Scorito-algemeen

1 2 ... 307 ... 606 607
Peli

Waardeloze eigenschap, zou ik iets aan doen als ik jou was ;-)

TheStrikers

Ik haat niet . Maar is gwn frustrerend dat ie 2 scoort als je tribune heb. Jullie hebben gelijk stond op tijd op internet aangegeven dat ie weer basis zal staan . Maar vanwege werk niet meer gecheckt. Dus daarom is dat zuur .

Laatst gewijzigd
Peli

".....doe maar rood . Eigen goal en 2 tegen goals Tannane."

Maar gelukkig haat je niet 😁😆

TheStrikers

Was ook sarcastisch bedoelt. Maar oké je kan er niks meer aan doen . Vooruit kijken moeten we toch.

TheStrikers

Ik had vorige week Vloet in de basis 3 goals en 1 assist . En die had ook zeker niet iedereen dus dat was wel lekker toen.

Platje

Een hattrick bonus.. 3 goals + bonus = 320 punten, 28 speeltijd, 18 winst, 24 geen tegendoelpunt.. en dat allemaal x3.. is 1170 volgens mij
Dus hopelijk scoort ie er niet nog 1 voor degenen die hem geen captain hebben :)

Laatst gewijzigd
Peli

Dat Emmen is trouwens wel echt heel slecht he

Bernardus

Prima keus die tannane uiteindelijk :). Hopelijk laat die em staan, dan zit die hattrick er ook nog wel in ondanks rode kaart Bazoer.

Bart8

Bij een volgende penalty van Tannane staan er dus 720 punten op het spel (tenzij hij er eerder al eentje maakt). Tot vandaag was ik blij dat ik hem niet had...

Ab Normaal

Dat Emmen scoort gelukkig wel :)

Peli

Ach dat scheelt slechts een aantal te verwaarlozen puntjes 😇

Ajvenema

Nou, Max mag aan de bak als ie zn captain verkiezing wil waarmaken😬

TheStrikers

Tannane gewisseld naja iedergeval geen hattrick ik bekijk het positief. Negatief blijven heeft geen nut:p

Peli

Ja, er mag maar 1 Oussama tegelijk op het veld staan.

Pietje Precies

Al die gekke variantie-fratsen als pinchhitter, super sunday, etc, moeten ze lekker afschaffen

Jori

Eens qua captainfactor. Zeker met deze onzekere tijden, waar ook nog zomaar eens je captain ziek kan zijn of iets lulligs zoals bijlow kan tegenkomen. Dan wordt je dus niet 1x of 2x gepakt, maar nu zelfs 3x. Hier overigens niks te klagen met Tannane, maar het is gewoon een hele random factor over een verder mooi gebalanceerd spelletje, vind ik.

Pinch-hitter vind ik wel grappige regel. geeft toch wat voordeel aan spelers die net verrassend toch op de bank komen of geeft de mogelijkheid om te gokken op een speler die nog op de bank begint, maar waarvan je verwacht/hoopt dat hij basis wordt. Wel vind ik dat pinchhitter regel de normale punten in de weg zit. Zoals een Max vorige week punten kreeg (let op: had hem als (c) dus super dankbaar), dat kon eigenlijk toch echt niet. Ik zou zeggen voor pinch-hitter mag je maximaal 30 minuten spelen (en dus sowieso geen punten voor speeltijd, de 0, winst etc.)

Peli

'@Pietje Precies
Weinig punten gepakt deze Super Sunday, begrijp ik uit je ietwat gefrustreerde opmerking ;-)

Pietje Precies

Nee, ik ben in tegenstelling tot vele andere prima in staat om zulke zaken te scheiden.

Mijn captain Max moet overigens nog in actie komen. Maar al komt ie als pinchitter binnen de lijnen.. en pakt ie maar liefst 200 punten die zodoende x2 en vervolgens x3 gaan. Dan zal ik vanzelfsprekend erg blij zijn, maar mijn mening niet veranderen. Integendeel.

Hattrickbonus zit voor mij op het randje, maar heb ik er ook liever uit dan in. Een speler die 3x scoort is al wel voldoende mazzel.

Al die fratsen zie ik maar als onnodige variantie. Veelal om de boel te nivelleren.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

100% eens met Pietje.
Ook al scoort mijn captain Götze vanavond 3x.

Treenert

'@Valvuilerdemoz: gewoon iedere vrijdag ff zelf checken. Dit had je kunnen weten. Ik heb Tannane wel in de basis, durfde m geen kopman te maken. Wel lekker trouwens na vorige en deze week Vloet. Nu Götze mijn C nog ff scoren.

https://m.fcupdate.nl/buitenspel/

Edit: @Ab: 3x vind ik genoeg ;)

Laatst gewijzigd
Ludi

Alle kopmanfratsen >2 zijn super duf en gevoelig voor spelers die bouwen op consistentie en niet hype..

JapieJapo

Ook eens met afschaffen van captain factor en pinchhitter bonus. Promes voor 6.5 miljoen is geeneens basisspeler. En dan dubbele punten krijgen als hij toch scoort.. wordt je mijns inziens beloond voor een slechte keus.

Valvuillerdemoz

'@Treenert. Ik heb het de hele week gecheckt. Vrijdag ook nog ergens in de middag. Daarna geen tijd meer voor gehad. Zullen ze het net dan hebben aangepast.. Maar gelukkig had ik Bazoer nog wel in de basis! 😜
Superweekend is wel helemaal compleet als straks die leipe Schmidt weer besluit om captain Malen nog eens een wedstrijdje rust te geven.

Laatst gewijzigd
Peli

Nou, geen zorgen... zowel Malen als Dumfries starten vanavond.
Ihattaren daarentegen, is ziek en zit niet bij de selectie.

JapieJapo

Dumfries niet verwacht ook omdat hij heeft afgezegd voor oranje dus die zit bij op tribune... had ik beter ene Bazoer kunnen neerzetten.

1 2 ... 307 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.