Scorito-algemeen

1 2 ... 306 ... 606 607
Jofferde

'@Ab Normaal

Dat is zeker zo. Zijn wisselbeleid kan beter, maar in mijn ogen zijn de prestaties gewoon prima. Het is ook niet makkelijk om je favorietenstatus altijd waar te maken.

reint

'@Ab Normaal
Ik lees je posts altijd met grote interesse. Ik denk dat je een behoorlijke kennis hebt van diverse sporten en je kunt het goed verwoorden. Jouw mening over Ten Hag triggerde mij dermate dat ik wil reageren. Je bent namelijk behoorlijk overtuigd dat hij slecht wisselt. Is dit op basis van gevoel, want feitelijk klopt het namelijk niet. Sterker nog, volgens mijn gegevens blijken zijn wissels het afgelopen seizoen het meeste rendement te hebben gehaald van alle gedane wissels door de eredivisie trainers.

Groeten,
Reint.

Ab Normaal

'@Reint
Het is absoluut mijn overtuiging, echter zeker niet op feiten gebaseerd, maar meer als ik de wedstrijd kijk.
Zoals bijvoorbeeld tegen Midjyland. Ik riep heel snel, Martinez er in. Later zeiden de kenners dat ook. In mijn optiek bleef het daardoor nodeloos spannend.
Maar ik ben zeker te overtuigen als jij die gegevens hebt. Die zou ik heel graag zien. Ik ben zeker niet zo arrogant om te beweren dat mijn mening juist is.
Sterker nog, zou fijn zijn want ik erger me daardoor behoorlijk aan mijn cluppie en misschien is dat dus geheel mijn eigen schuld vanwege een vooroordeel.

reint

'@ab
Het is ook mijn club en de cijfers kun je vinden op bijv Ajax showtime (erg objectief 😊). Misschien was ik extra getriggerd, omdat ten Hag een streekgenoot is.

Ab Normaal

'@Reint
Ik vind Ten Hag een uitstekende trainer, die spelers beter maakt, maar na de laatste training moet hij het stokje overgeven aan een goede coach, want dat is Erik niet. Ik blijf vinden dat hij een slechte coach is.
En daarvoor maakt het mij niet uit waar iemand vandaan komt.
Al komt hij uit mijn eigen woonplaats :)
Maar goed, 0-3 gewonnen. Eind goed, al goed.

reint

'@Ab
Zag je hoe Schuurs zowel Warmerdam als Dalmau klopte op snelheid? 😜 Ik ben ook (nog) niet overtuigd van zijn kwaliteiten, maar maak me meet zorgen om zijn wendbaarheid. Denk dat zijn sprintsnelheid het probleem niet is. Deze wedstrijd is (gelukkig) sowieso geen voorbeeld die jouw beweringen staaft. Een invaller die scoort en onder leiding van Ten Hag wint Ajax voor de vijfde keer in zeven wedstrijden van “Angstgegner” Utrecht.

Platje

Met een langere sprint is Schuurs 1 van de snelsten van Ajax, alleen zijn start is niet best.. vind hem dit seizoen ook niet erg sterk, stapt vaak te gehaast in waarbij de tegenstander makkelijk wegdraait (zoals bij Mané)

Promes is zo zijn 6,5m nog waard ook met die pinchitterbonus :) van mij persoonlijk mogen ze die bonus trouwens gewoon weer afschaffen..

JapieJapo

pff de mensen met Promes hebben 'geluk' met 2 keer een goal als invaller...

Pietje Precies

Je moet je ook afvragen wie je er voor terug krijgt mocht ten Hag vertrekken...

Valvuillerdemoz

Dus Tannane is weer Coronavrij? Lekker dan dat Scorito dat niet effe voor de deadline vermeld. Toen stond er nog een dik. Zwitsers kruis achter zijn naam. Zit ie nu voor niks op de tribune te verpieteren bij mij.

Oh en Bijlow heeft nu ineens wel Corona opgelopen in de warming up ? Wordt weer een superweekend zo! 🤐

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Haha die verontwaardiging...

Het is jammer dat Scorito het überhaupt vermeld wanneer spelers afwezig zijn. Dat zouden ze lekker mensen zelf uit moeten laten zoeken.

Platje

Tannane stond geen kruis meer doorheen vrijdag dus dat hadden ze wel aangepast

Kwam het ook al tegen op Twitter van ze met het overzicht van blessures en schorsingen waarin hij er niet meer tussenstond.

Scorito is ook afhankelijk van de informatie die beschikbaar komt

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Hij heeft al gescoord...Tannananana

Laatst gewijzigd
Peli

Gewoon beter opletten en zelf je huiswerk doen, ipv Scorito te blamen.
Ik heb Tannane als cpt en die penalty van zojuist smaakt dus heeeeeerlijk.

Laatst gewijzigd
Jori

Bijlow geblesseerd geraakt in de warming-up, dat is gewoon botte pech.

Tannane die een penalty scoort als (c). Dan hebben we het dus over -64 x3 of + 64 x3, toch 384 punten verschil. Dan is het wel heel lekker als die erin gaat

Starlynk

'@Jori: krijg jij maar 64 punten voor een doelpunt van een middenvelder? :p

Peli

Hopelijk scoort ie er nog minimaal 1tje.
En dan Vitesse lekker winnen en de nul houden.
....dat is dan best case scenario.

Jori

'@Starlynk: OMG, ik heb vandaag nog geen enkele simpele som goed uitgevoerd vandaag xD
Hele vuelta topic al kinderlijke fouten en nu dit weer. Goed dat het weekend is.

80*6 = 480 punten dus

Laatst gewijzigd
Platje

En daar is de 2e goal van Tannane, heb ik toch een verkeerde captain gekozen :(

Laatst gewijzigd
Peli

Haha lekker zeg

TheStrikers

Tannane tribune jalalalala en 2x scoren altijd als je iets niet wil gebeurt het . Bazoer ook rood heb ik ook basis. Snel vergeten dit en stond op 97% ai ai ai

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Gelukkig Bazoer rood. Hopen dat Emmen nog scoort zodat die nul van Tannane eraf is. En een geel kaartje uit frustratie zou ook mooi zijn.

TheStrikers

'@,Abnormaal doe maar rood . Eigen goal en 2 tegen goals Tannane. Dromen mag ..

Peli

Stelletje haters 🤣🤣🤣

Ab Normaal

Hahahaha Roy, tja, bij mij zit alles tegen voorlopig, daarfoor ga je het een ander vanzelf minder gunnen

1 2 ... 306 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.