Scorito-algemeen

1 2 ... 17 ... 606 607
hartstikkebedankt

Voorlopig alleen nog afscheid hoeven nemen van onze vriend Benito :)

Ceramiche Ariostea

Ik ben Ratajski en King kwijt valt nog niet tegen ,maar alles gaat staan of vallen met een score van mijn captain die nog moet gaan spelen.

Niels22

Hier voorlopig alles nog door, al mijn E-spelers al gespeeld en dus een prima captainkeuze gehad. Voor ronde twee kunnen we gelukkig ook voor een E-captain kiezen.

ZwartebroekengeIetrui

En dat is nummer drie die naar huis moet. En met deze had ik helemaal geen rekening gehouden.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Dat was mijn 6e :p Hoop dat dit niet zo erg wordt als het klassiekerspel :D

ditisdavid

Mag erg blij zijn dat ik geen B-speler kwijt ben denk ik zo. Alleen Van de Pas, Ratajski en Clayton kwijt vooralsnog, captain Anderson al door en alleen Wright, Whitlock en Reyes nog voor de boeg. Grote vraag is of ik het aandurf Van den Bergh kopman te maken komende ronde...

hartstikkebedankt

Hmm erg verrassend de uitschakeling van Lewis. 2 man eruit, nog 4 man die moeten spelen. Het dilemma voor de volgende ronde: durf ik het aan om Van den Bergh of Dekker als captain te kiezen. Ik heb ze beide.

Ab Normaal

Bij mij zijn Ratajski, Lewis en Klaasen gesneuveld.
Captain Reyes moet morgen nog. Heb er in Totaal nog 5 die nog in actie moeten komen.

Captain voor de volgende ronde wordt vd Bergh bij mij.

Laatst gewijzigd
Niels22

Vandaag belangrijke dag, voorlopig een ieder nog door maar nog vijf man die moeten spelen (waarvan 3 vandaag).

Ronde 2 lijkt me Keegan Brown een prima keuze als captain, Van den Bergh en Wattinema zijn als E-spelers ook zeker nog te overwegen hier.

ZwartebroekengeIetrui

Voor de captain in ronde 2 kan ik kiezen tussen Van den Bergh, Brown en Van der Voort. Denk dat ik kies voor Brown.
Ik heb nog 4 mannen die moeten in de eerste ronde waaronder captain Reyes. Ik verwacht eigenlijk van alle 4 wel dat ze de volgende ronde halen.

hofsje

Al 6 spelers eruit , en er moeten nog een paar bij me spelen , wordt niet best
Had Webster als captain , jammer

Pipi112

Poeh inderdaad al enkele grote verrassingen tijdens het nog prille wk darts. Verder gaat je captain keuze van heel groot belang zijn om hoog
te eindigen. Hopen dat we nog enkele schitterende partijen te zien gaan krijgen.

Zadelpen

11 E spelers door.......

Wat een waanzinnig wk tot nu toe.

Niels22

Absurd inderdaad Zadelpen, helaas zelf met Reyes toch nog een speler verloren in ronde 1.

E-spelers als captain gaan de volgende rondes, maximaal tot en met ronde drie denk ik, een doorslaggevende rol spelen voor het klassement

Ab Normaal

Op de valreep nog even captain Reyes en Kim Huybrechts verloren.
Captain punten zijn dermate belangrijk dat je eigenlijk bij 1 misser al kansloos bent.

BarryE1

Van der Voort wordt kapitein.

Vincent vendervoort vendervoort, Vincent vendervoort. Jalalalalalallaaa. Vincent vendervoort vendervoort, Vincent vendervoort.

Imbatido

Toch kan je een achterstand nog rechtbreien als je veel risico durft te nemen met je captain. Zelf ga ik dramatisch. Ik had Ratajski als kopman, die was bij de bookmakers de enige E-speler die favoriet was in zijn wedstrijd. Van den Bergh is mijn enige E-speler die ik nog heb, dus die wordt nu captain. Al is het eigenlijk wel voorbij voor m'n team nu ook Lewis en Huybrechts eruit liggen.

Ceramiche Ariostea

Ik vind Dekker/Van den Bergh een wedstrijd die volgens mij erg close gaat zijn. Zelf kies ik wel voor een E speler in dit geval Wattimena die tegen een onvoorspelbare Steve West speelt

hartstikkebedankt

Ik ben nog maar 2 man kwijt (Lewis en Van de Pas). Om te proberen echt hoog te komen staan ga ik voor Jan Dekker als captain in de volgende ronde, als hij een gemiddelde tegen de 100 kan gooien en de dubbels blijft hitten dan wint hij van Van den Bergh die een zwakke dubbel-rate had in de eerste ronde.

Bazing

Ik alleen Klaassen kwijt en (helaas) captain King. Voor de mensen die Topcoach spelen, in de mail die je van scorito hebt gekregen kan je al zien in hoeveel waarde je team gaat stijgen!

Ceramiche Ariostea

Oke een waardestijging van 12.000.000 daar moeten we wel wat mee gaan kunnen doen

Starlynk

Bij mij helaas "maar" 7,5 miljoen. Ik vermoed dat die 3 blessures me de das om doen.. Denk dat je nu wel in pole position staat om de subpoule te winnen Park!

Pipi112

Hier 4,5 miljoen extra om te besteden. Dat gaat lekker puzzelen worden de komende weken.

hartstikkebedankt

Bij mij 7,75 miljoen. Mijn spelers van Groningen, Heerenveen en Vitesse zitten allemaal op de schopstoel.

Pietje Precies

Damn, wat een bedragen. Beetje te veel van het goede vind ik het.

Ik sta zo'n 800 punten achter op jullie (Park en Starlynk) en stijg slechts 0.75 miljoen :(

Die mooie klassering van vorig jaar is erg ver weg nu. Misschien maar wat gaan gokken.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 17 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.