Scorito-algemeen

1 2 ... 252 ... 606 607
Platje

'@Yskoud Promes is ook een zekerheid als je ziet hoe hij speelt de laatste tijd. Ik denk dat Anthony de komende weken ook basis is en het ligt eraan hoe hij het doet maar denk dat hij er wel klaar voor is. Ik verwacht zelf Maz als rechtsback en Alvarez als verdedigende middenvelder..

Yskoud

Dank, dus Promes ook. Met potlood kom je dus op de volgende basis-11 voor de eerste wedstrijden:

Onana,
Dest, Martinez, Schuurs, Maz
Alvarez, Gravenberch/Kudus?,
Antony, Neres, Promes, Tadic

Jori

op basis van voorbereiding Tagliafico, Gravenberch and Labyad ipv Dest, Kudus (nieuw, moet nog wennen) en Neres (net terug van blessure)

Martijn Sollie

Hebben jullie ook dat de scorito CV helemaal leeg is? Ik zie nergens meer procenten staan en alleen maar streepjes.

danusz1986

'@Jori

Kudus gaat gewoon basis spelen hoor.

Genomico

Wat een wanvertoning van Kenin zeg. Ze had de eerste set nog niet eens verloren en was al aan het janken. En dat heeft de AO gewonnen?!

El Mel

Twijfel toch om Carreno captain te maken. Het staat onderling 3-0 op hardcourt en ik vraag me af of die jonge Rus tegen de druk kan. Odds zijn wel in het voordeel voor de Rus. Bij de dames nog maar een rondje voor Brady.

Jori

Bijzonder hoe je score inderdaad nog alle kanten op kan. Brady die braaf door stoomt en nog een ronde lijkt logisch, ook omdat er geen echte b of c alternatief is. (Mertens vs Azarenka durf ik niet te voorspellen en leveren bovendien ook nog minder punten op).

Mannen is idd lastig, heb er zelf nog maar 4 en die spelen allemaal tegen elkaar. Rublev en Medvedev lijken me niet interessant, dus je captain moet idd uit de wedstrijd Carreno-Shapovalov komen. Neig toch wel naar Shapovalov, die speelt toch bijzonder lekker en zelfs bij setverlies tegen Goffin kan hij hoger schakelen. Carreno zal wel frisser zitten, die heeft afgezien van een bijzonder 5-setter het erg makkelijk gehad en tegen Djokovic zelfs minder dan een set hoeven spelen. En Shapovalov heeft idd wel een beetje een probleem karakter. Laatste keer dat iemand bijv. werd uitgesloten van een wedstrijd door een bal blind weg te slaan en iemand te raken, was het... Shapovalov.

Sta nu ook bizar hoog voor mijn minieme kennis (97.8%), wederom het bewijs dat geluk heel veel is en een voorlopig onstuitbare D-speler (Brady) goud waard is. Moet eigenlijk dus nog analyseren wie er boven mij Carreno heeft, wie Shapo heeft en wie beiden heeft. Gezien de gekozen percentages zullen meesten Carreno kiezen, door Carreno te kiezen speel ik dus vreemd genoeg dan op safe. Maar meesten die hoog staan, zullen eigenlijk wel beiden hebben en dan is Shapo normaliter de logischere keuze, ook omdat hij gewoon een hogere kans heeft, wat voor mij leidend is gezien de beperktere tennis achtergrond.

@Daan Dijkema: Zit er zeker in, maar eerste paar wedstrijden verwacht ik toch wat meer vastigheden. Kudus is ook meer gehaald als 10 en vleugelspeler dan een 8. En Gravenberch speelt daar wel echt heel goed. Op 10 en vleugels hebben er momenteel andere spelers de voorkeur en dat zijn niet de minsten (Promes, Tadic, Neres, Antony en dan ook nog Labyad die momenteel geweldig in de spits speelt). Maar spelertje om je vingers bij af te likken, mooie techniek en zoekt de actie.

Platje

Carreno-Shap vind ik ook erg lastig om te voorspellen, maar aangezien ik Carreno en Coric niet heb wordt de Rus wel mijn captain. Zverev laat het op grote toernooien altijd afweten dus een gokje op Coric zou nog wel kunnen lonen. Medvedev en Thiem zullen hun wedstrijden wel winnen.
Mertens-Azarenka hoef ik gelukkig geen keuze tussen te maken omdat ik Brady heb. Aangezien Mertens overduidelijk meer is gekozen hoop ik op Azarenka. Brady-Osaka en Williams-Azarenka/Mertens wordt wel een lastige keuze in de halve finale maar wellicht zit er nog een verrassing aan te komen in de kwartfinale

Phoenix0000

Toch heeft Carreno de 3x dat ze tegen elkaar op hardcourt hebben gespeeld vrij eenvoudig gewonnen.
Typisch dat bookmakers daar geen rekening mee lijken te houden in de odds.

Ik zit in exact dezelfde positie als jij @Jori.... en index positie te verdedigen.
Maar denk toch dat het Carreno wordt, samen met Brady.

MarvinG

Carreno en Brady worden mijn captains :)

Peli

Van Ajax heb ik momenteel maar 2 spelers in gedachte om na speelronde 4 in mijn definitieve selectie op te nemen:
Gravenberch en Antony.
De rest vind ik of te duur (Promes, Tadic) of zijn te onzeker voor een basisplaats (al is Gravenberch natuurlijk ook nog niet zeker van zijn basisplaats, maar ik vermoed/hoop dat hij die wel afdwingt).

Genomico

'@Jori: Het hebben van Brady getuigd al van het hebben van kennis hoor, dus niet te bescheiden zijn ;)

arjenzvob

'@Genomico: de combinatie bescheiden en Jori bestaat niet.

Wat mezelf betreft: hij gaat lekker! Brady uiteraard ook gekozen want dat doen alle kenners hahahaha. Volgende ronde Brady en Shapovalov zijn mijn captains. Benieuwd of ik nog kan stijgen vanaf 97,3%.

Ik steek altijd veel tijd in Scorito. Het is een hobby. Nu ligt mijn focus vooral op de tour, dus even snel wat spelers bij elkaar geklikt en een klein beetje gekeken naar het schema. Bizar dat het nu zo goed gaat. Zo zie je maar, zeker bij tennis heeft research maar een heel klein beetje zin.

Platje

'@Roy hoeveel doelpunten en assists heeft Anthony al gemaakt/gegeven in de voorbereiding? Ik vind het een heerlijke voetballer maar ben er nog niet zeker van dat hij veel doelpunten/assists gaat maken/geven en dat is voor scorito wel van belang. Promes voor 1 miljoen meer is voor mij meer een zekerheidje maar dat ligt ook aan de rest van je team, pf de verwachting van Berghuis, Malen, Boadu..

Peli

'@Platje
Antony komt wel los op de flank. Mag en gaat in het huidige systeem veel in de 16 komen en dat gaat meer dqn voldoende goals en assists vanaf zijn voeten opleveren.
Verder zijn voor mij Malen en vooral Berghuis absolute zekerheidjes. Dan heb ik nog plek voor 1 redelijk geprijsde aanvaller (Wriedt? Pavlidis? Köhlert? Elia? Dalmau? Kerk? Robben?) en een "goedkoopje" die bij voorkeur wel veel (basis-)minuten maakt bij zijn club.

arjenzvob

Brady stoomt lekker door! Wat speelt ze goed zeg! Volgende ronde waarschijnlijk Osaka. Ik denk zomaar dat ze die ook kan pakken!
Met Brady als captain toch maar 0,2% gestegen naar 97,5% haha.

Westland95

Misschien ga ik inderdaad wel de gok nemen met Brady tegen Osaka!

Pietje Precies

Het zou wel lekker zijn als Osaka in een slopende driesetter verliest van Rogers. Zeg ik ondanks dat ik Osaka zelf heb.

Ludi

Heb je een d speelster captain, stijg je 4 plekken.. 8)

Platje

Dan sta je iig in de top 100, de rest daar heeft natuurlijk ook Brady, die 4 anderen misschien nog Rogers of betere eerste 4 rondes en Azarenka als captain..

Sneeuwpop14

Oei...Brady... die had ik dus even over het hoofd gezien (geen kenner dus).
Stond zonder Brady op 98% na de 4e ronde.
Na 1 kwartfinale potje gezakt naar 87,9%. Ouch! Meedogenloos spelletje is het toch.

Dan maar Rogers kaptein maken tegen Osaka. Osaka ziet zich als underdog (Yeah right) door de onderlinge stand (0-3).
No guts- no glorie.

Phoenix0000

28% heeft Brady. Er is een soort schifting tussen teams met en zonder haar.

Ik stond 220 en gestegen naar 204 met haar al captain net. Shapo VS Carreno is interessanter. Dat is deze ronde make or break. Ik ga nog steeds voor de C speler omdat hij 3-0 voor staat op hardcourt tegen Shapo.

Volgende ronde Brady wordt interessant.
Stop je op tijd met haar of ga je te lang door?

Platje

Heb Brady zien tennissen vandaag en was erg onder de indruk en is zeker niet kansloos om het toernooi te winnen. Het is altijd lastig om te bepalen of je moet stoppen of door moet gaan. Het aantal punten dat je kan halen is zoveel dat het moeilijk is om niet door te gaan maar 9 van de 10 gaat het dan fout. Ik heb echter die keer dat Ostapenko het toernooi won als D-speelster de fout gemaakt om te stoppen.. het kan dus wel :)

Ludi

Is afhankelijk van de tegenstander in finale, hoeveel % die speler is gekozen en of je ze beiden hebt natuurlijk.

Carreno moet inderdaad wieberen. ;)

1 2 ... 252 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.