Scorito-algemeen

1 2 ... 166 ... 606 607
raymankapeens

En medvedev eruit..... Gaat hard

Niels22

Querrey, lijkt me niet dat iemand die overwogen heeft..

Baal zelf nu al dat ik Djere niet heb aangedurfd

Ab Normaal

'@Jori
Nishi steekt ook niet in zijn beste vorm op het moment.

Starlynk

Auger en Kvitova verloren zonder te spelen.. Daarnaast Cecchinato en Kontaveit (van wie ik echt niet meer wist dat ik die gekozen had met mijn dronken kop :p) eruit gevlogen.. 80% is ok.. Fingers crossed voor de 2e ronde!

Rad

Putintseva eruit.. toch 2x kwartfinale gehaald, had ik veel meer van verwacht..

Starlynk

OK daar gaat captain Pella al.. wrap it up en hup, in de voorbereiding op Wimbledon ;)

Jori

Pella duidelijk slecht uit de rustdag gekomen...

Rad

Kan beter random wat namen invullen, alle 'zekerheidjes' worden direct uitgeschakeld..

Ab Normaal

Hier ook captain Pella kwijt, klote tennispools ook altijd.

Rad

Nu gaat het hard, ook Mladenovic out

Jori

Bertens ziek(?) Moeten opgeven, was ineens alle kracht kwijt. Wel erg sneu met haar vorm en kunnen op RG

Gids03

Hoeveel speelrondes heeft matchduel nl eigenlijk alvast bedankt

Platje

Finale Nations League op 9 juni

Starlynk

Gokje gedaan op Arsenal voor winst Europa League.. helaas! Zie het nu niet meer gebeuren dat ik Match Duel BE nog ga winnen, dus gefeliciteerd Thijmen1411! ;)

Starlynk

Normaal loop ik hier altijd te zeuren over het vrouwentoernooi bij tennis bij Scorito, maar deze keer heb ik 3 D-vrouwen in de 3e ronde terwijl al mijn D-mannen al uitgeschakeld zijn :p

Jori

tja, door blessures/ziekte ben ik al Auger, Medvedev, Bertens, Andreescu kwijt.
En Berretini, Pella en Kontvateit doen duidelijk een Jungels'je :p

Tja, Giro tendens zit zich duidelijk door, team Jori in een voorjaarsdipje

Ab Normaal

Jori, ik ben dezelfde 4 al kwijt en ook Pella vrij onverwacht er uit, net als Wozniacki en Putintseva.
En toch, zolang je 1 D man en 1 D vrouw in het toernooi hebt kun je nog steeds ver komen.

Ab Normaal

En exit van must have Schwartzmann

Jori

En Sakkari, verrassingen blijven dit toernooi doorgaan

Daarom was het ook vooraf, zekerheidjes betekenen niks in deze roland garros.
Behalve dan dat Nishikori wint van Tsonga, al was Tsonga toch anders nooit ver gekomen met die knie ;)

Laatst gewijzigd
pirazzi

Verdasco ook al verloren.

arjenzvob

Ik heb een gokje gewaagd met Swiatek. Staat toch al in ronde 3. Verder Konta als captain pakte goed uit. Helaas verloor captain Pella. Cuevas wel door. Kvitova en FAA ook kwijt voor begin. B en C-spelers doen het best aardig.

Gids03

Ik ben ook wel veel spelers kwijt ja het gaat snel
Nu dus de cap keuze tussen
C speler bautista die moet tegen fognini
Of
D speler paire tegen carreno ik ga denk ik toch voor paire of toch niet 😃😬😬😬

JapieJapo

Het is weer zover: ik heb wel Verdasco in mijn team maar geen captain gemaakt. Dan is het in dit spel gunstiger dat hij verliest omdat hij zo vaak als captain is gekozen...
De captain factor is veel te hoog en te bepalend en ook de verschillen in punten tussen de verschillende groepen. Ik hoop dat ze dit bij Scorito toch een keer gaan verbeteren.
Voor 3e ronde Monfils en Vondrouska als captains.

Crashtester

Bizar hoeveel (op voorhand) interessante spelers er al uit liggen na twee rondes.
In de Scorito top 10 staan op dit moment 3 deelnemers met slechts 5 uitvallers, 1 deelnemer met 6 uitvallers, 5 deelnemers met 7 uitvallers en 1 deelnemer met 8 uitvallers!

Ik dacht met mijn 9 uitvallers slecht te gaan, maar met bijvoorbeeld Anisimova in mijn team zou het zo nog maar eens goed kunnen gaan komen.

Starlynk

Ondanks dat ik nog maar 1 C-man (Monfils) en 0 D-mannen over heb, toch gestegen naar 91,8% en als Keys haar partij nog wint, waarschijnlijk nog ietsje hoger... Lijkt er dus op dat ik niet de enige ben waarbij de mannen tegenvallen ;)

Bij de vrouwen Bertens en Kvitova kwijt.. tsja.. en Kontaveit en nu ook Garcia.. die laatste had ik wel beter verwacht.. Maar mijn D-tjes gaan briljant: Konta, Vondrousova en Swiatek. En bij Sportpools heb ik ook nog Kenin en Anisimova in mijn team als 0-punters dus daar sta ik zelfs top 10, ondanks dat ik geen vervanger voor Kvitova had geselecteerd en dus het toernooi met een vrouw minder speel.. Blijkbaar is het voor het vrouwentoernooi dus beter om zaterdagavond laat met een dronken kop te kiezen :p

Laatst gewijzigd
1 2 ... 166 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.