Scorito-algemeen

1 2 ... 312 ... 606 607
danusz1986

Klopt idd! Al weet je dat nooit van tevoren.

TheTank

Tja, Zwitserland-Oekraïne...Wat zeggen de Scorito-regels bij een reglementaire 3-0??

Treenert

Ja gewoon 3-0 neem ik aan, gewoon opletten toch? Is dan immers een officiële uitslag!
Moet je alleen géén topscorer van Zwitserland pakken ;)

[B]De UEFA heeft besloten om last-minute een streep te zetten door Zwitserland-Oekraïne. De wedstrijd in de Nations League zou dinsdagavond gespeeld worden en zou ook meteen gaan om degradatie uit Divisie A. Maar het duel gaat dus niet door.[/B]

Dat alles heeft te maken met een positieve coronatest voor onder anderen Malinovsky van Oekraïne. De Atalanta-speler bleek dinsdagmiddag het virus te hebben, waardoor de hele selectie in quarantaine moet. 3 spelers en een fysiotherapeut kregen dinsdagochtend een positieve testuitslag binnen. Bij 2 spelers en de fysio gaat het volgens de Oekraïners om een ‘oude’ besmetting die nu weer wordt aangetroffen. De UEFA gaf toestemming aan de betreffende spelers om in actie te komen, maar de Zwitserse autoriteiten verbieden dat.

[B]3-0 zege Zwitserland[/B]
Aangezien het het laatste duel deze interlandperiode zou zijn, zit de UEFA wel met de wedstrijd in z'n maag. Er is voor maart geen ruimte meer gereserveerd voor interlands, dus kan die groep in Divisie A ook niet definitief opgemaakt worden. Er gaan zelfs geruchten dat de UEFA Zwitserland een reglementaire 3-0 overwinning gaat geven, maar daarover later meer.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Als Oekraïne mag spelen van de UEFA maar Zwitserland verbiedt het, lijkt het mij eerder een 0-3

Treenert

Hahaha Ab, kom op; UEFA + Nyon = 3-0
("das logisch") )

Laatst gewijzigd
Peli

Qua Topcoach NL opstelling allemaal eenvoudige keuzes deze week.
Ik twijfel alleen over mijn captain.
Berghuis (uit tegen Fortuna) of Tadic (thuis tegen Heracles).
Allebei tegen een op papier matige tegenstander, allebei penaltynemers.
Het voordeel aan Tadic is, dat hij thuis speelt.
Het voordeel voor Berghuis is, dat hij met een lekker gevoel (in vorm) uit de interlandperiode komt.
🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️

Ab Normaal

En de captain KKD is erg belangrijk.
Cambuur en Graafschap lastige potjes, Nac overtuigd ook niet.
Deadline vanavond. Ik overweeg Bronkhorst van Telstar als captain.

Sjonge Jonge

Haps komende weken niet beschikbaar, zal ook een aderlating zijn voor veel teams

Peli

Inderdaad.
Maar de blessure van Haps is toch alles behalve een verrassing voor de meesten, mag ik hopen.
Als je hem in je team genomen hebt, neem je een vrij aardig risico.

Hello France

Tadic lijkt me de meest logische. Ik hoop niet dat een berghuis of tadic rust krijgen.
Zahavi of Max zou ook een optie zijn als captain

Toch wel een moeilijke dit weekend

Ab Normaal

De Wit, thuis tegen Emmen. Kan ook. Alleen is De Wit fit?

Pim96

Bronckhorst inderdaad wel een leuke om captain te maken. Heb hem helaas niet genomen uiteindelijk.

Ik ga beetje op save spelen met Omarsson en Klaassen dit weekend.

MarvinG

Denk dat ik ook voor Bronckhorst ga. Vind Graafschap - Cambuur toch tricky om Muhren, Jacobs of Seuntjens captain te maken. Eredivisie ga ik voor Tadic.

Laatst gewijzigd
Niels22

'@Ab, Bronkhorst is mooie gok, scoort laatste weken wel wat minder, maar stel je voor één goal en de nul, dan ben je spekkoper deze week..

Ga zelf op iets meer zekerheid met Omarsson.

Ab Normaal

'@Niels
Tussen die twijfel ik dus.
Vind Taabouni ook nog wel een optie.

Niels22

Da's wel een wilde gok lijkt me

Ab Normaal

Waarom wild? Scoorde veel in het begin, deed daarna een paar wedstrijden niet mee omdat het eerste kampte met veel corona gevallen. Dat lijkt over, dus de kans is groot dat hij weer meedoet met Jong. Maar goed, met mogelijke blessures van Midsjo, Koopmeiners en De Wit (allemaal middenvelders) blijft er een kans dat hij inderdaad niet meedoet.

Of doel je op een andere reden?

Ab Normaal

Ik kijk gewoon dadelijk de opstelling van Telstar.
Staat Bromkhorst achterin wordt het Omarsson, staat ie op het middenveld, wordt het Bronkhorst.

Ab Normaal

De nul voor captain Bronkhorst.
Niet waar ik op gehoopt had, maar het had slechter gekund.
Omarsson moet nu zeker scoren en winnen om een betere keuze te zijn.

Harderijder

Weet iemand of De Wit weer fit is?

JapieJapo

Witte gij et??

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

De Wit is weer fit en Slot geeft aan dat hij niet in de positie is om spelers te sparen

Fietsbel

De Wit ie zelf het beste

kevinraar

word lastig deze ronde heb 2 verdedigers die er niet bij zijn 1 is gebleseerd en 1 is geschorst

Laatst gewijzigd
Peli

2 spelers van Heerenveen in thuisquarantaine.
De club geeft alleen de namen niet vrij.
Hopelijk gaat het niet om de veelgekozen spelers van Heerenveen (in mijn geval J.Veerman en Floranus)

1 2 ... 312 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.