Scorito-algemeen

1 2 ... 308 ... 606 607
Platje

'@Japie Bazoer had je thuis tegen Emmen echt niet op de tribune gezet :)

JellevanderLinden

Hier ook Dumfries op de bank, maar zal niet de enige zijn. Want kan me herinneren dat hij tot het moment van de deadline een kruis bij zijn naam had. Dus op PSV-fans na, zullen veel hem op de tribune/bank hebben gezet. Jammer, maar hopelijk gaat het geen ramp zijn.

danusz1986

Daar is Max. En zit ik met Zahavi.

Platje

Lekker Max, graag nog een goaltje of anders een assist uit een corner :)

TheStrikers

Dumfries ook op de reserve bank niet verwacht dat ie ging spelen. Uiteraard assist als je tribune heb. Wel Max gescoord maar die hebben de meeste lijkt me toch!!

Pietje Precies

Ja, dat zou je denken TheStrikers, maar in de praktijk heeft 'slechts' 45% Max.

Dumfries is mij nog veel punten schuldig. Vooralsnog een dure miskoop (door pech). Mooi dat ie nu begint met een assistje. Zit helaas wel op de bank door zijn onzekerheid.

@Roy Pellikaan, lang leve de captainfactor x3 ;)

Peli

Afschaffen die handel 🤣🤣
Hopelijk mist ie nog een pingel en ramt ie er 2 tegen zn eigen netje, met een rode kaart als kers op de appelmoes 😉

Laatst gewijzigd
mentsjov

Ik mis trouwens alleen nog een percentage in TC voor captains. Het is mooi dat je nu kan zien hoeveel procent elke speler is gekozen, maar het aandeel captainfactor lijkt mij geen overbodige toevoeging.

TheStrikers

2 assist Dumfries verdomme. Wat heb ik het laten liggen dit weekend zeg . Gwn soms risico nemen en op de bank zetten want dat hebben redelijk wat mensen gedaan zie ik.

Barrygoal

'@mentsjov en percentage basis, bank en tribune . Dan is het helemaal compleet

Punchen of verzuipen

Afgelopen donderdag nog corona, vandaag (zondag) alweer in de basis met twee assists. Hoe kun je dat als Scorito-speler überhaupt bijhouden en begrijpen? :'-)

Laatst gewijzigd
Treenert

1 wedstrijd, 3 spelers, 758 punten. @Ab mooi hè die superweekenden?

TheStrikers

Dit is ook knap trouwens me hele tribune heeft meer punten gepakt dan me hele bank.

Starlynk

1927 rondescore.. we tekenen er voor ;)

TheStrikers

Doet 1 van jullie ook mee met Fantasy Premier league. Daar had ik Fernandes ingewisseld voor De Bruyne . Had ik beter 1 ronde mee kunnen wachten .

Westland95

Na lang wikken en wegen Cerny ipv Tannane genomen. Het was weer zo'n weekend met Topcoach. Match duel prima, weer wat procentjes gestegen naar 95.

Daan Brakenhoff

'@theStrikers,
Die doet pijn ja... zelf doe ik wel mee met Fantasy Premier League en niet met de Eredivisie variant van scorito. Een zelfde concept voor de eredivisie zou ik wel erg leuk vinden maar die heb ik momenteel nog niet kunnen vinden :( (welke rank sta je? Ik sta nu OR 52.000)

TheStrikers

'@Daanbrakenhoff nou ik sta overal 786.000 dat is ook niet best.

TheStrikers

'@Daanbrakenhoff wat is jou team dan met FPL . Ben wel benieuwd eigenlijk.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Vind trouwens dat punten voor speeltijd ook wel anders mag nu ze 5 keer mogen wisselen

MarvinG

Dramatische ronde, vooral door de 300% bonus van captains als Tananne, Danilo en Max (door veel mensen gekozen). Mijn captain Tadic scoorde niet bijzonder. Plus Bazoer in de basis gezet en Cerny basis ipv Malen. Al met al 8% gedaald in 1 speelronde😓

Vind de pinchhitter regel nu ook veel te zwaar wegen. Omdat er 5x gewisseld mag worden is de kans veel groter dat iemand erin komt en dus beloond wordt met een (lucky) goal. Kijk naar Promes... kerel is 6,5 miljoen en heeft geen basisplek. Worden mensen die hem hebben gekozen enorm beloond door zijn goal gisteren.

Laatst gewijzigd
Jofferde

'@MarvinG ik snap je punt. Al is dat mijn inziens ook wel het charmante van de pinchhitter regel. Eigenlijk zou ik mijn team meer op basis daarvan moeten selecteren. Echter schuilt hier ook het gevaar in dat een pinchhitter zomaar 0 punten kan halen.

MarvinG

'@DerMeister het heeft ook zeker zijn charmes en het kan natuurlijk beide kanten op vallen. Echter vond ik het zelf realistischer met max 3 wissels. Nu wordt er gewisseld om het wisselen en kunnen er dus per wedstrijd 10 spelers een pinchhitter bonus pakken. Voor mij iets teveel van het goede als daardoor een Promes meer waard is dan een Tadic die de hele wedstrijd speelt ;)

Laatst gewijzigd
Starlynk

Ja, de pinchhitter regel mogen ze wat mij betreft wel afschaffen, en de superrondes ook.. En als we dan toch bezig zijn, de minpunten voor het missen van penalties.

Zijn w.m.b. allemaal regels die te veel een random factor hebben, zonder dat je er daadwerkelijk invloed op hebt en rekening mee kunt houden in je teams. Zeker de combinatie van Superweekend met pinchhitter/penalties is echt enorm. Promes captain wordt zo beloond, terwijl dat natuurlijk nergens op slaat. En als Tannane per ongeluk zijn pingel had gemist, dan had me dat 480 punten gekost. Ook buitenproportioneel..

MarvinG

Precies, er zijn nu teveel factoren die meespelen waar je weinig tot geen invloed op hebt in je team / opstelling keuze. Persoonlijk vind ik missen van penalties dan wel weer reden voor puntenaftrek, net zoals geel of rood. Maar in combinatie met pinchhitter + 300% wordt het wel erg zwaarwegend allemaal.

1 2 ... 308 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.