Scorito-algemeen

1 2 ... 177 ... 606 607
Pietje Precies

Eindelijk pakt Norris de volle mep!

Jun Allrich

Mooie race van max maar ik vrees voor diskwalificatie...net iets te agressief

Ajvenema

Hoogstens een paar seconden straf. Ook gelul, maar past wel binnen het huidige f1 beleid...

raymankapeens

Iedereen zijn wimbledon al af? Tis druk met poules de laaste weken

Ab Normaal

Ja, net af.

raymankapeens

Die loting pffff

Arme barty en nadal

Bleenen

Waarom arme Barty en Nadal?

Bleenen

Ik zie het nu, Nadal erg ongelukkige loting idd.. Barty in de vorm van haar leven zal ver komen denk ik.

KissMyAce

Waarom Nadal ongelukkige loting?

coolietje

'@abnormaal benieuwd naar je dark horse bij de D-dames, heb er twee in gedachten die ik ook overwogen heb maar
uiteindelijk niet gespeeld bij scorito wel bij sportpools

La Primavera

Cori Gauff. Let's make some history. Vrouwen tennis is toch onvoorspelbaar, dus waarom niet.

Ab Normaal

'@Coolietje
Gasparyan, maar heb uiteindelijk toch voor McNally gekozen. Omdat Gaparyan tegen Friedsam nog een lastige openingsmatch heeft.

arjenzvob

Ik heb bij D gekozen voor:

Mannen: Simon, Djere en Krajinovic

Vrouwen: Kenin, Sakkari en Watson (alle 3 lekker bezig nu, Kenin en Sakkari staan op winst en Watson op t punt 1e set te winnen in tie-break)

Aardige index te verdedigen (109 nu). Maar die D-keuzes blijven echt gokken. Je kunt een beetje kijken naar de loting, maar ja...

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Giorgi meer dan 40% gekozen als Dtje, waarschijnlijk door haar goede prestatie vorig jaar... dit seizoen vooral geblesseerd.

arjenzvob

Verder gekozen voor:

A: Djokovic, Federer, Tsitsipas, Kerber, Pliskova, Barty
B: Khachanov, Raonic, Anderson, Bertens, Stephens, Konta
C: Auger-Aliassime, Goffin, Edmund, Mertens, Azarenka, Martic

Succes allemaal!

Threeohthree

Ab: McNally gaat ook niet heel lekker tegen Watson :p.

Verbaasde mij ook over de 40% van Giorgi overigens, zeker omdat ze dus in de eerste ronde tegen Yastremska moest.

Ab Normaal

Nee, had beter Gasparyan kunnen kiezen. Die heeft gewonnen en als ze weer van Svitolina wint ligt het toch open. Haat die last minute wijzigingen :(

Wat me verder opvalt is dat 26% voor Pella als D man heeft gekozen.
Lijkt er op dat veel mensen, als je naar de gekozen statistieken kijkt, puur voor geplaatste d spelers en speelsters gaat.

Jori

Meende dat Pella toch ook niet zo'n slechte keuze is? had 2 niet al te moeilijke rondes en ronde 3 tegen een Anderson wiens fysiek een raadsel was voor dit toernooi. heb hem erg overwogen.
Loting gooide mijn team flink door de war. Zo was Opelka ineens geen optie meer en speelden mijn oorspronkelijke D-dames tegen elkaar binnen 2 rondes (giorgi, yastremska en winnaar daarvan tegen Kenin).

Zelf erg degelijk/logisch team gemaakt, enkel Kvitova en Anderson niet aangedurfd vanwege fysiek, van Anderson heb ik wel spijt als je ziet hoe die door Herbert heen blaast, toch niet de minste. Met Tiafoe een gok, hopelijk pakt die leuk uit tov Simon

A: Djokovic, Nadal, Federer |Kerber, Pliskova, Barty
B: Nishikori, Thiem, Raonic |Bertens, Konta, Keys
C: Bautista, Goffin, FAA |Ostapenko, Martic, Garcia
D: Tiafoe, Berettini, Struff |Kenin, Sharapova, Sakkari

Starlynk

42% Giorgi.... whut?! Volgende ronde zien wie Osaka er uit gaat knikkeren in de 3e ronde ;)

Tot nu toe 5 uit 5 incl. captain Kenin, maar Martic heeft het heeeeeel lastig tegen Brady, dus dat gaan mijn eerste verliespunten worden, vrees ik.

Jori

Het is vrouwentennis, Martic repareert dat nog wel even ;)

coolietje

'@abnormaal gedurfde keuze, beiden nooit overwogen . Bij scorito voor de veilige opties gegaan, met name Kenin, Sakkari en Siniakova.

Heb wel Gauff en Lapko bij Sportpools.

Laatst gewijzigd
Marsthinaikos

Dit is mijn team geworden. Vond vooral de C -caterogie bij de mannen wat lastig. Ook hier gooiede de loting wat roet in het eten, heb daardoor wel wat aanpassingen gedaan. Maar goed, Wimbledon is toch meer een toernooi voor een gok.

A - Djoko, Federer, Zverev
B - Khachanov, Medvedev, Raonic
C - Monfils, De Minaur, Querrey
D - Berettini, Simon, Pella

A - Osaka, Pliskova, Kerber
B - Bertens, Keys, Wozniacki
C - Sevastova, Vekic, Kasatkina
D - Kenin, Sakkari, Mladenovic

Niels22

Tsitsipas en Zverev al meteen in moeilijkheden

Ab Normaal

'@Niels
Niet onverwacht toch?
Zverev weet je van te voren, is geen grand slam speler en Tsitsi speelde als een natte krant op gras de afgelopen weken.

bakfiets

Beetje oftopic, maar bij sportpools voor Osaka als kluns gekozen. Die valt lekker.

Hierdoor bij scorito ook voor giorgi en kenin gekozen. Giorgi valt minder lekker maar kenin kan ver komen nu.

1 2 ... 177 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.