Scorito-algemeen

1 2 ... 311 ... 606 607
Ab Normaal

Doe puur mee voor de index. Anders niet.

Treenert

'@Roy: Ik heb Bijlow niet maar ik ben benieuwd wanneer je na volgend weekend helemaal geen keeper meer hebt. Of je er dan nog steeds hetzelfde over denkt.

@Platje: Kijk, Danilo er in week 2 inwisselen is een keuze wat betekent dat je geen keuze meer hebt (bijv. Bijlow vervangen) als je beide wissels die je per seizoen mag toepassen gebruikt hebt. Zou m.i. een prima regel zijn want dan is het jouw keuze en niet het lot.

Laatst gewijzigd
Platje

Ja een keeper komt dan extra rot uit maar over het algemeen (corona is een geval apart dit seizoen) heb je met 3 bankzitters en de mogelijkheid tot wisselen van systeem genoeg opties om een blessure op te vangen..

En wat is er bijzonder aan die Index? Je krijgt een gouden S als je op jaarbasis beter dan 99% bent, kan je niet echt een prijs noemen toch? Verder krijg je geen prijzen/bekers als je nr 1 staat of er een aantal weken/maanden staat (heb er zelf een tijd gestaan toen het net geïntroduceerd werd maar zie dat nergens terug in mijn prijzenkast).. en wat maakt het uit of je 50e of 363e staat in die index?

Ab Normaal

'@Platje
Voor jou misschien niks, voor een heleboel hier wel.
Wat Treenert zegt, als je 1 van je twee wissels wilt besteden aan een Danilo dan succes er mee.
Jij doet nu net of dat zo’n openbaring is. Hij scoorde bij Jong Ajax aan de lopende band en ook de in de eerste 5 wedstrijden. Een beetje manager heeft hem echt wel overwogen dus gaat ‘m nu niet meteen inwisselen.

Laatst gewijzigd
Platje

'@Ab en voor jou specifiek, waarom vind jij de Index zo boeiend? Je geeft nu een politiek antwoord ;) het is wel een leuk aspect maar zet mij er niet toe om spellen te spelen die ik echt niet leuk vind.. de h2h statistieken vind ik interessanter

Danilo is niet direct een openbaring maar gebruikte ik als voorbeeld, maar er zijn er genoeg die hem niet hebben en hem daarna makkelijk kunnen kiezen. Denk dat jij hem graag in je team had gehad Ab, nr 1 in scorito qua punten..

Wellicht een idee voor scorito om ipv 5 aanvallers te moeten kiezen, de keuze te geven voor een 3e keeper of 6e verdediger of nog een variant zoals 3-3-4 toe te voegen

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Platje
Ik heb hem lang overwogen. Ben nu voor Berghuis, Zahavi en Malen gegaan. Te schijterig om Malen thuis te laten.
Daarom heb ik voor een goedkope 4e spits gegaan (Cerny) die mijn vaste bankzitter was. Anders had ik ipv Malen en Cerny voor Danilo en Veerman gekozen. Was natuurlijk een veel betere keuze achteraf, maar is achteraf.
Berghuis was op het moment van kiezen in vorm, Zahavi heeft een geweldige statistiek en Malen vorig seizoen ook.
Hadden die aan de verwachtingen voldaan was het niet erg geweest.
Maar zelfs als ik een wisselmogelijkheid had, had ik die niet besteed aan Danilo.
Ik snap dat het een voorbeeld is, maar ik zie echt geen speler die na het definitieve keuzemoment ineens is gaan excelleren.

Ik vind de index wel leuk. Ken persoonlijk de Olympische gedachte niet. Speel om te winnen. En wil dus een keer bovenaan staan in de index. Heb al wel een keer top 10 gehaald, maar nu door een slechte Giro en slechte Australian Open buiten de top 100 gevallen.
Stond op 98% na de eerste 5 rondes bij topcoach.
Omdat voorlopig echt alles tegenzit bij topcoach inclusief captainkeuzes behoorlijk gezakt. En dan nu ook nog een keeper weg, dan is het dus klote voor de index. En daar zit je dan weer een kaar aan vast.

Platje

Daarom vind ik die index ook frustrerend, omdat je met 1 slecht toernooi bijna gelijk de 1e plek kan vergeten.. een wk van 2,5 jaar geleden dat dan meetelt (zelf wel rond de 85% gescoord daar dus niet heel slecht) voor 8% vind ik dan ook heel irritant.

Niels22

Altijd genieten al die kritiek, maar wat is nu erger; die blessure of Bijlow in je ploeg hebben? ;-)

Pietje Precies

F1 ;)

Ajvenema

F1 wordt wel weer een interessante:) wat maffe namen vooraan, en klasbakken wat lager. Plus loterij omstandigheden morgen. Make or break ronde?

Jori

Max weer tussen de mercedessen, zo voorspelbaar. Deze keer alleen iets ander kleurtje

De Coltrui

Ik heb Bijlow en Ruiter als keeper, en die zijn beide geblesseerd. En ik mag niet eens een veldspeler als keeper opstellen, dus mijn team is nu een schietschijf :-). Je zou er bonuspunten voor moeten krijgen als je dit presteert vind ik.

Fietsbel

Kopmannen twijfel bij de F1. Gevoel dat het een chaotische race gaat worden.

rev

Ik wacht wel af tot morgen met keuze maken voor f1, ff kijken of het gaat regenen.

Kkd team selecteren is ook voor mij team niet meer te doen van Mieghem geselecteerd als captain is er vandaag ineens er niet bij. Zelfde voor Tutuarima, El Allouchi. Alberg staat ook ineens geen basis maar zit op de bank.

Ab Normaal

Topscorers bij matchduel ook.
Ramos mist twee penalties en Goretzka geeft enkel assists.

Platje

'@Ab die 2 had ik ook helaas.. zat niet mee helaas en had toch wel een pickrate van 80% verwacht bij Ramos maar is maar 49%..

F1 idd 1 grote loterij.. hopelijk laat Stroll Max leven maar die doet nog weleens gekke dingen (Stroll mag er wel vanaf maar laat hem dan maar zn teammaat meenemen :))

Ajvenema

Oh, f1 begon dus al om 11 uur ofzo:) benieuwd wat er uit de loterij komt, vooralsnog ziet het er niet best uit...

Ajvenema

Albon en Stroll werken weer goed aan hun imago:)

Treenert

'@Platje: Ramos twijfelde ik omdat hij woensdag niet speelde. Toen Werner erin gefietst ;)

@Ab, een maand geleden besloten serieus te proberen hoog in de index te komen. Profcoach en Wielermanager deed ik altijd al, komen er nu Matchduel, tennis en darts bij. Maar eens zien hoe ver ik kan komen. Ik deed altijd voor de lol mee en scoorde best redelijk, nu ik er serieus werk (dus niet meer af en toe per ongeluk dagselecties en deadlines vergeten) van maak komen de resultaten vanzelf. Maar ik heb nog een lange weg te gaan.

Zou mooi zijn als Scorito de nr. 1 van de index een kroontje geeft of zo. Dan zou dat ook weer een competitie gaan worden. Levert ze uiteindelijk nog geld op ook (ms dat ze nu wakker zijn ;) ) omdat meer mensen aan álle spellen zullen gaan meedoen.

Laatst gewijzigd
Platje

'@Treenert ik kijk altijd een half uurtje van te voren naar de opstellingen, Ramos stond basis dus die staat er dan standaard in :)

Ludi

Ik heb mezelf een gouden medaille toegevoegd toen ik eerste stond in index (plus dan hoef ik geen gekke troep toe te voegen aan mn naam), zie index plek 8 haha ;)

KissMyAce2.0

Ja ook mijn hele zondag verpest

danusz1986

Waar de fuck is Hammouti. El Allouchi speelde ook al niet. Wat een weekend weer.

Westland95

Nieuwe stelregel: gewoon altijd Leclerc op x5. Toch weer tegen beter weten in Albon op x5 gezet en lange tijd leek het eindelijk een keer goed te gaan. Enfin, uiteindelijk wel weer 30 plekken gestegen en de top 100 weer in.

Laatst gewijzigd
rev

'@danusz1986 maar goed ook dat Hammouti er niet bij is. 7 tegendoelpunten tikt aardig aan.

1 2 ... 311 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.