Nou, ja, 'weggeven'. Osaka haalde gewoon haar niveau niet in de eerste set en daarna wel. En dan is Osaka een maatje te groot voor een goed, maar niet geweldig, spelende Azarenka.
Spijtig einde van het toernooi met na Medvedev wederom een verliezende captain. Maar goed, Azarenka captain maken was ook vooral een verdedigende move van me. De schade valt dan ook mee. De buffer was groot genoeg / vele mensen bovenin zijn ook voor Medvedev en/of Azarenka als captain gegaan.
Als Zverev wint zak ik denk ik naar plek 70-75 en als Thiem wint naar 140-150. Op voorhand had ik ervoor getekend!
Ik had iig gelijk met mijn verwachting dat Osaka zou winnen van Azarenka. Ik ben voor Azarenka gegaan en ben nu knock-out. Geen heren voor de finale en 1.5% gezakt naar 84,7%. Na de herenfinale zal ik nog iets zakken. Op naar Roland Garros en hopen dat ik daar toch wat meer D en C spelers/speelsters heb die het langer volhouden. Dat, en goede captainkeuzes is toch wel echt een must om het goed te doen met tennis.
Ja de captainkeuze blijft veel te belangrijk in dit spel en dat vind ik wel jammer, maar daarover is al heel veel gediscussieerd. De focus van Scorito ligt nou eenmaal bij wielrennen en topcoach waarin er voor Scorito veel meer voorbereiding zit met het bepalen van de waardes en die spellen vind ik persoonlijk ook het leukste.
Gelukkig Osaka als captain genomen. Nu hopen dat het verlies beperkt blijft met geen mannen voor mij meer in de finale. En blij dat ik Berghuis nog even in mijn team heb geklikt gisteren. Toornstra had ik ook basis, had even gemist dat die op de bank begint. Wel ingevallen en geel gepakt dus -24 punten 🤣
US Open, GP, Tour, Match Duel en Topcoach allemaal 96,6+% en mijn slechtste resultaten worden straks vervangen: Roland Garros (niet aan meegedaan), Vuelta (46) en Giro (78). Op de Aus Open na (76) alles 90+. Hopelijk blijft het voetbal zo gaan en dan kunnen we eens zien waar we na de Vuelta staan. Top 10 algemeen is realistisch, maar daar moet nog wel veel goed voor (blijven) gaan.
Iemand voor mij de gouden Match Duel tip.
Alles loopt op zich wel, maar met MD en ook WK/EK ga ik altijd de boot in. Ergens rond 75%.
Heb idee dat ik te veel gelijke spelen invul. Zou dat het probleem kunnen zijn?
Index gaat maandag helemaal op z’n kop.
Begin Coronatijd stond ik 12 algemeen maar zak na dit weekend naar plek 50 denk ik. Kan ik dat voorlopig weer even laten rusten, die top 10 plek.
'@Phoenix0000: Match Duel is vooral 60 rondes lang gedisciplineerd geen gekke dingen doen (lees: gokjes wagen) en op statistieken je keuzes baseren qua uitslag én topscoorder. En dan kom je vanzelf boven drijven.
Waarschijnlijk speel ik ook iets vaker een gelijkspel dan menig ander. Voordeel bij een gelijkspel is dat je dan vaak ook gelijk 90 punten hebt. Dus kans op 60 pnt is wellicht kleiner, maar de kans op die 30 pnt extra is groter dan bij een 1-tje of 2-tje.
Ja, dat is een deel van het probleem Phoenix. Gewoon stoppen met gelijke spelen voorspellen. Echter is rond de 75% wel dermate laag, dat dat niet alleen het probleem is.
Bij Matchduel eindig ik steevast zeer hoog. Afgelopen 3 jaar boven de 99% (laatste seizoen 15e geloof ik).
Maar het is niet iets om trots op te zijn ofzo. Het is inderdaad een kwestie van geen rondes vergeten en gedisciplineerd overal lage uitslagen poolen. Zodoende had ik deze ronde 1-2, 2-1, 1-2, 2-1, 1-0, 1-0, 0-2, 0-1 en 1-2. Doelpuntenmakers Tadic, Promes, Labyad en Vloet.
Sta ik nu 'slechts' op 77% mee, maar ik ben er van overtuigd dat ik over 30 rondes ofzo weer boven de 99% sta. Misschien al eerder, als ik het geluk aan mijn zijde heb.
Ik vind het eigenlijk maar een stom spel. Mja, het is onderdeel van de Index, dus ik doe braaf mijn ding.
EK en WK spellen zijn een ander verhaal door het korte format. Daar speelt geluk een veel grotere rol.
Au, Thiem kon niet meer lopen aan het einde van de 5e set. Serveerde voor de wedstrijd bij 6-5 (Zverev bij 5-3), maar te mank om nog enigszins goed te spelen. Maar dankzij o.a. 2 dubbele fouten van Zverev in de tiebreak toch nog gewonnen. Het punt bij 6-5 in de tiebreak was echt te schandalig voor woorden. Een super zachte service van Zverev en daarna beide alleen maar rustige slice backhands totdat Thiem de fout in ging.
Spannend was het wel, maar het niveau was erg laag inderdaad. Allemaal korte rally's, Zverev met 10 double faults (maar overigens wel goed naar het net kwam iets wat Medvedev de nek om draaide omdat hij het niet deed) en Thiem met echt heel veel onnodige fouten. Dan was de pot Medvedev - Thiem echt vele malen beter ondanks dat het in 3 sets klaar was.
Zelf op het laatst vrij yolo gegaan met Brady en PCB waardoor ik van 98% naar 93% ben gezakt. Had wel een bekertje in gezeten als ik op safe speelde, maar heb dat 1x gedaan toen Ostapenko in de finale stond en dat brak me toen op.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.