen halen, terwijl die voorheen 3e ronde redelijk doodlopend was met Kvitova.
4e kwart al helemaal grappig zonder Wozniacki en Görges straks: in de 4e ronde staat daar dus Kanepi, Koedermetova, Dijas, Lepchenko, Shuai of Albié

Laatst gewijzigd
Gerardv

Cecchinato heeft één keer de halve finale gehaald op Roland Garros en verder elke keer in de eerste ronde uitgeschakeld op een Grand Slam. Door Roland Garros van vorig jaar stond hij zo hoog, maar na dit resultaat zal hij een behoorlijke val maken in het klassement. Op de live ranking staat hij nu 38ste.

Starlynk

Ja, ik had ook liever een extra D-man dan Cecchinato gehad, maar dat mag helaas niet van Scorito :p

Had idd ook Schwartzman (die ook maar net door is) en Monfils meteen en die 3e man hoefde ik allemaal niet zo nodig. In dat stukje van het schema van Cecchinato en Schwartzman schatte ik de grootste kans dat een C-man de 4e ronde zou halen, dus daarom hem maar genomen tegen beter weten in.

Bautista ook interessant, maar mogelijke 3e ronde tegen Fognini. Pouille ook interessant maar mogelijke 3e ronde tegen Khachanov. Dat zijn 2 van mijn B-mannen, dus tsja... Tsonga zie ik niet winnen van Nishikori in de 2e ronde.. Goffin eerste 2 rondes makkelijk, maar dan Nadal.. etc. etc.

Laatst gewijzigd
Jori

ja, Pouille vond ik dan nog de leukste gok, zat in AO ook mee met hem en kan alle kanten met hem op. Cecchinato leek meest degelijke gok

Iemand enig idee wat Medvedev aan het doen is? die wint opeens nog maar 1 van de laatste 7 games, daarvoor leek hij heerlijk makkelijk te gaan winnen. Nvm, die is out met een blessure, jammer

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Medvedev doet een medvedevje...
Ik heb hem trouwens ook, shit

Ab Normaal

Monfils een must have? De man van glas.
Als ie fit blijft is ie prima. Maar is vaker geblesseerd dan fit.
Ik heb gegokt op Tsonga. Als ie zijn vorm hervind kan het een gevaarlijke klant zijn.

Starlynk

Nou, nou, must have is een groot woord Ab :p voor mij was geen een van de C-mannen vooraf een must have, maar er zal er vast wel weer eentje tussen zitten ;) Wie weet is het Tsonga of Carreno-Busta die opeens in een flow komen en hun vorm hervinden, maar misschien ook niet :p

Ab Normaal

'@Starlynk
Jori vond Monfils een must have.

Jori

En vind het nog steeds, stak gewoon boven de andere c-keuzes uit. Geen ongunstige loting, erg goed op gravel en door de blessures staat hij ook lager op de ranglijst als dat hij kan spelen. Hij lijkt gewoon helemaal fit, al zie je hoe weinig het betekent in dit toernooi. Al had ik nu ook wel graag De Minaur gehad :p Tsonga ga je wel vanuit dat hij Nishikori verslaat, dat zie ik ook niet zo snel gebeuren

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Querrey ook opgegeven.

1 2 ... 165 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.