Swiatek denderd ook door het schema heen. Net als vorig jaar. Niet gekozen door erg lastige loting. Met Vondrouska en Yastremka, maar die verloren allebei haha. Bouchard pakt ze ook wel. Daarna eventueel tegen Halep, maar ik zie Animisova (C speelster) zomaar daarvan winnen en dan ligt ook daar ook het schema open. We gaan het zien. Ostapenko idem morgen.
Therapeutisch, dit topic. Mijn RG-poule is wat captains betreft een aanfluiting. R1: Seppi laat zich door de nr.213 eruit meppen, Linette door de nr.100. R2: Nishioka verliest van de nr.239 (iemand van Gaston gehoord?? Pickrate 0%, ik bedoel maar.) En Pavlyuchenkova vliegt er in straight sets tegen Siniakova uit.
Overigens in R1 wel een (gecalculeerd) gelukje met Cecchinato tegen De Minaur. En een ander unicum: in R1 vlogen er minder dames (3) dan heren (4) uit mijn team. Dat mag ook wel in de krant; bij de UO was ik na R1 al 6 vrouwen kwijt.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat pijltjes op een dartboard gooien een beter resultaat geeft dan superveel research doen. (Voor de goede orde: ik chargeer. Ik ben onder de indruk van de kennis/analyse van sommigen, maar ik denk toch echt dat de factor 'geluk' een veel grotere rol speelt dan bijv. in de wielren- en voetbalspelletjes van Scorito.)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.