Ja, vorig jaar 44,5% op RG, nu op 94,9% omdat ik Berrettini als captain had bij de mannen, maar dat zegt idd nog niks. Kan volgende week weer compleet anders zijn. Heb sowieso nog wel ruimte voor verbetering met een 39,1% score op Wimbledon en 77,1% op EK/WK. Nu nog hopen dat het geluk in het GP-spel me een beetje toe gaat lachen..
Oe, dan ga je nog hard klimmen ja! Ik had vorig jaar 100% met F1 en nu een paar keer pech. Denk dat de vijfde plek ook wel even de max is voorlopig in het algemeen. Aankomende spellen steeds ruime 90%.... Vooral Tour gaat zo lastig worden om de wielerindex 1 vast te houden.
En wat betreft RG, ik ben bang dat ik net als jij nog wel een stukje dalen zal als we verder in het spel komen. Auger is al naar huis zonder te spelen :S
We gaan het zien, blijft leuk dat Scorito! :)
Eens met Platje, de voorgestelde 'verbetering' lijkt me ook weer ongewenste situaties opleveren. Bovendien kun je dan in theorie ook iemand kiezen die in ronde 1 nog niet in actie is gekomen terwijl zijn/haar tegenstander in ronde 2 al bekend is (en wellicht zelfs voortkomt uit een verrassing in ronde 1).
ik zal vanavond kijken of ik scorito kan mailen met het idee, lijkt me dat ze hier ook wel voor open zullen staan voor het volgende toernooi.
Geplaatste spelers gaan er trouwens hard uit:
Basilashvili, Cecchinato, FAA, Pliskova, Görges, Kerber, Wozniacki
Momenteel nog geen enkele in mijn team daaran, afgezien van FAA. Maar zou wel weer eens een enorm verrassend toernooi kunnen worden.
Ook de goede, gaat er meer om dat de schema's volledig open liggen en er straks weer een Pavlyuchenkova of Collins doordendert naar de halve finale ofzo :p
EDIT: fail, ik bedoelde Kvitova, geen Pliskova
C-mannen waren inderdaad 2 musten vooraf: Schwartzmann en Monfils
daarna was het niet best, uiteindelijk maar gegokt op Pouille. Dramatisch in zijn voorseizoen gravel, maar toen wist hij nog niet dat hij geselecteerd zou worden voor team Jori ;)
EDIT2: Qua schema lijkt bijvoorbeeld ineens Buzarnescu makkelijk 4e ronde in het 2e kwart te kunnen halen, terwijl die voorheen 3e ronde redelijk doodlopend was met Kvitova.
4e kwart al helemaal grappig zonder Wozniacki en Görges straks: in de 4e ronde staat daar dus Kanepi, Koedermetova, Dijas, Lepchenko, Shuai of Albié
Cecchinato heeft één keer de halve finale gehaald op Roland Garros en verder elke keer in de eerste ronde uitgeschakeld op een Grand Slam. Door Roland Garros van vorig jaar stond hij zo hoog, maar na dit resultaat zal hij een behoorlijke val maken in het klassement. Op de live ranking staat hij nu 38ste.
Ja, ik had ook liever een extra D-man dan Cecchinato gehad, maar dat mag helaas niet van Scorito :p
Had idd ook Schwartzman (die ook maar net door is) en Monfils meteen en die 3e man hoefde ik allemaal niet zo nodig. In dat stukje van het schema van Cecchinato en Schwartzman schatte ik de grootste kans dat een C-man de 4e ronde zou halen, dus daarom hem maar genomen tegen beter weten in.
Bautista ook interessant, maar mogelijke 3e ronde tegen Fognini. Pouille ook interessant maar mogelijke 3e ronde tegen Khachanov. Dat zijn 2 van mijn B-mannen, dus tsja... Tsonga zie ik niet winnen van Nishikori in de 2e ronde.. Goffin eerste 2 rondes makkelijk, maar dan Nadal.. etc. etc.
ja, Pouille vond ik dan nog de leukste gok, zat in AO ook mee met hem en kan alle kanten met hem op. Cecchinato leek meest degelijke gok
Iemand enig idee wat Medvedev aan het doen is? die wint opeens nog maar 1 van de laatste 7 games, daarvoor leek hij heerlijk makkelijk te gaan winnen. Nvm, die is out met een blessure, jammer
En vind het nog steeds, stak gewoon boven de andere c-keuzes uit. Geen ongunstige loting, erg goed op gravel en door de blessures staat hij ook lager op de ranglijst als dat hij kan spelen. Hij lijkt gewoon helemaal fit, al zie je hoe weinig het betekent in dit toernooi. Al had ik nu ook wel graag De Minaur gehad :p Tsonga ga je wel vanuit dat hij Nishikori verslaat, dat zie ik ook niet zo snel gebeuren
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.