Scorito-algemeen

1 2 ... 27 ... 606 607
Jori

Ik word gek. Feyenoord tegendoelpunt, Voor de wedstrijd St Juste geblesseerd, Jörgensen paal en vd lijn gehaald en ondertussen Berghuis 2 assists, 1 goal, Vilhena goal, Toornstra goal + assist, dit wordt een slechte ronde voor mij

Ceramiche Ariostea

Jammer van die tegengoal met Jones op doel maar met Berghuis als captain en Vilhena met een doelpunt doen we leuk mee deze ronde.

Gladiool

'@ Pietje: Ik heb ze ook maar eens een berichtje gestuurd.

Ik 'stoor' me namelijk bijvoorbeeld ook aan de hoeveelheid info die Scorito geeft voorafgaand aan een spel.

Zowat iedereen heeft zijn eigen verhaaltje met medisch, mentaal en sportief verleden. Dat iemand een bepaalde koers niet rijdt, dit jaar explosief is gestegen op een wereldranglijst of pas geblesseerd was mag je wat mij betreft zelf uitvinden :). Dat zorgt ook voor een grotere diversiteit in teams.

Bij de voorbeschouwing op de AO werd zelfs over een tennisser gezegd dat je hem niet moest pakken...

Pietje Precies

Top, aankomende dinsdag zou hun evaluatie van de spellen zijn. Dus je bent nog net mooi op tijd!

Starlynk

'@Park: Heb je redelijk verschillende teams, scheelt het uiteindelijk 4 punten :p

Ben op zich gematigd tevreden met het afgelopen weekend. Score had nog iets beter gekund, maar gestegen naar plekje 13.. Stond na de winterstop 14e, maar met de inhaalwedstrijden weer een stuk of 15-20 plekken gezakt dus per saldo prima resultaat.. Had gehoopt op de top 10, maar de mensen die daar staan zijn ook geen koekenbakkers natuurlijk....

Deze week lekker puzzelen voor de rest van het seizoen. Ben heel benieuwd wat het gaat worden! Als iemand nog mooie tips heeft, stuur ff een berichtje ;)

Ceramiche Ariostea

Heb je 12.000.000 erbij gekregen kom je nog niet uit met je team. Frusterend ! Nog maar even verder puzzelen dan maar. Ook bij mij zijn tips natuurlijk welkom !

Inderdaad Starlynk. Leuk dat ik de hoogste weekscore had als nr 2 in de wielerflitspoule maar beetje jammer dat de nummer 1 op 4 punten al in je nek staat te hijgen. Anyway met 1484 wel tevreden en gestegen van 62 naar 33 algemeen

Jori

Aanval en Keepers ben ik redelijk uit, hoogstens dat ik daarmee nog iets schuif om de belangrijkere linies (middenveld, verdediging) nog wat te versterken
Verdediging is een nachtmerrie doordat Feyenoord op basis van statistiek een goede verdediging zou moeten hebben, goedkope spelers heeft maar welke 4 krijgen uiteindelijk een basisplaats? Verder heb ik daar denk ik de 3 andere namen ook wel op papier staan.

Middenveld kan echt alle kanten op en zie echt boel interessante middenvelders, zowel duur met mooie sloot verwachte punten als paar tropische verrassingen die alle kanten op kunnen

Imbatido

Eerst maar eens zien of er nog wat gebeurd met Jörgensen, Labyad en Saymak.

Ceramiche Ariostea

Ik neig er naar om aan bijna alle Zwolle spelers voorbij te gaan. Die hebben me heel veel punten opgeleverd in de 1e seizoenshelft maar gevoel zegt dat ze dat absoluut niet gaan volhouden.

Jori

Labyad lijkt te blijven zitten, Jörgensen gaat ws nog wel vertrekken en Saymak verlengt zijn aflopende contract niet, dus PEC wil hem eigenlijk nog wel verkopen, tegen de juiste prijs

Starlynk

Feyenoord is inderdaad het grote vraagteken.. In de verdediging, waar de vaste verdedigers (Haps, Botteghin, Van der Heyden) terug zijn van een blessure maar nog niet gespeeld hebben, maar ook Toornstra die voor 4m een absoluut koopje kan zijn (mits hij vanaf nu alles speelt...) en in de aanval (Larsson? Van Persie?).. Super lastig.. ik durf eigenlijk al die gokjes niet aan, maar als je de juiste kiest dan ben je wel spekkoper...

Daarnaast vind ik de meeste Ajax-spelers overpriced (zeker de middenvelders), gezien de prestaties in de eerste seizoenshelft.... Dan moet je bijna spelen op het scenario dat Ajax nog even terug komt en kampioen wordt, maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.. 6,5m voor Ziyech, 5,5 voor Schöne, 5 voor v.d. Beek... voor zo'n beetje de helft van de prijs heb je de aanvallende middenvelders van de subtoppers.....

Ceramiche Ariostea

1e concept is af maar zit nog steeds met een aantal ???

4x Ajax
3x Psv
4x Feyenoord
3x Heerenveen
1x Zwolle
1x Groningen
1x Utrecht
1x Roda Jc

Mijn gevoel zegt dat dit nog niet de definitieve versie gaat worden.

Starlynk

Oef dan hebben we nu wel heel andere teams staan in concept park :D Heb je zo'n vertrouwen in Heerenveen?

hartstikkebedankt

Ook hier een concept af, ik zit nu op:
4 PSV
3 Feyenoord
3 Vitesse
2 Ajax
2 AZ
1 Heerenveen
1 Zwolle
1 VVV
1 Sparta

Bij Ajax zijn een aantal onbetwiste basisspelers vooral heel duur en de rest heb je niet zoveel aan omdat je niet zeker weet dat die in de basis blijven staan. Bij PSV vind ik dat een stuk duidelijker. Ook ik nog maar even puzzelen om mijn opmars richting minimaal de hoogste 3% voort te zetten.

Ceramiche Ariostea

'@Starlynk - concept is alweer veranderd Starlynx - Ik vind de prijzen voor de Heerenveen spelers dermate prettig dat ik wel neig naar minimaal 3 Heerenveen spelers - 4 vind ik misschien nog wat te gortig. Heb inmiddels mijn roda jc en groningen speler weer uit het team geschopt en afscheid genomen van een dure Ajax speler en zo blijven we bezig. Waarschijnlijk wordt het nog wel 10x aangepast maar inmiddels heb ik ook toch maar AZ-Utrecht en Vitesse aan mijn team toegevoegd

Imbatido

Ik heb zelf voorlopig 4 VVV'ers. Unnerstall, Van Bruggen, Leemans en Thy. Vooral als bankzitters, of tribunemateriaal. Maar verdedigend zijn ze erg sterk en ze houden best vaak de nul. Unnerstall is zevende qua score van de keepers, Van Bruggen staat eigenlijk op het middenveld en is een koopje, Leemans vierde van de middenvelders en Thy staat onopvallend zesde in best scorende aanvallers, hij is mijn vijfde aanvaller voorlopig.

Ceramiche Ariostea

Update en eindstand van vandaag

Budget 61.000.000

4x PSV
3x Ajax
3x Heerenveen
2x Feijenoord
2x Utrecht
2x Az
1x Zwolle
1x Vitesse

Laatst gewijzigd
Filipo

Mijn voorlopige verdeling:

4x Feyenoord
4x Vitesse
3x AZ
1x Ajax
1x Heerenveen
2x VVV
1x PSV
1x Utrecht
1x Zwolle

Laatst gewijzigd
Jori

1e concept:
4x Ajax
4x Feyenoord
3x PSV
2x Utrecht
2x ADO
1x AZ
1x VVV
1x Heerenveen

AZ en Vitesse eigenlijk wat weinig, ado eigenlijk nog wel veel :p

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Feyenoord is een enorme gok.
Malacia of Haps op links, St. Juste of Nieuwkoop op rechts en in het centrum 2 van Tapia, Van Beek, Botteghin, Van der Heijden. Geen idee wie er nu echt gaan spelen op de lange termijn. El Ahmadi is geen puntenpakker, Toornstra speelt dan wel, dan niet. Vilhena.... Eigenlijk is alleen Jones zeker van zijn plek. En voorin Berghuis. Wat gebeurt er met Jorgensen die weg wil als hij niet vertrekt, is ie dan gemotiveerd genoeg? En als hij weg wil, hoe lang duurt het voordat Van Persie fit genoeg is voor de basis?

Kortom; blijft lastig daar aan de maas. Bij Ajax en Psv is veel meer duidelijk wie er gaat spelen. AZ en Pec spelers zijn een stuk duurder geworden. Houden beide teams dat vol? Kans is groter dat je met dat geld iets beters kunt doen. Er zitten wel een paar spelende 500k tussen. Dat worden dan de aanvullers.
Verder is het met mijn budget een must om bepaalde gokjes te nemen.

Ceramiche Ariostea

Met welk budget wordt er door iedereen verder gespeeld ???.

Mijn budget is/was 61 miljoen wat er nu voor zorgt dat mijn goedkoopste 2 spelers 1.250.000 zijn. De overige 16 spelers zijn minimaal 2.000.000 zoals het nu op papier staat.

Starlynk

Vandaag al 80x gewijzigd... Sta nu op een all-in team met 4x PSV, 4x AZ, 4x Vitesse, 2x Feyenoord, 1x Ajax (en 1x VVV, 1x Roda, 1x Sparta voor de tribunevulling :p).. Maar goed, waarschijnlijk besluit ik over een uur weer dat ik dit veel te riskant vind :D Leuk, leuk, leuk!

Ceramiche Ariostea

'@Starlynk - Laat zo maar staan dan hebben we ieder geval meer dan voldoende verschil !

Jori

hier 5.75 miljoen erbij op de 49, dus 54,75 miljoen dus.

2 spelers van 750.000 momenteel als goedkoopste, die lijken ook niet gauw uit mijn team te verdwijnen. 1 staat echt vast en 1 kan eigenlijk ook niet meer echt fout

Ab Normaal

Hier precies 0 er bij. 49 miljoen dus.
Daarom geen Van Ginkel.

1 2 ... 27 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.